یامی گوتام در آخرین موفقیت خود می گوید: «فقط کار من سخنگوی من است.»

Yami Gautam Dhar در حال حاضر در حرفه خود در حال پیشرفت است و مسیر موفقیت او واقعاً چیزی است که باید به آن توجه کرد. این ستاره روزهای باشکوه خوبی را سپری می کند و همه فیلم هایش مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار می گیرد. چهار نسخه آخر او پنج‌شنبه، داسوی (هر دو 2022)، لاست و کر نیکال که باگا بازخوردهای مثبتی را به دست آورده‌اند و تماشاگران همچنان به خاطر همین موضوع تحسین می‌کنند. در واقع، آخرین پروژه یکی از موفق ترین عناوین پلتفرم OTT بوده که بر روی آن عرضه شده است.

با این همه خوش شانسی برای این بازیگر، مطمئناً شانس تنها عاملی نبوده است که بازی کرده است. همچنین انتخاب کار اوست که برای خودش انتخاب می کند. در مصاحبه اخیر با یکی از نشریات برجسته، در حالی که در مورد موفقیتی که به دست آورده صحبت می کند، می گوید: “احساس خوبی است که می بینم چقدر پیشرفت کرده اید و هنوز چقدر باید بروید.”

وقتی از او پرسیده می شود که آیا پای خود را در شو بیز پیدا کرده است، او می گوید: «من واقعاً نمی دانم که این پیدا کردن پا به چه معناست. من همیشه مانند آن کسی هستم که باید با هر فیلمی راهش را ادامه دهد. در واقع، امروز من فیلم‌های موفق پشت سر هم دارم، اما نمی‌توانم بارها اشتباه کنم، زیرا انتخاب‌هایم را محدود می‌کند. فقط کار من سخنگوی من است».

مقالات مرتبط

کندی

تیزر کندی: عشق آنوراگ کاشیاپ به نوآر با فیلم هیجان انگیز راهول بات و سانی لئون ادامه دارد.

کندی

وارون باهل: «تا زمانی که کلاس ششم یا هفتم بودم، می‌دانستم که مد می‌شوم».

این بازیگر در حال حاضر در بهترین مرحله زندگی حرفه‌ای خود قرار دارد و میزان موفقیتی دارد که تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند به آن ببالند – یامی گوتام دار به عنوان یک مجری دائماً عالی، چهار ضربه متوالی “یک پنجشنبه”، “داسوی”، “گمشده” داشته است. “Chor Nikal Ke Bhaga” و همچنین دارای یک فهرست هیجان انگیز از فیلم های آینده از جمله “OMG 2” و “Dhoom Dhaam” است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام