کریگ کانروی “رویکرد تازه” را به نقش Flames GM می آورد و جایگزین Treliving می شود

کلگری فلیمز از درون ارتقا پیدا کرد و به بازیکن سابق کریگ کانروی اولین شغل خود را به عنوان مدیر کل NHL داده است.

شعله‌ها این مرد 51 ساله اهل پوتسدام، نیویورک را به‌عنوان مدیرکل بعدی تیم در روز سه‌شنبه اعلام کرد.

کانروی 9 فصل دستیار جنرال موتورز شعله‌ها بود.

او زیر نظر برد ترلیوینگ شاگردی کرد، کسی که در آوریل پس از 9 سال گروه شعله ها را ترک کرد.

دان مالونی، رئیس عملیات هاکی، تا زمان ترفیع کانروی، به عنوان ژنرال موقت خدمت می کرد.

کانروی در بیانیه ای گفت: «از گروه مالکیت Flames به خاطر اعتماد و اعتمادی که با ارائه این فرصت به من نشان دادند، تشکر می کنم. “در طول 12 سال گذشته، من برای تمام جنبه های عملیات هاکی خود وقت گذاشته ام تا خودم را برای امروز آماده کنم.

من آماده پذیرش این چالش هستم و به هوادارانمان قول می دهم که تیم ما کار لازم را انجام خواهد داد تا آنها را در سفر برای رسیدن به قهرمانی افتخار کند.”

The Flames همچنین اعلام کرد که دیو نونیس GM سابق تورنتو Maple Leafs به عنوان معاون ارشد عملیات هاکی و دستیار GM به تیم ملحق شده است.

کانروی بیش از 1000 بازی فصل عادی NHL انجام داد که نیمی از آنها با Flames انجام شد.

مدت کوتاهی پس از بازنشستگی، او در سال 2011 به عنوان دستیار ویژه جنرال موتورز جی فیستر به دفتر کلگری پیوست.

معرفی یک سرمربی جدید اولین دستور کاری کانروی برای تثبیت تیمی خواهد بود که اخیراً سهم خود را در فعالیت های سازمانی داشته است.

“رابطه محور”

کمتر از دو هفته پس از اینکه Flames اعلام کرد Treliving ترک کرده است، داریل ساتر در اول ماه مه اخراج شد.

مالونی گفت: «کریگ رویکردی تازه به ارمغان می‌آورد، انرژی بالا، او ارتباط‌دهنده فوق‌العاده‌ای است، قاطع است، یک کارگر است، و رابطه‌محور است». “علاقه او به Flames و جامعه بی نظیر است.

کریگ برای این چالش آماده است تا تیم ما را به جام استنلی برساند.

استخدام کانروی پنجمین تغییر مربیگری کلگری در هشت سال گذشته خواهد بود.

Treliving تمدید قرارداد با Flames را سال گذشته رد کرد.

او چند حرکت پرفروش را انجام داده بود و با ناظم کادری، بازیکن آزاد، جاناتان هوبردو و مدافع مکنزی ویگر را در معامله با فلوریدا پانترز به خدمت گرفت.

ترلیوینگ این حرکات را انجام داد زیرا جانی گاودرو، وینگر ستاره، تصمیم گرفت با کلمبوس بلو کت قرارداد ببندد و متیو تکاچوک، که در آن زمان بازیکن آزاد محدود بود، نشان داد که می‌خواهد از کلگری برود.

نه کادری و نه هوبردو، با مجموع قراردادهای 15 ساله و 133 میلیون دلاری بین آنها، به خوبی با ساتر همخوانی نداشتند و تولید آنها بسیار کمتر از اوج های حرفه ای آنها بود.

38-27-17 Flames در این فصل در بخش اقیانوس آرام پنجم شد و پس از رسیدن به دور دوم یک سال پیش، با دو امتیاز بازی را از دست داد.

کانروی به زودی توجه خود را به درفت NHL 28-29 ژوئن در نشویل معطوف خواهد کرد، جایی که Flames در دور اول انتخاب شانزدهم را دارد.

در همین حال، پنج Flames در تابستان امسال به سمت آژانس آزاد نامحدود می روند: نیک ریچی، میلان لوسیچ و ترور لوئیس مهاجمان و مایکل استون و تروی استچر مدافعان.

میکائیل بک لاند، الیاس لیندهولم، تایلر تافولی و دیلون دوبه مهاجمان، نوح هانیفین، کریس تانف و نیکیتا زادوروف مدافعان هر کدام یک سال از قرارداد خود باقی مانده اند.