چگونه این شماره را به دست آوردید؟ پایین آمدن متون انتخاباتی، فراخوان‌های غیرقانونی احزاب سیاسی

تماس های رباتیک، متن های خودکار، و نامه های تبلیغاتی.

رسماً فصل انتخابات است و همراه با آن، سیل مورد انتظار مکاتبات در حالی که احزاب برای کسب رای رقابت می کنند، همراه است. و در برگه رای چیزهای زیادی برای صحبت وجود دارد: مراقبت های بهداشتی، جرم و جنایت و موارد دیگر.

تلفن های همراه در حال حاضر با ارزش ترین املاک و مستغلات هر کمپین هستند.

پیتر سیلاگ، مدیر امور عمومی در Wellington Advocacy، یک اداره امور عمومی ملی، گفت: “شما ممکن است از کنار بیلبورد عبور کنید یا ممکن است صفحه چاپ شده را رد کنید، اما اگر تلفن شما یک اعلان ارسال کند، به آن نگاه خواهید کرد.” محکم

اما وقتی آلبرتایی‌ها متنی از فرستنده ناشناس را روی تلفن‌هایشان می‌بینند، ممکن است یک سوال فوری دیگر برایشان پیش بیاید: چگونه این شماره را به دست آوردید؟

پاسخ، در بسیاری از موارد، این است که شما آن را به آنها دادید.

سخنگویان NDP و UCP به انتخابات آلبرتا به عنوان منبع اصلی اطلاعات تماس آنها اشاره می کنند.

وقتی آلبرتایی‌ها برای رای دادن ثبت نام می‌کنند – چه قبل از دادن رای یا در یک مرکز رای‌گیری – باید نام و آدرس کامل خود را ارائه کنند. دادن شماره تلفن اختیاری است.

اطلاعات به روش دیگری جمع آوری می شود: انتخابات آلبرتا اطلاعاتی را از آموزش و پرورش آلبرتا در مورد افراد 16 و 17 ساله برای ثبت نام انتخاب کنندگان آینده دریافت می کند. هنگامی که آنها 18 ساله می شوند، این اطلاعات به طور خودکار به لیست انتخاب کنندگان منتقل می شود.

این لیست برای استفاده در کمپین در دسترس است.

در بین انتخابات، احزاب، نمایندگان مجلس نمایندگان و انجمن های حوزه انتخابیه می توانند به لیست انتخاب کنندگان دسترسی پیدا کنند. هنگامی که این نامه از بین می رود، دسترسی برای نامزدها باز می شود.

احزاب سیاسی چگونه اطلاعات تماس شخصی شما را به دست می آورند

با یک انتخابات استانی در افق، می توانید انتظار داشته باشید که سهم منصفانه خود را از تماس های خودکار، پیامک و نامه های تبلیغاتی دریافت کنید. این سؤال را ایجاد می کند: آنها چگونه شماره من را دریافت کردند؟ استیون کوک توضیح می دهد.

انتخابات آلبرتا تصریح می کند که اطلاعات انتخاب کنندگان باید به گونه ای استفاده شود که با اهداف انتخاباتی سازگار باشد. همچنین یک روش اجباری برای گزارش هرگونه از دست دادن، دسترسی غیرمجاز، استفاده یا افشای فهرست انتخاب کنندگان وجود دارد.

سوء استفاده از اطلاعات می تواند منجر به جریمه تا 100000 دلار، حبس تا یک سال یا هر دو شود.

انصراف دادن

ارتباطات سیاسی از قوانین ضد هرزنامه و فهرست ملی تماس نگیرید مستثنی است، اما سخنگویان UCP و NDP گفتند که درخواست‌های لغو اشتراک پیام‌ها را رعایت می‌کنند.

آلبرتایی‌ها همچنین می‌توانند با تماس با Elections Alberta به شماره 877-422-8683، درخواست حذف شماره خود از فهرست انتخاب‌کنندگان کنند.

اما سیلاگ، که به عنوان مدیر مدیریت مسائل UCP در طول انتخابات 2019 خدمت می کرد، گفت که ممکن است منابع دیگری وجود داشته باشد که احزاب اطلاعات تماس را از آنها می گیرند.

این منابع شامل برنامه شماره گذاری کانادایی است، یک پایگاه داده عمومی از شش رقم اول برای شماره تلفن ها بر اساس منطقه، که سپس می تواند برای شناسایی شماره های کامل ساخته شود.

سیلاگ در مصاحبه ای گفت: “موضوع دیگری که مردم به خوبی به آن فکر نمی کنند این است که تعاملات مختلفی که مردم با مردم در گذشته با مهمانی ها داشته اند نیز وجود دارد.”

ممکن است کسی مکالمه 30 ثانیه‌ای را که چهار سال پیش با یک داوطلب یا یک طومار رسانه‌های اجتماعی که پنج سال پیش امضا کرده بودند، در خانه‌اش به یاد نیاورد.»

سخنگوی Elections Alberta گفت احزاب همچنین ممکن است اطلاعات را از اشخاص ثالث خریداری کنند اما سیلاگ گفت که این می تواند حقوق حریم خصوصی را نقض کند.

سیلاگ گفت که دیدار با آلبرتایی‌ها در جایی که آنها در آن حضور دارند، یک استراتژی حیاتی برای هر کمپین انتخاباتی است – «فناوری سیاسی موفقیت سیاسی را تعیین می‌کند».

او گفت که اصل اصلی پشت تماس‌های خودکار و پیامک‌های خودکار – ارسال پیام و تشویق حامیان به رای دادن – تغییر نکرده است.

اما چیزی که تغییر کرده است ابزار دسترسی مستقیم به مردم است.

روز رای گیری برای انتخابات آلبرتا 29 مه است.