کریسان پریرا بازیگر بمبئی در امارات آزاد شد، برادر کوین پریرا واکنش مادر را به اشتراک گذاشت – اخبار سرگرمی، فرست پست

یک مقام ارشد پلیس بمبئی روز پنجشنبه گفت، کریسان پریرا، بازیگری که در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شده بود و در زندانی در شارجه نگهداری می شد، توسط مقامات اجرای قانون آزاد شد.

دو مرد ظاهراً به این بازیگر 27 ساله که اهل بمبئی است با کاشت مواد مخدر روی او و فرستادن او به شارجه به بهانه “ممیزی” در حالی که به او قول بازی در یک سریال هالیوودی را داده بودند، او را فریب دادند. پریرا بازیگر فیلم ماهش بات به کارگردانی فیلم بالیوودیصدک 2او در 1 آوریل در فرودگاه شارجه پس از کشف مقدار کمی ماده مخدر در یادگاری که یکی از متهمان به وی داده بود تا آن را به شخصی در امارات تحویل دهد، دستگیر شد.

به گفته این مقام، متهم – راوی بابهات و آنتونی پل – پس از دستگیری او، ظاهراً برای نجات او 80 لک از مادرش درخواست کرده است.

کریسان پریرا بازیگر «Sadak 2» و «Batla House» به دلیل حمل یادگاری که مواد مخدر در آن پنهان شده بود دستگیر شد.

طراحان بیرون خانه، خواهران کعبیه و ساشا گروال: “جواهرات ما برای زنان قوی و موفق است”

مادر این بازیگر سپس به پلیس بمبئی مراجعه کرد که این دو نفر را دستگیر کرد و آنها را به دلیل تقلب رزرو کرد. او گفت که پلیس بمبئی اسناد مربوط به پرونده را برای مقامات مربوطه ارسال کرده بود که جزئیات پرونده را بررسی کردند و به دنبال آن کریسان پریرا چهارشنبه شب آزاد شد.

وی گفت: در این رابطه ارتباط رسمی با وزارت امور خارجه جریان دارد. به گفته این مقام، پریرا احتمالا تا یکی دو روز دیگر به بمبئی بازخواهد گشت.

برادر این بازیگر کوین پریرا واکنش مادرشان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است:

او همچنین دو روز پیش پست دیگری در مورد نحوه دستگیری مجرمان این پرونده به اشتراک گذاشت. او نوشت: “مقصران دستگیر شدند – لطفاً با هرکسی که می‌شناسید به اشتراک بگذارید (تصاویر قربانیان کریسان پریرا و کلایتون رودریگز).

در مورد قضیه

پریرا به دلیل حمل یادگاری که مواد مخدر در آن پنهان شده بود، دستگیر شد. این بازیگر در حال حاضر در زندان مرکزی شارجه در امارات حبس شده است و خیلی بیشتر از آنچه به چشم می آید وجود دارد. این داستان در مورد انتقام و قصاص است.

شعبه جنایات بمبئی موضوع را بررسی کرد و متوجه شد که این یک تله و داستانی است که در آن یک سگ نقش دارد. کاربران اینترنت به سرعت به یاد فیلم هایی از این قبیل افتادند اک حسینا تی و گامره وقتی خبر منتشر شد پلیس پیش از این دو نفر به نام های آنتونی پل و راجش بابهات را در این پرونده دستگیر کرده است. راجش امروز یک روز پس از دستگیری آنتونی دستگیر شد. آنها همچنین به اتهام مطالبه پول از بازیگر زن دستگیر شدند.

متهمان تا 11 اردیبهشت ماه تحویل پلیس آگاهی شدند.

با ورودی های اضافه شده از آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام