یوگیتا بیهانی در «داستان کرالا»: «مشکل ملت ما این است که به موقع به عدالت نمی‌رسیم»

یوگیتا بیهانی از موفقیت بلاک باستر جدید است داستان کرالا که از زمانی که سال گذشته اعلام شد در خبرها بود. او نقش نیما، تنها دختر گروهش را بازی می‌کند که توسط سازمان تروریستی داعش شستشوی مغزی نشده و در برابر جنایات آنها موضع می‌گیرد. در مصاحبه ای اختصاصی با فرست پست، او درباره واکنشی که او و فیلم از زمان اکران دریافت کرده اند، صحنه مونولوگش در ایستگاه پلیس (که مسلما یکی از دردناک ترین صحنه های فیلم است) و اینکه چگونه این تروریست ها توانستند صحبت کرد. شستشوی مغزی 32000 دختر در کرالا علیرغم میزان سواد آن.

این چند روز چگونه به دنبال شما بوده است؟

او لبخند می‌زند، نفسی می‌کشد و می‌گوید: صادقانه بگویم، این چیزی بود که هرگز انتظارش را نداشتم. هر روز متوجه می‌شویم که اوه، فیلم دارد به اینجا می‌رسد، خیلی‌ها آن را تماشا می‌کنند، خیلی‌ها از آن قدردانی می‌کنند، خیلی‌ها به من پیام می‌دهند، می‌دانی. وقتی زندگی مردم را لمس می کنید، آنها واقعاً این تلاش را می کنند، به خصوص اگر شما را بشناسند. آنها سعی کرده اند از طریق دوستان، خانواده و پیام رسانی به من در اینستاگرام با من در تماس باشند و این غیر واقعی است.

مقالات مرتبط

بازیگر

یوگیتا بیهانی بازیگر سریال The Kerala Story: «احساس فوریت داشتم که بخشی از فیلم باشم»

بازیگر

چگونه داستان کرالا ساخته آدا شارما می تواند شگفتی بزرگی در باکس آفیس باشد؟

در مورد پاسخ به عملکرد او

انحصاری یوگیتا بیهانی در داستان کرالا مشکل ملت ما این است که به موقع به عدالت نمی رسیم
یوگیتا بیهانی

مونولوگ من (می خندد). از نوع پیام هایی که دریافت می کردم، اشک در چشمانم حلقه زد. پیامی دریافت کردم که مردم مونولوگ من را تشویق می کنند. یکی از دوستان به من گفت که برای دیدن فیلم رفته است و یک دختر بود که بعد از صحنه مونولوگ من شروع به گریه کرد. پس از آن سکوت کامل حاکم شد زیرا آنها آن را احساس کردند. واکنش همه به صحنه متفاوت است، اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که قلب آنها را لمس کرده ام. به عنوان یک بازیگر احساس می کنم کارم تمام شده است.

آیا از این حوادث هولناکی که علیه زنان در کرالا رخ می دهد مطلع بودید؟

نه، من نبودم.

با توجه به اینکه این کشور بالاترین نرخ باسوادی را در هند دارد، برای سازمان تروریستی داعش شستشوی مغزی متقاعدکننده 32000 دختر وحشتناک است. برداشت شما؟

من هرگز با شماره نرفتم، برای من همیشه داستان این سه زن بود که تحقیق می کردیم و به تصویر می کشیدیم. از آنجایی که این اتفاقی است که برای زنان در سطح جهانی رخ داده است و فیلم ما نیز در سطح جهانی اکران شده است، بسیار مهم بود که مردم آن را ببینند و متوجه شوند که ممکن است این اتفاق بیفتد. حتی اگر برای یک دختر، دو یا سه دختر اتفاق بیفتد، بسیار مهم است که موضوعی مانند این مورد بررسی قرار گیرد.

شخصیت شما نیما تنها دختری از گروه است که احساس می‌کند در نحوه صحبت‌های آصیفه درباره دین، خدا با دوستان شما مشکلی وجود دارد، و با این حال او صحبت نمی‌کند. به عنوان یک بازیگر، هنگام خواندن فیلمنامه، دلیل آن را پرسیدید؟

با هر دیده شدن، شخصیت خود را بیشتر درک می کنید. نیما مسیحی و خداباور بود، کافر نبود. اما او فردی لیبرال بود، او هرگز از عاصفه در مورد مذهب خود و نه گیتنجالی یا شالینی را در مورد مذهب آنها زیر سوال برد. برای او، این مانند “من به خدای خود ایمان دارم، شما به خدای خود ایمان دارید.” بگذارید مردم آنطور که می خواهند زندگی کنند.’ او هرگز کسی را مجبور نکرد که به چیزی اعتقاد داشته باشد زیرا تربیت او اینطور نبود. او یک دختر قوی است و می دانست چه اتفاقی می افتد، او باهوش تر است. نمی دانم قرار است این را بگویم یا نه، اما صحنه ای بود که می روم و با دوستانم صحبت می کنم و با آنها روبرو می شوم، اما فکر می کنم صحنه قطع شده است. او سعی می کرد به هر طریقی که می بینید به دوستانش هشدار دهد، به خصوص صحنه در یک فلاش بک. هر بار که پسرها وارد می شدند، زبان بدنم خیلی فشرده بود. شخصیت من اینگونه بود. او کسی بود که به خدای خود ایمان داشت، اما هرگز کسی را تحت تأثیر قرار نمی داد. این باعث شد من از این شخصیت بیشتر لذت ببرم زیرا شما مخالف چیزی نیستید. او مخالف شستشوی مغزی بود. صحنه ای در فیلم وجود دارد که پسرها با پیتزا وارد اتاق می شوند و او فقط بیرون می رود. این دخترها در آن سنی بودند که اگر می خواستم چیزی را توضیح دهم، از زمانی که عاشق بودند، نمی فهمیدند. بنابراین او نیز دنیای خود را ساخت. مردی بود که سعی می کرد بر او تأثیر بگذارد اما او هرگز این کار را نکرد.

آیا NO بهترین راه برای شکستن نفس کبود شده این هیولاها است؟

برای من، آن صحنه فقط مربوط به یک کلمه نبود. همه آنها مواد مخدر مصرف می کردند، بنابراین وضعیت روحی آنها مناسب نیست. من فکر نمی کنم کسی با طرز فکر درست این کار را انجام دهد. این خرابی به دلیل وضعیت روحی رخ داده است، آنها شستشوی مغزی می دهند، مغز درست کار نمی کند.

درباره مونولوگ او در کلانتری و سکوت مردم در قدرت

زمانی که داشتم برای آن نقش آماده می شدم، فقط در نقش نیما فکر می کردم. او یک دختر دانشگاه است و به تازگی از پا افتاده است و همه اینها را پشت سر می گذارد. به همان اندازه که می خواهید آن شخصیت باشید، فقط اطلاعات محدودی دارید. شما یک صحنه دریافت می کنید، اما باید خودتان تحقیق کنید. تحقیق من در مورد اعداد نبود. چیزی که او می دانست این بود که این اتفاق برای دختری افتاده است و او برای حق خود می جنگد. من به مصاحبه های ملاله، مختار مای گوش می دادم و احساس می کردم که باید به این موضوع بپردازیم زیرا این اشتباه است. او با این خط شروع می کند –Mera FIR likhne mein aapko itna time lag gaya. عدالت کب دیلاینج” این مشکل ملت ماست، ما به موقع به عدالت نمی رسیم. او در کل مشکلات زیادی را زیر سوال برد.

در مورد او از داستان کرالا

شخصیت من یک مبارز است. آنچه او از سر گذرانده و پشت سر گذاشته است بسیار سخت و دشوار است. چیزی که دخترا میتونن از شخصیت من ببینن اینه که اگه تو زندگیت از یه اتفاق بد گذشت، به عقب نگاه نکن و از خودت دفاع کن. هرگز در زندگی تسلیم نشو.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام