یادبود دائمی کلگری برای قربانیان مدارس مسکونی ورودی برنامه ریزی را دریافت می کند

دفتر روابط بومی کلگری در رویدادی در روز چهارشنبه، بینش جدیدی را در مورد یک یادبود دائمی برای بازماندگان و قربانیان مدارس مسکونی ارائه کرد.

مقامات شهر برنامه های خود را برای یک یادبود دائمی در مراسم اعتبار سنجی یادبود مدرسه مسکونی هندی ارائه کردند و بازخورد خود را از “صدها مشارکت مرتبط با مکان ترجیحی، طراحی و آینده یادبود موقت” به اشتراک گذاشتند.

بازخورد از تعداد زیادی از اعضای جامعه بومی و گروه های خدمات دهنده بومی جمع آوری شد. آنها در مرحله اول نامزدی که بین سپتامبر و دسامبر 2022 انجام شد، شرکت کردند.

شری کلاک، مشاور بومی و یکی از رهبران پروژه یادبود، در خبری گفت: «این بنا مکانی برای تجمع مردم، ادای احترام و تضمین اینکه تاریخ و میراث مدارس هرگز فراموش نخواهد شد، فراهم می‌کند». رهایی.

بیش از 9000 نفر از پورتال آنلاین این پروژه بازدید کردند که 732 مشارکت دریافت کرد.

علاوه بر این، 185 نفر از اعضای جامعه بومی محلی بخشی از بحث های تعامل آفلاین بودند که توسط دفتر روابط بومی میزبانی می شد.

شرکت‌کنندگان موضوعات طراحی ترجیحی را به اشتراک گذاشتند و مکان‌های بالقوه را برای یادبود دائمی انتخاب کردند.

سه مکان برجسته بودند: المپیک پلازا، فورت کلگری و ساختمان شهرداری.

شرکت‌کنندگان پیشنهاد کردند که «طراحی سنتی بومی» را انتخاب کنند، در حالی که «روح یادبود موقت» را در خارج از ساختمان شهرداری گنجانده است. آنها همچنین تمایل خود را برای دیدن “شامل طبیعت و نمادهای معنادار” در این یادبود ابراز کردند.

پاسخ دهندگان اعلام کردند که مایلند بنای یادبودی را ببینند که برای همه با فضای مناسب برای نشستن در دسترس باشد.

دفتر روابط بومی با چندین شریک، از جمله شرکت کنندگان بومی محلی، گروه مشاوره بزرگان IRS و گروه کاری IRS برای طراحی یک یادبود “با هدایت هفت آموزه مقدس و بحث های اجتماعی” کار می کند.

فاز دوم این پروژه بر روی انجام بحث های امکان سنجی سایت به همراه نهایی کردن طراحی، تدارکات، ساخت و ساز و “برکت زمین و خود ساخت” متمرکز خواهد بود.

انتظار می رود این بنای یادبود دائمی تا سال 2025 تکمیل شود.