چگونه هوش مصنوعی می تواند بخشی از فیلمسازی باشد به گفته سازنده سیتادل جو روسو-اینترتینمنت نیوز، فرست پست

هوش مصنوعی یک فناوری است که برای ماندن در اینجا آمده است. و خیلی زود، می تواند به بخشی و تا حد زیادی به یک فرآیند فیلمسازی تبدیل شود. این همان چیزی است که جو روسو، فیلمساز، می گوید و معتقد است، او نیز به زودی با برنامه موردانتظار آمازون پرایم ویدیو عرضه می شود. ارگ.

جو روسو در مورد فناوری هوش مصنوعی

او اخیراً گفت: «هی، من می‌خواهم فیلمی با آواتار واقعی خودم و آواتار واقعی مرلین مونرو در آن بازی کنم. من می خواهم آن را یک rom-com باشد زیرا روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. صدای شما را تقلید می کند و ناگهان یک رام کام دارید که 90 دقیقه طول می کشد. بنابراین شما می توانید داستان خود را به طور خاص برای شما تنظیم کنید.”

واکنش پریانکا چوپرا پس از جو روسو، کارگردان فیلم Avengers: Endgame، زنش را تام کروز خطاب کرد: “کار زیادی بود”

اونیر فیلمساز درباره بیانیه سخت پریانکا چوپرا در مورد جنبه تاریک بالیوود: “حقیقی که همه از آن آگاهند…”

دیدگاه دونالد ماستارد، مدیر خلاقیت ارشد اپیک گیمز در مورد هوش مصنوعی

ماستارد گفت: «تلویزیون‌هایی که سامسونگ و بسیاری از شرکت‌ها اکنون می‌سازند، از قبل قدرت پردازش کافی را فقط در خود تلویزیون دارند، جایی که ما خیلی دور نیستیم، جایی که می‌توانید هر چیزی را در زمان واقعی رندر کنید.

احتمالات آینده

روسو گفت: «ارزش آن دموکراتیک کردن داستان سرایی است. این فوق العاده ارزشمند است. این بدان معناست که هر کسی در این اتاق می‌تواند با کمک یک موتور واقعی یا یک موتور و ابزارهای هوش مصنوعی، داستانی تعریف کند یا یک بازی در مقیاس بسازد. فکر می‌کنم این چیزی است که من را در مورد آن بیشتر هیجان زده می‌کند.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام