کاندیدای UCP آلبرتا برای اظهار نظر در مورد کودکان ترنس عذرخواهی می کند

یکی از نامزدهای حزب محافظه‌کار متحد که کودکان تراجنسیتی در مدارس را با مدفوع در غذا مقایسه می‌کند، می‌گوید متأسف است، قصد دارد از آن درس بیاموزد و برای شرکت در انتخابات 29 مه آلبرتا باقی می‌ماند.

جنیفر جانسون روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت: «من به خاطر نحوه ای که در سپتامبر 2022 درباره این موضوعات بحث کردم عذرخواهی می کنم.

من چیزی جز عشق و محبت برای همه به یک اندازه ندارم و خجالت می کشم که در این راه صدمه دیده ام.

جانسون اضافه کرد که نگران اقدامات پزشکی بالقوه تغییر دهنده زندگی برای کودکان است.

“این یک موضوع بسیار حساس برای بسیاری از افراد است و من باید کار بسیار بهتری را انجام دهم و نگرانی‌ها و اهدافم را به شیوه‌ای که برای معلمان، والدین و کسانی که در جامعه 2SLGBTQIA+ محترمانه باشد، بیان کنم.

“اگر به عنوان یک MLA انتخاب شوم، به دنبال مشاوره و مشاوره خواهم بود که چگونه نظرات خود را به بهترین شکل بیان کنم و در مورد این موضوعات به طور معناداری در حرکت رو به جلو بحث کنم.”

جانسون برای اولین بار به عنوان کاندیدای لاکامب-پونوکا برای ورود به مجلس رقابت می کند.

درخواست NDP برای اخراج

کمپین انتخاباتی در سومین هفته خود قرار دارد.

اوایل چهارشنبه، NDP از دانیل اسمیت، رهبر UCP خواست تا اقدام کند و جانسون را به عنوان نامزد برکنار کند.

“[Johnson] دیوید شپرد، کاندیدای حزب NDP، گفت: به معنای واقعی کلمه کودکان ترنس در مدارس را با قرار دادن یک پیمانه مدفوع در خمیر شیرینی چیپسی شکلات مقایسه کردند.

“در گذشته، [Smith] آشکارا از جوامع LGBTQ2S+ حمایت کرده است.

نخست وزیر خودش گفته است: مرا با آنچه گفتم قضاوت نکنید، با آنچه انجام می دهم قضاوتم نکنید.

اوایل این هفته، صدایی از 1 سپتامبر، قبل از اینکه جانسون نامزدی UCP را به دست آورد، منتشر شد، که شامل صحبت او با گروه وسترن یونیتی در Stettler در مورد “خطرات سیستم آموزش عمومی و آموزش در خانه/مدرسه به عنوان یک راه حل” بود.

“ما باید از آموزش جنسی خلاص شویم”

شنیده می‌شود که جانسون به این گروه می‌گوید که سیستم آموزشی آلبرتا از نظر پیشرفت در بین بالاترین رتبه‌های جهان قرار دارد، اما چنین دستاوردهایی در مقابل مسئله دانش‌آموزان تراجنسیتی در مدارس اهمیت کمی دارد.

جانسون به حضار می‌گوید: «این بچه‌هایی که خود را گربه می‌دانند – و معلمی برای آنها یک جعبه زباله در کلاس می‌گذارد.

او می‌گوید که دختران می‌گویند که دیگر دختر نیستند «وقتی هفت ساله هستند و در 14 سالگی در حال تغییر هستند و ماستکتومی می‌کنند، ماستکتومی مضاعف انجام می‌دهند و زمانی که حتی نمی‌توانند به یک مشروب فروشی بروند و آبجو بخرند، از نظر شیمیایی عقیم می‌شوند. “

او این وضعیت را با پختن یک دسته کلوچه با قطره ای مدفوع مقایسه کرد تا توضیح دهد که آیا این غذا جذابیتی دارد یا خیر.

جانسون در صوت می‌گوید: «ما می‌توانیم سه درصد برتر باشیم، اما همین کمی مدفوع چیزی است که آن را خراب می‌کند.

“این بیشتر از یک قاشق چای خوری مدفوع در دسته کوکی است، درست است؟

“مهم نیست که ما در سه درصد برتر جهان هستیم. چه کسی اهمیت می دهد که آنها در شیمی 30 نمره 89 بگیرند؟ چه کسی اهمیت می دهد که اگر آنها از نظر شیمیایی اخته شده باشند وارد دوره فوق متوسطه شوند؟”

او همچنین به مخاطبان می گوید که پورنوگرافی سخت در مدارس ابتدایی موجود است.

“من با این معلمان و ناظران صحبت کردم و گفتم “چگونه این مشکل را برطرف کنیم؟” آنها گیر کرده اند هیچ پاسخی نداشتند.

“ما باید از آموزش جنسی از مدارس، از K تا 12 خلاص شویم.”

“دروازه” به خشونت: متخصص

کریستوفر ولز، رئیس تحقیقات کانادایی برای درک عمومی از جوانان اقلیت جنسی و جنسی، اظهارات جانسون را «بعضی از بدترین و همجنس‌گراترین یا ترنس‌هراسی‌ترین اظهارنظرهایی خواند که تاکنون از یک نامزد سیاسی دیده‌ایم.

ولز، دانشیار دانشگاه MacEwan در ادمونتون گفت: «این اغلب دروازه است.

ابتدا با بی‌انسانی‌سازی شروع می‌کنید، سپس به سلب حقوق می‌پردازید و خیلی زود خشونت را می‌بینید. و دقیقاً این نوع لفاظی است که به آن کمک می‌کند.»

ولز در پاسخ به سوالی درباره ماندن جانسون در کاندیداتوری، گفت: “چگونه می توانید کسی را داشته باشید که از آن حمایت کند؟ اگر آن کلمات را به تغییر دهید چه می شود؟ [refer to the] جامعه سیاه پوست، جامعه یهودی، جامعه بومی؟

در اواخر ماه مارس، توری تانر، کاندیدای UCP Lethbridge-West پس از اینکه در ویدئویی ادعا کرد که کودکان در مدارس در معرض پورنوگرافی قرار می‌گیرند و معلمان به آنها کمک می‌کنند هویت جنسی خود را تغییر دهند، استعفا داد.

اسمیت اخیراً در مصاحبه ای قبل از اینکه رهبری UCP را در 6 اکتبر به دست آورد، به نفع جامعه LGBTQ صحبت کرد.

اسمیت گفت: “من در تمام فعالیت هایم در سیاست محافظه کارانه در مورد این موضوع بسیار صریح بوده ام – اینکه من متحد جامعه LGBTQ بوده ام. من طرفدار ازدواج همجنس گرایان بودم.”

اسمیت قبلاً در زمان رهبری حزب Wildrose در انتخابات آلبرتا در سال 2012 با سؤالاتی در مورد نامزدها و نظرات بحث برانگیز روبرو شده بود. او علی‌رغم اظهارنظرهای گذشته‌اش مبنی بر اینکه همجنس‌گرایان باید توبه کنند یا با رنج ابدی در «دریاچه آتش» جهنم مواجه شوند، در کنار یک نامزد ایستاد.