چگونه داستان کرالا اثر ویپول امروتلال شاه پس از پرونده های دادگاه و جنجال ها به سینماها رسید – اخبار سرگرمی، اول پست

فیلم ”داستان کرلایک فیلم هندی درباره گروهی از زنان اهل کرلا است که به دولت اسلامی عراق و سوریه (داعش) می پیوندند. این فیلم یک اثر تخیلی الهام گرفته از حقایق واقعی است.

دادخواست‌های متعددی برای درخواست تخفیف‌های بازدارنده در برابر اکران و بهره‌برداری از فیلم ارسال شد. این طومارها در پی پخش تیزر فیلمی که در نوامبر 2022 منتشر شد و نشان می‌دهد که دختران بی‌گناه در یک دوره زمانی فریب خورده و به اسلام گرویده‌اند، ثبت شده است. درخواست‌کنندگان ادعا کردند که فیلمی که ادعا می‌کند بر اساس حقایق واقعی ساخته شده است، نادرست و گمراه‌کننده است و احتمالاً به احساسات مذهبی آسیب می‌رساند و نفرت را بین جوامع هند گسترش می‌دهد. چندین درخواست کننده نیز این فیلم را با سخنان نفرت آمیز برابر دانستند.

چندین دادخواست ابتدا بر اساس ماده 32 قانون اساسی هند به دادگاه عالی ارائه شد. با این حال، دادگاه عالی محترم اعلام کرد که برای خواهان‌ها مفتوح است تا دادگاه عالی مربوطه را که صلاحیت دارد، منتقل کنند.

چرا رهبر کنگره، شاشی ثارور، داستان کرالا را به شدت مورد انتقاد قرار داد: “داستان کرالای ما نیست”| توضیح داد

رمزگشایی از روایت، واکنش های متقابل، جنجال در مورد انتشار “داستان کرالا” ویپول شاه

بنابراین، شاکیان درهای دادگاه عالی کرلا و دادگاه عالی چنای را زدند. آقای Ameet Naik، شریک مدیر Naik، Naik and Company نماینده تهیه کنندگان فیلم Vipul Shah و Sunshine Pictures Pvt بود. Ltd. و با اعطای هرگونه تخفیف در برابر اکران و بهره برداری از فیلم مخالفت کرد. آقای نایک خاطرنشان کرد که این فیلم یک اثر تخیلی است و ادعای صحت تاریخی و واقعی ندارد. وی همچنین خاطرنشان کرد که CBFC که یک نهاد قانونی است که صلاحیت صدور گواهینامه فیلم ها را دارد، فیلم را مطابق با دستورالعمل ها و مناسب برای نمایش عمومی تشخیص داده است.

هر دو دادگاه پس از رسیدگی دقیق به دادخواست ها، از اعطای هرگونه معافیت علیه سازندگان فیلم و فیلم خودداری کرده اند. دادگاه عالی کرلا پس از تماشای تیزر و تریلر فیلم مشاهده کرد که هیچ ادعایی علیه اسلام وجود ندارد و هیچ چیز توهین آمیزی برای جامعه خاصی وجود ندارد. دادگاه همچنین خاطرنشان کرد که این فیلم دارای سلب مسئولیت مناسب است و توسط CBFC برای مناسب بودن برای نمایش عمومی تایید شده است. بنابراین دادگاه از هرگونه توقف در اکران و نمایش فیلم خودداری کرده است.

پس از سه روز درام، این فیلم امروز در سراسر جهان اکران شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام