کالگریان نسبت به خطر آتش سوزی ضدعفونی کننده دست آلومینیومی هشدار داد

از مصرف کنندگان کالگری خواسته می شود که محتویات یک ضد عفونی کننده دست تولید شده به نام Crisis-Grade Hand Sanitizer Refill را به ظروف شیشه ای یا پلاستیکی ایمن منتقل کنند.

این محصول به دلیل خطر قابل توجهی در آتش سوزی فراخوانده شده است.

شارژ ضد عفونی کننده دست Crisis-Grade در قوطی های آلومینیومی فروخته شد ، همان نوعی که برای برخی از آبجوهای دستی استفاده می شود. ضدعفونی کننده حاوی اتانول است که اگر در معرض منبع گرما قرار گیرد ، قابل اشتعال است.

مشخص شده است که اتانول به قوطی های آلومینیوم واکنش نشان می دهد ، باعث خراب شدن قوطی و بیرون آمدن از پایین و کناره های قوطی می شود.

کارول هنکه ، افسر اطلاعات عمومی اداره آتش نشانی کلگری ، گفت: “این آلومینیوم را تخریب می کند و در برخی مواقع شروع به نشت می کند.”

شارژ ضد عفونی کننده Crisis-Grade Hand توسط برخی از کارخانه های آبجو سازی کلگری تولید و در مشاغل محلی مختلف به فروش رسید.

مشخص شده است که اتانول موجود در برخی از مواد ضدعفونی کننده تولید محلی با قوطی آلومینیوم واکنش نشان می دهد و خطر آتش سوزی را ایجاد می کند. (آتش نشانی کلگری)

سازمان آتش نشانی از هرکسی که ممکن است این کنسروها را خریداری کرده است ، می خواهد آنها را از نظر نشت بررسی کند. اگر هر یک از مایعات به بیرون نشت کرده باشد ، باید آن را با آب و صابون تمیز کرده و محتویات آن را برای دفع انتقال دهید.

اگر قوطی نشت کرده باشد ، به دلیل تبخیر الکل رقیق می شود – و اثر آن نیز کمتر است.

هنکه گفت: “در صورت نشت ، مقداری از الکل در حال تبخیر است.” “بنابراین شما می توانید از آن استفاده کنید اما میکروب ها را از بین نبرید.”

سازمان آتش نشانی توصیه می کند هر محصول به خطر افتاده را با انداختن آن در یک مکان دفع زباله های خطرناک ، که شامل یک ایستگاه آتش نشانی یا محل دفن زباله شهر است ، دفع کنید.

هنكه درخواست كرد در صورت قرار دادن ظروف شیشه ای برای دفع ، از افراد استفاده نكنند.

اگر قوطی نشت نکرد ، هنوز هم توصیه می شود که محتویات را به یک ظرف پلاستیکی یا شیشه ای ایمن منتقل کنید ، سپس آن را مهر و موم کنید. این محتویات ممکن است همچنان به عنوان ضد عفونی کننده دست استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل و دفع ایمن ، به شهر کالگری مراجعه کنید دفع مواد شیمیایی صفحه اطلاعات