چرا کاندیداها هنوز به درها می کوبند و درخواست حمایت می کنند

گرمای یک بعد از ظهر گرم ماه مه سرل تورتون را از دویدن خانه به خانه در محله ویلو پارک در دشت استونی باز نمی دارد.

نامزد UCP برای Spruce Grove-Stony Plain با شلوارک و تی شرت پوشیده است و دسته ای از بروشورهای تبلیغاتی را در کیفی با بند که روی نیم تنه اش قرار دارد حمل می کند.

تورتون در حالی که داوطلبانش هر آدرس را با استفاده از یک اپلیکیشن گوشی هوشمند پیگیری می‌کنند، در آستانه دیگری قرار می‌گیرد.

نامزد خود را معرفی می‌کند و پیشنهاد خود را می‌دهد.

چرا کوبیدن در هنوز می تواند باعث ایجاد یا شکست انتخابات شود

با وجود در دسترس بودن رسانه‌های اجتماعی، تماس‌های خودکار و ارسال پیامک، بسیاری از کاندیداها و استراتژیست‌های کهنه‌کار به طور یکسان می‌گویند هیچ چیز نمی‌تواند جای ارزش ملاقات چهره به چهره رای دهندگان را بگیرد.

من تازه بیرون آمده‌ام و می‌خواهم به خود و بقیه همسایه‌ها سلام کنم و ببینم شاید بتوانم روی حمایت شما در انتخابات آتی بهار امسال حساب کنم؟»

مرد می گوید تورتون رای خود را دارد.

نامزد پاسخ می دهد: «خیلی متشکرم». “مراقب باش!”

تورتون در حالی که از خیابان می دود، یک به روز رسانی را برای داوطلبانش فرا می خواند.

او می گوید: حامیان.

اگرچه مبارزات انتخاباتی به طور رسمی از اول ماه مه آغاز شده است، اما نامزدهای همه احزاب و همه مناطق استان از ماه‌ها قبل از تاریخ قطعی انتخابات 29 مه بر درها می‌کوبند.

Willow Park جایی است که تورتون و داوطلبانش برای اولین بار در ژانویه شروع به گشت و گذار کردند. او اکنون دور دوم در زدن خود را به امید یافتن افرادی که از دست داده آغاز می کند.

تورتون گفت: “من عاشق در زدن هستم. من عاشق چت کردن با مردم در آستانه آنها هستم.”

برای بسیاری از افراد، تنها زمانی که واقعاً با مقامات یا نامزدهای منتخب خود روبرو می شوند، در خانه آنهاست.»

از رای خارج شوید

در زدن فقط راهی برای دریافت پیام یک نامزد نیست – همچنین به کمپین ها کمک می کند حامیان خود را پیدا کنند و آنها را به پایگاه داده خود اضافه کنند. با نزدیک شدن به روز انتخابات، داوطلبان از این اطلاعات حیاتی بهره می برند. آنها با هواداران تماس می گیرند تا بپرسند آیا رای داده اند، آیا قصد دارند رای دهند و کجا.

در انتخاباتی که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که حمایت از UCP و NDP به طور مساوی تقسیم می‌شود، رقابت برای کرسی‌ها می‌تواند با تعداد انگشت شماری رای تعیین شود. استراتژی کمپین معروف به “رای بیاور” یا GOTV، بسیار مهمتر از همیشه است.

مندی جانسون رئیس سابق ستاد UCP است که اکنون یک استراتژیست ارشد کمپین با Crestview Strategy است. او بیش از یک دهه است که کمپین هایی را اجرا کرده است.

جانسون گفت که کمپین‌ها راه‌های مختلفی برای دستیابی به رای‌دهندگان بالقوه دارند، اما جستجوی خانه به خانه همچنان بهترین است.

مندی جانسون، استراتژیست کمپین، می گوید که کمپین ها وقتی با رای دهندگان بالقوه پشت درب صحبت می کنند، دانش ارزشمند زیادی به دست می آورند.
مندی جانسون، استراتژیست کمپین، می گوید که کمپین ها وقتی با رای دهندگان بالقوه در درب خانه صحبت می کنند، دانش ارزشمند زیادی به دست می آورند. (سام مارتین/سی بی سی)

جانسون گفت: “بیشتر و بیشتر مردم برای شماره های ناشناس به تلفن های خود پاسخ نمی دهند. آنها پیامک ها را نادیده می گیرند.”

“آنها به رویدادهای اجتماعی یا سالن های شهر نمی آیند، بنابراین بهترین شرط شما این است که آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید.”

او افزود که صحبت چهره به چهره نیز می تواند اطلاعات مهم مبارزات انتخاباتی را منتقل کند.

او گفت: «نه فقط با کلمات، بلکه با زبان بدن. “بنابراین این یک راه واقعا خوب برای اندازه گیری سطح حمایت شما است.”

تورتون با مردی برخورد می کند که مودبانه می گوید نمی تواند به UCP رای دهد. اما نامزد در خانه های دیگر در خیابان شانس بیشتری دارد.

یان بلیک می‌گوید که از تورتون حمایت می‌کند و وقتی نامزدها به در می‌آیند اهمیتی نمی‌دهد.

“اگر من سوالی دارم، می توانم وقتی آنها اینجا ایستاده اند آنها را بپرسم.”

قرار دادن چهره به نام

ریانون هویل در دو سال گذشته هزاران در را زده است.

هویل در انتخابات 2021 برای شورای شهر ادمونتون نامزد شد و با 33 رای از جنیفر رایس در بخش Ipiihkoohkanipiaohtsi شکست خورد.

هویل اکنون نامزد NDP در ادمونتون-جنوب است. قبل از اینکه یک بازی اویلرز یک شب شروع شود، او و هماهنگ کننده داوطلبش لیز دولسمور برای در کوبیدن به محله رادرفورد می روند.

هویل به پریجیتا و گوتوم باردولوی نزدیک می‌شود، در حالی که آن‌ها در حال بیرون رفتن هستند. او به آنها می گوید که به مدت 18 سال در محله رادرفورد زندگی کرده و با لیگ محلی منطقه درگیر بوده است.

این زوج موافقت می کنند که یکی از تابلوهای تبلیغاتی هویل را روی چمن خود بگذارند.

ریانون هویل، کاندیدای حزب ادمونتون-جنوب NDP (نفر دوم از راست) با پراجیتا و گوتوم باردولوی در مقابل خانه‌شان صحبت می‌کند و هماهنگ‌کننده داوطلب او، لیز دولسمور، به این موضوع نگاه می‌کند.
ریانون هویل، کاندیدای حزب NDP ادمونتون-جنوب، دومین نفر از راست، با پریجیتا و گوتوم باردولوی در مقابل خانه آنها صحبت می کند و هماهنگ کننده داوطلب او لیز دولسمور به او نگاه می کند. (سام مارتین/سی بی سی)

گوتوم باردولوی می گوید که او و همسرش بر اساس حزب رای نمی دهند. آنها ترجیح می دهند هر نامزد را قبل از رای دادن ارزیابی کنند.

هر دو اضافه می کنند که دوست دارند یک نامزد به خانه آنها بیاید.

پریژیتا باردولوی می‌گوید: «اکنون ما چهره‌ای برای این نام داریم. و همچنین به نظر می رسد که او بسیار خوش برخورد است.

همه حاضر به شنیدن صحبت های هویل نیستند. چند در پایین تر، مردی برگه تبلیغاتی او را می گیرد اما مؤدبانه او را دور می کند.

در خانه های دیگر، هویل پاسخی دریافت نمی کند. او روی یک بروشور می نویسد: “ببخشید دلم برات تنگ شده بود” و آن را داخل چارچوب در می کشد.

هویل گفت که دوست دارد در زدن درب به او اجازه می دهد پیام خود را مستقیماً بدون سر و صدای کمپین ها به رای دهندگان برساند.

او گفت: “به دلیل تمام دسترسی هایی که ما داریم، می تواند برای مردم گیج کننده باشد و این واقعاً به نوعی آن را ساده می کند.” همچنین ممکن است هرگونه اطلاعات نادرست را از بین ببرد.»

تورتون بر این باور است که با وجود تمام فناوری های موجود برای نامزدها، ضربه زدن به درب همیشه بخش مهمی از کمپین ها خواهد بود.

او گفت که مردم پس از انزوا و جلسات مجازی در طول همه‌گیری کووید-۱۹ احساس نیاز به ارتباط می‌کنند و در زدن در، بشریت را به سیاست بازمی‌گرداند.

او گفت: «از این بی شخصیتی فیس بوک و توییتر دور شوید.

“مکالمات چهره به چهره ایجاد کنید و به چشمان دیگران نگاه کنید و امیدها و رویاهای او را در مورد اینکه چگونه جامعه آنها می تواند به مکانی بهتر تبدیل شود، بیابید.”