خرید کتابهای روانشناسی

در مکمل ما مجموعه ای متنوع از دوره های مرتبط با روانشناسی داریم ، از جمله خرید کتابهای روانشناسی  شخصیت ، عزت نفس ، مدیریت استرس ، شناسایی استعداد ، مدیریت دانش و انگیزش ، زندگی شاد ، مهارت های ارتباطی ، تجزیه و تحلیل تعامل ، مدیریت تعارض ، روانشناسی مثبت ، روانشناسی پول و روانشناسی رنگ ها مشخص شده است.

هر یک از این درسها کتابها و مقالات مربوط به موضوع درس را ارائه می دهد. با این حال کتاب روانشناسی، بهتر است هر کتاب و منبع صفحه مخصوص خود را داشته باشد.

این صفحه به پیشنهاداتی برای خواندن کتاب و معرفی کتابهای روانشناسی خوب اختصاص دارد (البته ما می دانیم که تعیین و انتخاب یک کتاب خوب تا حد زیادی سلیقه ای است و منظور ما یک کتاب خوب برای تکمیل سلیقه است).

در اینجا ما اصرار بر معرفی و نامگذاری کتابهای شناخته شده در زمینه روانشناسی نداریم. بلکه ما فقط به کتابهایی روی می آوریم که دارای ارزش نسبتاً بالایی هستند و – به نظر ما – ارزش خواندن دارند. به عبارت دیگر ، ما فقط با بهترین کتابهای روانشناسی (البته بر اساس ارزیابی مکمل) سروکار داریم و قصد نداریم به معروفترین خرید کتابهای روانشناسی و پرفروش ترین کتابهای روانشناسی بپردازیم.

همچنین همانطور که می بینید ما از نام کتاب راضی نیستیم و خلاصه کتاب را در قالب محتوای مستقل گردآوری و منتشر کرده ایم.

صفحه معرفی کتاب به تدریج با اطلاعات مربوط به معرفی کتابهای خوب و کاربردی در زمینه روانشناسی تکمیل می شود. ما سعی می کنیم هر کتاب روانشناسی را که به پیوست اضافه می کنیم به این صفحه اضافه کنیم تا دسترسی به کتاب های درسی روانشناسی برای شما آسان شود (البته ، ما فقط ارائه کتاب ، خلاصه کتاب و بررسی کتاب را انجام می دهیم و توانایی آن را نداریم. برای بارگیری کتابهای روانشناسی).).

اگر به دنبال کتابهایی خارج از مدیریت و روانشناسی هستید (به عنوان مثال ادبیات کتاب های روانشناسی، فلسفه ، خاطرات ، زندگینامه ها و غیره) ، پیشنهاد می کنیم به بخش “پاراگراف های منتخب” کتابها (پاراگراف فارسی) مراجعه کنید:

پاراگراف های فارسی: پاراگراف های منتخب از کتاب ها

این صفحه فقط برای ورود به کتاب های روانشناسی است. اگر علاقه مند به مشاهده لیست کتابهای مدیریت هستید ، می توانید به صفحه ای که به طور خاص کتابهای مفید برای مطالعه در زمینه مدیریت ارائه می دهد مراجعه کنید:

معرفی کتابهای مدیریت

شیب کتاب
کتاب شیب گودین

بخش قابل توجهی از سخنان سخنرانان انگیزشی را می توان در یک پیام خلاصه کرد: “ادامه دهید. مناسب نیست. ادامه دادن. ”

دنیایی که چنین افرادی برای ما ترسیم می کنند شامل اکثریت است که مروارید آسیا یک یا چند مرحله را برای رسیدن به آن باقی می گذارد و اقلیتی که همچنان ادامه دارد. در دل ناامیدی ، آنها هنوز امیدوارند ؛ و بهترین کتاب های روانشناسی آنها معتقدند که تاریکی شب همیشه و در هر موقعیتی با سفیدی روز به پایان می رسد.

از سوی دیگر ، همه ما می دانیم که پشتکار کور همیشه مفید نیست و هنر توقف چیزی است که ما باید بیاموزیم. این استدلالی است که ست گادین در The Slope مطرح می کند.

معرفی و خلاصه شیب کتاب

کتاب نظریه شخصیت (کتاب روانشناسی شخصیت)
نظریه های شخصیت و شخصیت شولتز یکی از بهترین کتاب های روانشناسی شخصیت است که اگر بخواهید یک کتاب درسی دقیق از روانشناسی دانشگاهی درباره نظریه های شخصیت بخوانید که نویسنده نسبت به مدرسه دیگری نسبت به مدرسه دیگر تمایل چندانی ندارد ، می توانید بخوانید.

به همین دلیل ، شولتز یکی از معدود کتاب هایی در زمینه روانشناسی است که بهترین کتاب روانشناسی به حوزه عمومی راه یافته و برای مخاطبان غیر روانشناس جذاب بوده است.

کتاب شولتز ، شخصیت ، رویکردهای مختلف به شخصیت ، از جمله رویکرد اسنادی ، رویکرد شناختی و رویکرد رفتاری را مورد بحث قرار می دهد.

کتاب نظریه های شخصیت

[درس مرتبط علاوه بر این: شخصیت]

کتاب افسانه کاریزما
کتاب افسانه کاریزما

در نگاه اول ، کتاب افسانه کاریزماتیک ممکن است به دلیل عنوانش کمی تجاری به نظر برسد.

تأیید گودین روی جلد – که به نظر نمی رسد هیچ نویسنده ای را ناامید کند – این شبهه را تقویت می کند.

اولیویا فاکس کابانت ، نویسنده فرانسوی-آمریکایی کتاب ، همانطور که در کتاب ارائه شده است ، در دانشگاه های بزرگ و همچنین در بسیاری از شرکت های بزرگ در مورد کاریزما و #ویژگی های شخصیت های کاریزماتیک سخنرانی کرده است.

اما اگر کمی کتاب را ورق بزنید ، به این نتیجه خواهید رسید که – حداقل در مقایسه خرید کتاب روانشناسی با تصور اولیه – یک کتاب نسبتاً علمی است و اگر با کاریزما تازه کار هستید ، بهترین کتاب برای خواندن است.

نویسنده سعی کرده است توصیه ها و حرفه های خود را بر اساس مقالات و تحقیقات معتبر مستند کند و تا آنجا که ممکن است ، خواننده را تشویق کند تا منابع بیشتری را در زمینه پیشنهادات خود کشف کند.