کاربرد ردیاب شخصی-ردیاب سالمندان-ردیاب خودرو ویگو-تکنولوژی

ردیاب های دایره ای یا مکعبی شکل کوچک که می توان آن ها را به گردن آویزان کرد یا در قسمتی از کیف قرار داد. شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد.

جی پی اس شخصی بدون نصب GR600 دارای آهنربای قدرتمند داخلی نیز هست تا در صورت نیاز قابلیت استفاده درون خودرو نیز داشته باشد. جی پی اس GM100 مسیر حرکت تا ۱ الی۳ سال گذشته در حافظه داخلی خود را ذخیره میکند. همچنین در مورد میزان دقت ردیاب، مقدار حافظه داخلی و داشتن دکمه sos از فروشنده سوال کنید. آنتن ردیاب خودرو با کمک برقراری ارتباط با ماهوارههایی که در ایستگاه فضایی قرار دارند، اطلاعاتی چون موقعیت دقیق، میزان سرعت و حتی باز و بسته شدن درب را از طریق پیامک به مالک اتومبیل ارسال میکند. آموزش نحوه استفاده از ردیاب شخصی GF-21 این محصول دارای گارانتی ۶ ماهه است.

گارانتی ردیاب GM100 شامل یکسال گارانتی طلایی تعویض بدون هیچگونه هزینه جانبی است؛ یعنی چنانچه تا یکسال ردیاب با هر گونه ایرادی مواجه شود، یک ردیاب جدید دریافت میکنید. برای مثال gps آهنربایی برای نصب نیاز به هیچ سیمکشی و آنتنی نداشته و به وسیله آهنربا به هر بخش آهنی خودرو متصل میشود. این روزها خودرو حکم یک سرمایه مالی بزرگ را داشته و بعد از خانه، ارزشمندترین دارایی هر شخصی محسوب میشود.

کاروانهای مسافرتی یا تورهای گردشگری که سالمندان را به مکانهای زیارتی یا توریستی برده و هر لحظه امکان دارد یکی از آنها راه هتل یا مکان استقرار کاروان را گم کنند. ردیاب علاوهبر پیشگیری از سرقت خودرو برای محافظت از بیماران آلزایمری، سالمندان و کودکان نیز به کار میرود. همانطور که در این مقاله بطور کامل بررسی کردیم، استفاده از ردیاب شخصی برای بسیاری از خانواده ها ضروری است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سفارش ردیاب شخصی وب سایت خود باشید.