چرا رهبر کنگره، شاشی ثارور، داستان کرالا را محکوم می کند: “داستان کرالای ما نیست”

رهبر کنگره، Shashi Tharoor به سازندگان می‌گوید: «ممکن است داستان کرالا شما باشد. این داستان کرالای ما نیست. داستان کرالا به موضوعی برای بحث پیرامون اغراق اعداد در تریلر فیلم تبدیل شده است.

این فیلم که توسط Sudipto Sen و توسط Vipul Amrutlal Shah تهیه شده است، قرار است در تاریخ 5 مه 2023 اکران شود.داستان کرالا آدا شارما، یوگیتا بیهانی، سیدی ایدنانی و سونیا بالانی در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند.

تریلر فیلم «داستان کرالا» به کارگردانی سن مورد انتقاد قرار گرفت و ادعا شد که 32000 دختر از ایالت ناپدید شده و سپس به گروه تروریستی داعش پیوستند. رهبر مخالفان در مجلس قانونگذاری کرالا، وی.

SISU – تریلر رسمی: جورما تومیلا در این فیلم تلخ و وحشتناک آماده به نظر می رسد.

از آمستردام تا کانادا تا ابوظبی، چگونه IIFA سینمای هندی را به مکان‌هایی برده است

«فیلم داستان کرالا که به دروغ ادعا می کند که 32000 زن در کرالا مسلمان شده و به عضویت دولت اسلامی درآمده اند، نباید مجوز غربالگری دریافت کنند. تریلر به وضوح آنچه را که فیلم قصد گفتن دارد نشان می دهد.

وی همچنین مدعی شد که این فیلم بخشی از تلاش برای اجرای دستور کار سنگ پریور و ایجاد شکاف اجتماعی با ایجاد سایه تردید بر گروه های اقلیت است.

پینارایی ویجایان می گوید: داستان کرالا تلاشی برای گسترش تبلیغات نفرت است. پینارایی ویجایان، رئیس وزیر کرالا، روز یکشنبه گفت که فیلم آینده «داستان کرالا» محصول «کارخانه دروغ‌ها» سانگ پریور است. وی گفت: با افرادی که خود را در فعالیت های ضد اجتماعی دست دارند، برخورد قانونی خواهد شد.

با نگاهی اجمالی به تریلر این تصور ایجاد می‌شود که فیلم عمداً با هدف قطبی‌سازی جمعی و گسترش تبلیغات نفرت علیه کرالا تولید شده است. با قرار دادن کرالا، سرزمین سکولاریسم، به عنوان مرکز افراط گرایی مذهبی، تبلیغات سنگ پریور را تکرار می کند. آقای ویجایان در یک پست فیسبوکی گفت: فیلم‌های تبلیغاتی و دیگر مسلمانان را باید در چارچوب تلاش‌های مختلف سنگ پریور برای کسب مزیت در سیاست انتخاباتی در کرالا دید.

این بیانیه در زمانی بیان می شود که جبهه دموکراتیک چپ حاکم (LDF)، جبهه متحد دموکراتیک اپوزیسیون (UDF) و سازمان های جوانان آنها همگی با صدایی متحد با فیلم مخالفت کرده اند.

داستان کرالا درباره چیست؟

بر اساس مصاحبه ای در تایمز آو ایندیا، تهیه کننده، ویپول امروتلال شاه می گوید: «داستان کرالا بر اساس داستانی واقعی درباره دختری است که مسلمان شده و به سوریه می رود. در راه متوجه شد که اشتباه بوده و فرار کرد. او امروز در زندان افغانستان است. دختران زیادی در زندان های افغانستان هستند. حداقل چهار مورد ثبت شده است. بنابراین، اینگونه بود که ما با این داستان آشنا شدیم و سپس تحقیقات خود را شروع کردیم و متوجه شدیم که تعداد بیشتری وجود دارد.

در نهایت، این فیلم داستان سه دختر از این قبیل است که قربانی تبدیل دستکاری شده و زندگی آنها عملاً نابود شده است. این مرا وادار کرد که این داستان را روایت کنم. زیرا زمانی که در حال انجام تحقیقات خود بودیم، متوجه شدیم که این تعداد بسیار زیاد است. ما باید حداقل بیش از 100 دختر را ملاقات کرده باشیم. ما متوجه شدیم که این یک مسئله بزرگ است و باید در مورد آن شفاف باشیم. ما باید داستان را با صداقت و حقیقت مطلق بگوییم.»

https://www.youtube.com/watch?v=udoCRDjqxv8

کنگره از دولت کرالا خواست تا اجازه اکران فیلم بحث برانگیز «داستان کرالا» را ندهد، زیرا هدف آن ایجاد «شکاف‌های جمعی در جامعه از طریق ادعاهای نادرست» بود.

به گفته سازندگان فیلم، «داستان کرالا» به نویسندگی و کارگردانی سودیپتو سن، وقایع ناپدید شدن «تقریباً 32000 زن» در ایالت جنوبی را که ظاهراً تغییر مذهب داده، رادیکال شده و در مأموریت‌های تروریستی در هند و هند مستقر شده‌اند، «پیدا می‌کند». جهان

درست است که در حالی که بیشتر افراد از این موضوع طفره می رفتند، تهیه کننده ویپول امروتلال شاه مصمم بود این داستان هولناک را با پشتوانه 4 سال تحقیق گسترده و کامل به صفحه نمایش بزرگ ارائه دهد. مدیر Sudipto Sen به ایالت و حتی کشورهای عربی سفر کرد، با مردم محلی و خانواده قربانیان ملاقات کرد و از یافته‌ها شوکه شد. ویپول در بیانیه قبلی خود به اشتراک گذاشت: “من در اولین جلسه روایت گریه کردم.”

اما چقدر این داستان درست است، باید منتظر بمانیم و تا زمانی که فیلم در 5 منتشر می شود، تماشا کنیمهفتم ممکن است

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام