کرم ضد لک عالی و بهترین کرم ضد لک

سلام خسته نباشید. صورتم جای جوش به صورت لک قهوه ای داره. این محصول انواع لک های پوست ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب و تغییرات هورمونی ، کک و مک ، لکه های پیری ، کولاسما ( لک بارداری ) ، لک های آفتاب ، خال و لکه های پس از التهاب و لک های به جا مانده از درمان جوش ها را کمرنگ و درمان می کند . کوجیک اسید تایتان است ، و یا در صورت امکان استفاده از هر سه محصول به طور همزمان به منظور بهترین اثر گذاری. کرم ضد لک و روشن کننده Repair Whitening سینره حاوی کمپلکس مواد روشن کننده (عصاره بیربری، عصاره شیرین بیان، اکتادسن دی اوئیک اسید) جهت کاهش رنگدانه سازی و روشن تر نمودن پوست است.

علاوه بر این وجود کمپلکس مواد روشن کننده (عصاره بیربری، عصاره شیرین بیان، اکتادسن دی اوئیک اسید) باعث کاهش رنگدانه سازی و روشنتر نمودن کرم ضد لک جی پولار پوست میشود. این ضد آفتاب مناسب انواع پوستها مخصوصاً پوستهای چرب و غیر کومدونزا میباشد. این محصول موجب بهبود تیرگی های پوست ناشی از تابش نور خورشید و پیشگیری و رفع انواع لک از جمله لک های ناشی از بارداری و افزایش سن می گردد.

ترکیبات استاندارد و جهانی کرم ضد لک قوی شامل SPF، ویتامین A و انواع آنتی اکسیدان است. گاهی اوقات پزشک بسته به شرایط شما تونرها و لایه بردارهای خاصی را تجویز می کند که باید قبل از استفاده از کرم ضد لک استفاده کنید. این خاصیت باعث میشود که تشکیل ملانین (رنگدانهها) و تیرگی پوست کاهش پیدا کند و لکهای تیره و ککومک صورت برطرف شود. کرم روشن کننده و ضد لک شب فارماسریز با فرمول سه گانه روشن کننده خود پوستی یک دست و بدون لک برای شما به ارمغان خواهد آورد ، این کرم مناسب برای استفاده در طول شب می باشد و در حین درمان لک های قدیمی ، شما را از بروز لک های جدید و چین و چروک ناشی از بالا رفتن سن محافظت می کند و به عنوانی روند پیری رو کند و یا متوقف می سازد .

برای جلوگیری از تیرگی مجدد پوست در طول روز از کرم ضد آفتاب سینره استفاده کرده و هر 3 الی 4 ساعت آن را تجدید نمایید. چگونه میتوان از پیدایش لکهای صورت جلوگیری کرد؟ همچنین به جای از بین بردن لکه ها، تغییر دائم رنگ پوست را به دنبال دارد.