کاستر جدید دره در راه است تا گردشگران را به گوزن قرمز بکشاند

دیوید مارتل کمربندهای ایمنی یک ماشین ترن هوایی آبی را برای اجرای آزمایشی تنظیم می کند.

او و کارکنانش در پیست اسکی Canyon در Red Deer، آلتا، در حال آماده شدن برای افتتاحیه خود در تعطیلات آخر هفته طولانی مه جاذبه تابستانی جدید خود هستند.

مارتل گفت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که این ساحل در طول تابستان حدود 40000 نفر را ببیند.

بازدیدکنندگان در ماشینی که در امتداد ریلی که 160 متر از تپه اسکی حرکت می کند، بسته شده اند. حداکثر سرعت 40 کیلومتر در ساعت است اما سواران سرعت حرکت خود را با یک اهرم کنترل می کنند.

این مسیر همان مسیری را دنبال می‌کند که از میان درختان حکاکی شده است و مسیری را طی می‌کند. سواران سپس به نوار t متصل می شوند و از تپه اسکی در مسیر حلقه بسته عقب کشیده می شوند. کل تجربه کمتر از 30 دقیقه طول می کشد و هزینه سواری آن 25 دلار است.

تماشا | احساس کنید که سوار شدن بر کانیون کوستر چگونه است:

ترن هوایی جدید آلپاین در آلبرتا راه اندازی شد

در پیست اسکی کانیون در رد دیر، آلتا، سواری بر روی ساحل دره کنید.

می‌توانید اطلاعات بیشتری از چندین مکان گوزن قرمز در نسخه سفر جاده‌ای این هفته ادمونتون ما در روز شنبه در ساعت 10 صبح، یکشنبه ظهر و 11 صبح دوشنبه در تلویزیون CBC و CBC Gem مشاهده کنید.

مارتل می‌گوید فشار برای جاذبه تابستانی همه‌گیری بود، زیرا محدودیت‌ها به این معنی بود که درآمد عروسی تابستانی و رویدادهای شرکتی را برای اقامتگاه روزانه خود از دست دادند.

ما واقعاً به این فکر کردیم که احتمالاً باید فرصت‌های دیگری را که داریم متنوع کرده و گسترش دهیم.»

مارتل گفت که کسب و کار خانوادگی برای کمک هزینه ساخت و ساز 1.3 میلیون دلاری درخواست کمک هزینه مسافرتی آلبرتا را داده است.

او اضافه می کند که آنها با کمبود کانتینر و تاخیر در حمل و نقل برای دریافت قطعات جاذبه به گوزن قرمز دست و پنجه نرم کردند.

فصل گذشته آنها توانستند برای مدت کوتاهی در ماه آگوست افتتاح شوند، اما این اولین فصل کامل عملیات آنها در جاذبه ای است که او می گوید در آلبرتا منحصر به فرد است.

مارتل گفت: “این احساس بسیار خوبی است، دیدن افرادی که برای تفریح ​​بیرون می آیند و صدای قهقهه ها را می شنوند، زمانی که آنها پایین می روند.” “این پاداش برای من است.”

کانیون کوستر، همراه با یک پارک تیوپ تابستانی جدید در تپه اسکی، در راهنمای گردشگری گوزن قرمز در این هفته نمایش داده خواهد شد و مدیر اجرایی رنه روندو گفت که این بخشی از داستان رشد است.

مردی در پس زمینه ای رنگارنگ در داخل تالار مشاهیر ورزشی آلبرتا ایستاده است.
رنه روندو، مدیر اجرایی Tourism Red Deer، در لابی تالار مشاهیر ورزشی آلبرتا ایستاده است. (آدرین لمب/CBC)

روندو گفت که امسال بودجه عملیاتی از 271,000 دلار به 489,000 دلار با 158,000 دلار بودجه اضافی از شهر و 60,000 دلار از شهرستان Red Deer جهش کرد.

این سازمان غیرانتفاعی همچنین از سه نفر به هفت کارمند تمام وقت و یک کارمند گردشگری پاره وقت در حال گسترش است.

او گفت: «در طول سه سال گذشته شاهد این بوده‌ایم که این صنعت ضربه بزرگی خورده است. فکر می کنم یک حفره بزرگ در قلب و تجربیات مردم باقی مانده بود.»

روندو گفت که هدف این است که تا سال 2030 “سرصداتر و حضور داشته باشیم” و “به عنوان برترین مقصد رویدادهای مهم در میان شهرهای متوسط ​​شناخته شود”.

او با اشاره به رویدادهایی مانند Rodeo فینال کانادا، بازی‌های زمستانی کانادا و جام یادبود، گفت: “شکه نمی‌دانیم چگونه رویدادهای ورزشی را میزبانی کنیم.”

هدف اکنون جذب کنوانسیون ها و رویدادهای فرهنگی بیشتر به همراه مسافران یک روزه از ادمونتون و کلگری با توجه به موقعیت جغرافیایی “بی نظیر” گوزن قرمز است.

تخته سنگ‌های بزرگ رودخانه‌ای طبیعی و آلومینیوم ریخته‌شده در کنار هم که شبیه غازها هستند.
غازهای بولدر در پارک بزرگ چیف یکی از آثار هنری عمومی در گوزن قرمز، اطلا، است. (آدرین لمب/CBC)