چرا شکاف تاج گذاری را عمیق می کند؟

هری و مگان در مقابل خانواده سلطنتی: چرا شکاف پس از تاجگذاری پادشاه چارلز سوم عمیق می شود

پادشاه چارلز و شاهزاده ویلیام از هری و مگان “فاصله” می خواهند

شکاف سلطنتی یا دشمنی سلطنتی باید تصمیم بگیریم. به نظر می رسد این درام بی پایان ادامه دارد. اما چگونه همه چیز شروع شد – شکاف بین هری و مگان و خانواده سلطنتی بریتانیا.

شروع دشمنی سلطنتی

همه چیز هنوز تلخ است به دلیل مصاحبه کامل هری و مگان مارکل با مصاحبه جدیدتر اپرا مگان با برش. مهمتر از همه، سه قسمت پایانی مستندهای نتفلیکس ساسکس هری و مگان در نهایت حذف شد، که باعث شد خانواده سلطنتی هفته‌ها قبل از اینکه نمایش حتی در دسترس باشد، مارپیچ شوند. به دنبال مستندهای جنجالی نتفلیکس، هری و مگان، خاطرات شاهزاده هری بود. یدکی جایی که او بسیاری از اسرار تاریک سلطنتی را همراه با رابطه تلخ خود با برادرش شاهزاده ویلیام شرح داد.

چرا

چرا مسمومیت در مورد ازدواج هری و مگان: خواهر مگان ادعا می کند که او و دوک به سمت طلاق می روند

چرا

قبل از تاجگذاری پادشاه چارلز سوم، توماس مارکل “مصاحبه نهایی” را درباره دختر مگان مارکل انجام می دهد.

مطابق با دیلی بیست، ویلیام و کیت میدلتون با دادن امتیازات مکرر چارلز به هری و مگان مخالفت کرده اند و نظرات آنها مورد توجه قرار گرفته است. چارلز از زمان تاجگذاری خود بر مسئولیت مشترک با ویلیام و کیت برای هدایت سفر پادشاهی تاکید کرده است. اگرچه هری در مراسم تاجگذاری شرکت کرد، اما ظاهراً بلافاصله پس از آن آنجا را ترک کرد تا برای تولد پسرش به کالیفرنیا برگردد. خروج زودهنگام هری از مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز و عدم حضور مگان در مراسم تاجگذاری و انتشار تصاویر پیاده روی او، این رابطه را حتی تلخ کرد.

یدکیاو نه

منابع ادعا می کنند که وضعیت به حدی افزایش یافته است که ویلیام ظاهراً احساس می کند توسط برادرش “کاملاً خیانت شده” و حتی از او “نفرت” می کند. خاطرات هری، یدکی“، حاوی برخی اتهامات انفجاری علیه ویلیام و کیت بود، از جمله ادعاهایی مبنی بر اینکه آنها او را تشویق کردند تا 18 سال پیش در یک مهمانی لباس نازی لباس بپوشد. این کتاب همچنین روایتی از دعوای فیزیکی بین برادران بالغ را نشان می‌دهد که در آن هری ادعا می‌کند که او را به زمین کوبیده و یک کاسه سگ را شکسته است.

در یک بخش از یدکی، هری شاهزاده ویلیام و کیت را به خاطر تشویق او به پوشیدن یونیفورم نازی در یک مهمانی لباس در 18 سال پیش سرزنش کرد. این کتاب همچنین روایتی از دعوای فیزیکی بین برادران بزرگسال را نشان می‌دهد که در آن هری گفت که او را به زمین کوبیدند و یک کاسه سگ را شکستند.

بر اساس گزارش ها در دیلی بیست ویلیام احساس می کند که توسط برادرش که اسرار او را فاش می کند کاملاً به او خیانت کرده است و اکنون از هری متنفر است. منابع گفته اند دیلی بیست او به ویژه از بازگویی داستان لباس نازی ها توسط هری به گونه ای که او و کیت را درگیر می کند، عصبانی شد.

چارلز سوم بر روی نقش خود به عنوان یک پادشاه تمرکز کرد

از سوی دیگر، چارلز به جای گرفتار شدن در درام پیرامون هری و مگان، تمرکز خود را به سمت نقش خود به عنوان پادشاه تغییر خواهد داد. بر اساس گزارش های منتشر شده در دیلی بیستمنبع گفت: «فرصتی که برای هری وجود داشت تا این موضوع را با پادشاه حل کند فعلا از بین رفته است. اما اکنون تاج گذاری انجام شده است، من فکر می کنم چارلز می خواهد به جای این که حواسش را با درام هری و مگان پرت کند، روی شغل پادشاه بودن تمرکز کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام