چگونه آرادیا باچان دادگاه را علیه محتوای نادرست خود حرکت می دهد، باید مورد تحسین قرار گیرد – اخبار سرگرمی، اول پست

توضیح داده شده: چگونه آرادیا باچان دادگاه را علیه محتوای نادرست خود حرکت می دهد، باید ستایش شود.

آرادیا باچان، آبیشک باچان، آیشواریا رای باچان

اخیراً، نوه آمیتاب باچان و ابیشک باچان و دختر آیشواریا رای باچان، آرادیا باچان، دادگاه عالی دهلی را به دلیل محتوای نادرست در یوتیوب علیه او منتقل کردند. دادگاه، در حالی که به شکایت کودک خردسال و پدرش رسیدگی می‌کرد، به گوگل دستور داد تا برخی ویدیوها را از پلتفرم خود حذف کند که ادعا می‌کرد آرادیا باچان «به شدت بیمار است» و «دیگر نیست».

حکم دادگاه عالی دهلی

دادگاه عالی دهلی روز پنجشنبه چندین کانال یوتیوب را از انتشار محتوای گمراه کننده در مورد سلامت آرادیا باچان، دختر بازیگران آبیشک باچان و آیشواریا رای باچان منع کرد و گفت انتشار اطلاعات نادرست درباره یک کودک منعکس کننده “انحراف بیمارگونه” است.

دادگاه، در حالی که به شکایت کودک خردسال و پدرش رسیدگی می‌کرد، به گوگل دستور داد تا برخی ویدیوها را از پلتفرم خود حذف کند که ادعا می‌کرد آرادیا باچان «به شدت بیمار است» و «دیگر نیست».

قاضی سی هاری شانکار گفت که هر کودکی حق دارد با احترام و احترام با او رفتار شود و انتشار اطلاعات گمراه کننده در رابطه با سلامت کودک “در قانون کاملاً غیرقابل تحمل است”.

دادگاه در دستور موقت از گوگل خواسته است که جزئیات آپلودکنندگان مورد نظر را به شاکی اطلاع دهد و تصریح کرد که ویدئوهای مشابه، هر زمان که متوجه گوگل شوند، باید حذف شوند.

دادگاه دستور داد: متهمان 1 تا 9 (کانال های یوتیوب) از انتشار، به اشتراک گذاری و انتشار هر گونه محتوایی در هر پلتفرم عمومی در سراسر شبکه که به وضعیت سلامتی یا وضعیت جسمانی شاکی مربوط می شود، کاملاً خودداری می کنند.

در این بیانیه آمده است: «متهم شماره 10 (گوگل) بلافاصله تمام ویدیوهای ذکر شده در دادخواست را از لیست حذف و غیرفعال می کند.

دادگاه همچنین از گوگل خواست تا با توجه به قوانین میانجی، سیاست خود را در مورد برخورد با چنین محتوای اعتراض آمیزی در پلتفرم یوتیوب خود با جزئیات بیان کند.

چرا این حرکت ضروری است و خیرخواهانه

سلبریتی ها از همان ابتدا قربانی اخبار جعلی و ترول های شرورانه برای بازدید و جلب توجه و توجه وحشتناک بوده اند. با توجه به اینکه هر کسی به رسانه‌های اجتماعی و اینترنت دسترسی دارد، می‌توان هر چیز نابجا و سمی را در مورد آن‌ها نوشت، چاپ کرد، مستند کرد که در کمتر از چند ثانیه در فضای مجازی منتشر شود. باچان با انتقال دادگاه، باید راه را برای دیگر بازیگران و پسران و دختران ستارگانی هموار کند که همچنان محتوای شرورانه علیه خود را، چه در زمین حرفه ای و چه در زمین شخصی، تحمل می کنند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام