کلگری شعله‌مز به فقدان پایانی که در خارج از فصل است، سر می‌زند

تقریباً، اما نه کاملاً، موضوع فصل Calgary Flames بود.

در طرف بازنده 30 بازی با یک گل، از جمله 17 بازی برتر NHL در وقت اضافه یا ضربات اوت، شعله ها در نهایت دو امتیاز از جایگاه حذفی فاصله گرفتند.

تایلر تافولی، مهاجم فلیمز روز جمعه گفت: “اگر ابتدا به باخت‌های وقت اضافه و ضربات تیراندازی نگاه کنید… اگر می‌توانستیم نیمی از آن بازی‌ها را ببریم، هنوز هم بازی می‌کردیم.” قطعاً اوضاع را بدتر می‌کند.»

جدای از تافولی و 34 گلی که در دوران حرفه‌ای‌اش به ثمر رسید، شعله‌ها در بازی‌های نزدیک یک تمام کننده نداشتند.

شوترهای کلگری 81 تیرک و تیرک دروازه را به ثمر رساندند، که در فینال فصل معمولی عصر جمعه یک رکورد عالی در لیگ بود.

شعله‌ها مقدار زیادی لاستیک به سمت تور می‌زدند، اما کمیت آن بیشتر از کیفیت بود.

1166 تلاشی که در ارتفاعات بالا یا گسترده انجام شد تنها پس از کارولینا هاریکینز (1373) در ضربات از دست رفته در رتبه دوم قرار گرفت.

جانی گاودرو و متیو تکاچوک هنگام خروج از کلگری در تابستان گذشته، قدرت آتش را با خود بردند.

براد ترلیوینگ، مدیر کل Flames، جذب جاناتان هوبردو وینگر از فلوریدا پانترز و امضای قرارداد با مرکز ناظم کادری را که پس از پیروزی در جام استنلی با بهمن کلرادو به دست آمد، ترتیب داد تا این خلاء پر شود.

کلگری مجموعاً 133 میلیون دلار و 15 سال قرارداد با هوبردو و کادری متعهد شد.

در فصل اول خود به عنوان شعله‌ها، هیچ‌کدام به موفقیت‌های دوران حرفه‌ای خود در فصل قبل نزدیک نشدند یا به آن نزدیک نشدند.

مجموع 111 امتیاز آنها در این فصل از امتیاز 109 تکاچوک برای فلوریدا بالاتر بود.

هوبردو گفت: «امسال به‌طور کامل از دست دادم. “می دانستم که این یک تغییر و تعدیل خواهد بود. البته، فکر نمی کردم اینقدر سخت باشد. از نظر تهاجمی، (من) واقعا به تیم کمک نکردم.

“من استعدادم را در پنج ماه از دست ندادم. من بازیکنی متفاوت از آنچه در سال گذشته بودم نیستم. شاید باید در اینجا کمی متفاوت بازی کنم. شاید در تابستان روی برخی چیزها کار کنم.”

شعبده بازی منظم در خط – هوبردو بال چپ به راست و عقب به چپ و کادری از خط دوم وسط به سوم حرکت کرد – جستجوی شیمی بود.

اینکه هوبردو و کادری چگونه با داریل ساتر سرمربی تیم هماهنگ شدند یا نشدند، سوال مهمی در روز جمعه بود که شعله‌ها به ابتدای فصل خارج می‌شدند.

هوبردو گفت: “داریل… دوست دارد دکمه ها را فشار دهد و شما را به راه بیاندازد. رابطه ما خوب است.” اینجا یک سبک متفاوت از بازی است، بنابراین این چیزهایی است که یک تعدیل است، اما من و داریل رابطه خوبی با هم داشتیم.

کادری از حدس و گمان اصطکاک با ساتر شانه خالی کرد.

کادری گفت: “من سابقه طولانی با مربیانی با سبک های مشابه داشته ام، به نوعی بیرونی سخت و فقط سعی می کنم بهترین ها را از شما بگیرم.” “نه ماه با هم بودن، هر روز همدیگه رو دیدین.

“حتی با هم تیمی‌هایتان، ممکن است کمی سرتان را پایین بیاورید. در پایان روز، می‌فهمید که یک تیم هستید. برای هم بازی می‌کنید و برای همدیگر می‌ایستید.

“اینکه فکر کنیم همه چیز در طول فصل فقط رنگین کمان و پروانه است، غیر واقعی است.”

انتظار نمی رفت گلزنی یک نقطه ضعف کلگری باشد. پشتیبان دن ولادار شروع های بیشتری برای استراحت جیکوب مارکستروم داشت، اما درصد ذخیره 0.892 دومی کمترین درصد او در هشت سال گذشته بود.

مارکستروم می‌گوید: «این برای من شخصاً یک نبرد بوده است که بازی خود را پیدا کنم، راهم را پیدا کنم و در یک رول قرار بگیرم. می‌دانی که آن را داری. وقتی که نشان نمی‌دهد، برای من شخصاً، اگر منطقی باشد، تقریباً خیلی تلاش می‌کنی.

“شما در تنش هستید و به جای اینکه فقط بیرون بروید و بازی کنید و از آن لذت ببرید و فقط به آن اعتماد کنید، بیش از حد آن را می خواهید. تابستان بزرگی برای من است. من آماده این چالش هستم که به جایی که می خواهم برگردم.”

شعله‌ها اولین برد چهار بازی خود در فصل خود را در 9 بازی پایانی خود ثبت کردند.

اما شکست‌های پیاپی در ضربات شنبه و دوشنبه و حذف شعله‌ها از رقابت‌های پلی آف، بازتابی از فصل نزدیک اما بدون سیگار آنها بود.

اندرو مانگیاپه مهاجم گفت: «ما نتوانستیم چنین هدف بزرگ، سیو بزرگ، هر چیزی که در آن زمان نیاز داشتیم پیدا کنیم.

میکائیل بک لاند (56) و دیلون دوب (45) با ثبت امتیازهای بالاتر در دوران حرفه ای، نقاط درخشانی برای کلگری بودند.

مدافع مک کنزی ویگر در ترید فلوریدا برای هوبردو، بازیکن اصلی نبود، اما او بهترین بازیکن کلگری چند شب پس از استراحت ستاره ها بود.

قرارداد Treliving در این فصل به پایان می رسد. او 9 سال است که این شغل را در کلگری انجام داده است.

ابهام در مورد آینده یک جنرال موتورز نیز همین امر را برای سرمربی تیم ایجاد می کند، اگرچه ساتر در ماه اکتبر قرارداد خود را به مدت دو سال تمدید کرد که در فصل آینده آغاز می شود.

این بازیکن 64 ساله اهل وایکینگ، آلتا، سال گذشته جایزه مربیگری جک آدامز NHL را پس از هدایت Flames به دور دوم پلی آف برد، اما نسخه امسال نتوانست مواد مناسبی برای رسیدن دوباره به آنجا پیدا کند.

نه ترلیوینگ و نه ساتر جمعه با رسانه ها صحبت نکردند.

میلان لوسیچ، نیک ریچی، تروور لوئیس، تروی استچر و مایکل استون تابستان امسال به آژانس رایگان بدون محدودیت می روند.

لوسیچ 34 ساله که چهار فصل از 16 فصل NHL خود را در کلگری گذرانده است، گفت: “قطعاً هنوز هم می خواهم به بازی ادامه دهم.”

تعدادی از بازیکنان اصلی در سال‌های 2023-2024 وارد آخرین سال‌های قراردادشان می‌شوند: تافولی، بک‌لاند، دوبه، الیاس لیندهولم، نوح هانیفین، کریس تانف و نیکیتا زادوروف.