هزینه ترجمه متن انگلیسی به فارسی

آفریقای جنوبی: فرصت های حق رای دادن و ترجمه زبان قیمت ترجمه مقاله تخصصی
کشور خاص
فیس بوکتوییترLinkedInپیوند را کپی کنید
حق رای دادن از همه نوع در حال گسترش به بازارهای جهانی جدید است. Domino’s Pizza اخیراً دهمینمین مکان خود را در سطح بین المللی افتتاح کرده است. دیگر فقط مک دونالد و متروهای جهان مکان های جدیدی را در چین ، دبی و جاهای دیگر باز نمی کنند. بسیاری از مشاغل کوچکتر حق رای دادن در حال ادعای خود در بازارهایی مانند آفریقای جنوبی هستند.

خبرگزاری سهیل که به طور منظم در مورد جنبه های بازار گسترش تجارت جدید گزارش می دهند ، به آفریقای جنوبی نمره عادلانه یا میان رده ای برای ورود مشاغل جدید می دهند.

TradingEconomics.com گزارش می دهد که دو سال گذشته نقطه اوج آفریقای جنوبی بوده است ، آنها آنها را در 82 از 190 بازار ارزیابی می کنند. یک دهه پیش ، این کشور نمره 32 داشت.

امتیاز GlobalVue EdwardsGlobal.com 50 کشور را به صورت فصلی ردیابی می کند. تعرفه ترجمه تخصصی آفریقای جنوبی در آخرین لیست کشورها دارای رتبه منصفانه 48 ام است. این امتیاز پرچم قرمز زیاد نیست زیرا آنها نمره 2.5 از 5 را کسب می کنند ، که آنها آن را “عادلانه” می نامند. با این حال ، این نشان می دهد که ورود به بسیاری از بازارهای دیگر ممکن است مطلوب تر یا راحت تر باشد.

جزئیات کشور
جمعیت: تقریباً 58 میلیون نفر (2018).

بزرگترین شهرها: آفریقای جنوبی دارای دو شهر با بیش از سه میلیون نفر جمعیت است: کیپ تاون و دوربان. ژوهانسبورگ با کمی بیش از دو میلیون نفر سوم است.

دین: 81٪ مسیحی.

نوع دولت: جمهوری. فعالیت در یک سیستم پارلمانی سه لایه.

صنایع: آفریقای جنوبی از روزهای اعتماد زیاد به منابع طبیعی و کشاورزی برای بیشتر تولید ناخالص داخلی بسیار متنوع شده است. گوگل ترجمه امروزه ، مالیات 20٪ از تولید ناخالص داخلی ، تولید با 13٪ ، استخراج با 8٪ و کشاورزی تنها 3٪ است. آفریقای جنوبی به سمت اقتصاد مبتنی بر اطلاعات / دانش با تمرکز بیشتر بر امور مالی ، تجارت الکترونیکی ، فناوری و ارتباطات در حال حرکت است.

تولید ناخالص داخلی: 350 میلیارد دلار (2018) سال 2016 در دهه گذشته یک نقطه ضعیف پایین بود ، اما آنها در سال 2017 یک بازگشت خوب داشتند.

شاخص شفافیت: از نظر شفافیت بین الملل 73 از 180 بازار با امتیاز 43 از 100.

زبانها و فرهنگها
هنگام در نظر گرفتن آفریقای جنوبی برای گسترش حق رای دادن ، زبان یک عامل مهم است. آفریقای جنوبی دارای 11 زبان رسمی و بیش از 35 زبان شناخته شده است که بومی صحبت می شوند.

آفریقایی و انگلیسی بیشترین صحبت را در این کشور دارند. انگلیسی بیشتر و بیشتر برای استفاده رسمی دولت استفاده می شود در حالی که آفریقایی شروع به کاهش استفاده رسمی می کند.

زبان های رسمی دیگر شامل ندبله ، پدی ، سوثو ، سواتی ، تسونگا ، تسوانا ، وندا ، خوسا و زولو است. بسیاری از زبانهای دیگر نیز در داخل کشور صحبت و محبوب هستند.

زبان پل اصلی برای اکثر کشورها آفریقایی و / یا انگلیسی است.

امتیازات برجسته در آفریقای جنوبی
گزارش می دهد که در میان 10 برتر که به عنوان برترین امتیازات در کشور معرفی می شوند ، هشت مورد مربوط به رستوران ، یکی سوپرمارکت و دیگری مربوط به آموزش است.

بررسی اجمالی آنها در این شرکت ها بسیار جالب است ، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید:

مشاهده خواهید کرد که اسامی این 10 برتر در سطح جهانی به خوبی شناخته شده اند ، مانند KFC و مک دونالد ، همراه با نام های کمتر شناخته شده دیگری در ایالات متحده آمریکا.

نتیجه
در آفریقای جنوبی و جاهای دیگر ، حق رای دادن بین المللی چیزی نیست که فقط شرکتهای بزرگ میلیارد دلاری بتوانند در آن شرکت کنند. آنها به پیشگویی کمک کرده و ورود به این مرحله جدید شرکتها را به بازارهای جهانی که مشتریان ، صاحبان مشاغل و صاحبان امتیاز بالقوه آسان تر می کنند ، تسهیل کرده اند. ، قانون گذاران و دولت ها با مدل کسب و کار حق رای دادن و بهترین روش های لازم برای موفقیت آشنا هستند.