کوستین امتیازات برنده را به دست آورد، زیرا اویلرز پس از دمیدن یک برتری دیگر، کینگز را به سری زوج نگه داشت

لئون درایسایتل شروع سخت خود را در پلی آف NHL ادامه داد، اما ادمونتون اویلرز نیز در پیروزی 4-2 در روز چهارشنبه مقابل لس آنجلس کینگز میهمان، بر عمق خود تکیه کرد تا حتی سری های پلی آف خود را با یک برد به دست آورد.

درایسایتل یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد تا ادمونتون را پیش ببرد، که بعد از دو بار برتری با دو گل در آن بازی، بازی روز دوشنبه را 4-3 در وقت اضافه شکست داد.

کلیم کوستین بازی برنده دوره سوم چهارشنبه را برای ادمونتون تهیه کرد. اواندر کین یک گل خالی زد و درک رایان نیز گلزنی کرد.

درایسایتل در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خاطرنشان کرد: “شما قرار نیست 16 بازی را با دو خط برتر خود با زدن هر گل و انجام هر کاری انجام دهید.”

“شما به افرادی مانند کلیمر نیاز دارید، به افرادی مانند درک رایان نیاز دارید که هر چند وقت یک‌بار حضور داشته باشند. در تمام سال، ما واقعاً در یافتن آن افراد و داشتن آن‌ها در تیم خود خوش شانس بوده‌ایم.”

تماشا | اولین گل پلی آف کوستین به اویلرز کمک می کند تا در سری های بازی های حرفه ای خود را نیز حفظ کند:

اولین گل پلی آف حرفه ای کلیم کوستین به اویلرز کمک می کند تا با کینگز هم سری بزند

کلیم کاستین گل پیروزی بازی را به ثمر رساند، زیرا ادمونتون اویلرز 4-2 لس آنجلس کینگز را شکست داد تا سری دور اول کنفرانس غربی خود را در یک بازی یکنواخت کند.

کانر مک دیوید کاپیتان اویلرز و گلزن برتر NHL برای اولین امتیاز خود در این پلی آف یک پاس گل داد. او در بازی 1 از جدول امتیازات خارج شد.

استوارت اسکینر، دروازه بان ادمونتون، 23 سیو را برای اولین پیروزی حرفه ای خود در پلی آف NHL انجام داد. همتای کینگز، جوناس کورپیسالو، 33 شوت را متوقف کرد.

گابریل ویلاردی و فیلیپ دانالت برای کینگز گلزنی کردند. ویلاردی پس از پشت سر گذاشتن 9 بازی آخر فصل عادی و اولین بازی سری با مصدومیت از ناحیه پایین تنه به ترکیب بازگشت.

بازی 3 جمعه و بازی 4 یکشنبه در Crypto.com Arena در لس آنجلس است، جایی که کینگز در فصل معمولی با نتیجه 26-11-4 پیش رفت.

اویلرز منهای وینگر ماتیاس یانمارک بود که دوشنبه یک ضربه محکم را با پای خود مهار کرد.

فیلیپ بروبرگ، مدافع، در حالی که نفتکش ها با 11 مهاجم و 7 دفاع به میدان رفتند، وارد ترکیب شد.

این پیکربندی، دقیقه پنج بر پنج درایسایتل را به 19 دقیقه و 28 ثانیه رساند، زمانی که میانگین او در فصل عادی 17:06 با قدرت یکسان بود.

او در سه گل اول ادمونتون نقش داشت. بررسی منطقه خنثی درایسایتل روی آرتور کالیف در امتداد تابلوها باعث شد تا کوستین جابجا شود.

روسی توپ را به داخل منطقه اسکیت کرد و برای شادی و تسکین دریای پرتقال در راجرز پلیس، در کورپیسالو از سمت دور پرتاب کرد.

کوستین گفت: «در واقع به دنبال لئو بودم. “من فقط سعی می‌کردم توپ را به دست بیاورم [to] دست های او من بیشتر از خودم به او اعتماد دارم. سه نفر را در اطرافم دیدم. کاری نداشتم [but] شلیک کن و او داخل شد.”

انفجار درایسایتل از دیوار پشتی در کنار تور بیرون آمد تا رایان در ساعت 6:57 وقت اول، توپ را زیر پد سمت چپ کورپیسالو بیاورد.

درایسایتل در ساعت 12:06 برای یک گل پاور پلی و سومین گل خود در دو بازی، از مک دیوید در طبقه بالا در کورپیسالو، یک زانو به زمین افتاد تا از یخ متقاطع تغذیه کند.

جی وودکرافت، سرمربی اویلرز گفت: “او بهترین بازیکن روی یخ برای دو بازی در این سری بوده است.” او راهی برای انجام کارها به روش های مختلف پیدا کرد و این دلیل بزرگی بود که ما بازی امشب را بردیم.”

ادمونتون اجازه داد لس آنجلس پس از دو گل برتری برای دومین بازی متوالی به بازی بازگردد، اما اویلرز روز چهارشنبه توانست آن را به پایان برساند.

درایسایتل گفت: “ما نمی خواهیم این اتفاق در هر بازی رخ دهد، اما این موقعیت ها در پلی آف اتفاق می افتد.” به نظر می رسد نوسانات حرکتی بسیار بزرگتر، بسیار دراماتیک تر و بالا و پایین تر از فصل عادی باشد.

اویلرز در یک موقعیت پاور پلی خود به گل رسید و لس آنجلس را صفر بر چهار نگه داشت.

پس از پایان وقت اول 2-0، پادشاهان با گل های 14:38 و 19:16 دقیقه دوم مساوی کردند.

ویلاردی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و توپ را به زیر خط دروازه رساند و یک شوت از پشت اسکیت اسکینر وارد دروازه کرد.

دانالت با کات زدن جلوی تور و بلند کردن ریباند خود روی پد اسکینر در بک هند، کسری را به نصف کاهش داد.

تاد مک‌للان، سرمربی کینگز گفت: «این یک دستور العمل ضعیف برای حرکت در این تیم و عقب افتادن است. “وقتی جلوتر هستید، شانس بیشتری برای بررسی و عدم پذیرش ریسک آنقدر دارید که باید برگردید.

چیزی که برای من ناامید کننده است این است که کارهایی وجود داشت که در اوایل بازی باید انجام می دادیم. ما تا زمان دوم و سوم تصمیم به انجام آنها نداشتیم.”

لس آنجلس تا ساعت 17:58 دقیقه اول بازی، که کینگز با نتیجه 11-3 از حریف خارج شد، ضربه ای روی تور ثبت نکرد.