چگونه شیلپا شتی کوندرا از یک ستاره تلویزیونی واقعیت جهانی به یک نجیب زاده تجاری تبدیل شد – Entertainment News, Firstpost

هنگامی که شانزده سال پیش شیلپا شتی کوندرا به عنوان برنده برادر بزرگ مشهور مشهور شد، نه تنها به عنوان یک زن آسیای جنوبی تاریخ را ثبت کرد، بلکه اولین های بسیاری را رقم زد – او با پوشیدن لباس هندی که می تواند رقیب باشد، تبدیل به یک چهره فرهنگی محبوب در سراسر جهان شد. لباس‌های طراحان بین‌المللی برتر در تمام رویدادهای فرش قرمز بزرگ، و شهرت جهانی خود را با تنوع بخشیدن به علایق خود (از تناسب اندام گرفته تا مد، از مراقبت از نوزاد تا مهمان‌نوازی) به سرمایه‌گذاری‌های قوی تبدیل کرد.

صعود او به قله خالی از موانع نبوده است، اما موفقیت او نتیجه مستقیم ذهن بصیر او است که او را به سرمایه گذاری های متعدد، سخت کوشی و سرمایه گذاری های هوشمندانه سوق داد.

در سال‌های اولیه زندگی، این ستاره تلویزیون واقعیت با برندهایی همکاری می‌کرد که فلسفه‌هایشان با رویکرد کلی‌نگر او به سلامتی همسو بود. او که پیشگام در تناسب اندام است، همچنان با اپلیکیشن Simple Soulful توسط Shilpa Shetty، که اکنون با هوش مصنوعی ارائه می شود، میلیون ها نفر را الهام می بخشد. این یک رویکرد جامع برای یوگا، آمادگی جسمانی، مدیتیشن، تغذیه و آمادگی ذهنی ارائه می دهد.

او توانسته است تلاش‌های خود را برای تولید محصولات مصرفی با ارتباط و حضور پیش ببرد. با وجود اینکه یک کارآفرین موفق است، نام او همچنان در بین برندها مورد تقاضا است.

او و رستوران های زنجیره ای اش در بمبئی که غذاهای متعادلی سرو می کنند که هم در بین مردم محلی و هم در بین گردشگران محبوب است. جدیدترین غذاخوری او به خاطر پیتزاهای دست ساز، شیک های خلاقانه و دسرهایش محبوبیت پیدا می کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام