چرا خانواده سلطنتی “کاملا” از هری در خانه استقبال می کنند

شایعه جدایی هری و مگان: چرا خانواده سلطنتی

خانواده سلطنتی “کاملا” از هری در خانه استقبال می کنند

جدایی هری و مگان قرار بود اتفاق بیفتد. من حدس می‌زنم سخت است که برای مدت طولانی هنگ‌پک بمانیم. مطابق با اسکای نیوز مشارکت کننده دیزی. خانواده سلطنتی “کاملا” از بازگشت شاهزاده هری به خانه استقبال می کنند و بیشتر آنها انتظار دارند که او بازگردد. بنابراین، آیا برند “هری و مگان” بالاخره از هم می پاشد؟ کارشناسان معتقدند که این مطمئن است، زیرا همه چیز در ازدواج افسانه ای خوب نیست.

شاهزاده هری سالهاست که شاهزاده ولخرج نامیده می شود. چارلز او را با دستان باز به خانه خواهد برد. ویلیام نیز از بازگشت او استقبال خواهد کرد. بالاخره آنها برادرند از سوی دیگر، کارکنان سابق سلطنتی معتقدند که مگان مارکل شاهزاده هری را شستشوی مغزی داده و او را به عمارت کالیفرنیا بست. در یک یادداشت سبک تر، اخبار آسمان همچنین اشاره کردند که احتمالا هری شلاق خورده است.

پل بورل، پیشخدمت سابق پرنسس دایانا ادعا می کند که شاهزاده هری برای همیشه – اما بدون مگان مارکل – به بریتانیا بازخواهد گشت. با توجه به الف آینه گزارش، ملکه فقید همچنین بر این باور بود که هری زمانی که هری و همسرش مگان مارکل خانواده سلطنتی را ترک کردند و به همراه پسرش آرچی به لس آنجلس رفتند، به او باز خواهد گشت.

مقالات مرتبط

در میان

در میان شایعات طلاق، هری و مگان حفاظت پلیس خود را از دست دادند و چگونه | توضیح داد

در میان

هری، مگان در مقابل خانواده سلطنتی: چگونه تاجگذاری چارلز “آغاز پایان” برای خانواده سلطنتی بود | توضیح داد

پیشخدمت سابق دایانا معتقد است که هری قصد دارد به بریتانیا برگردد

پیشخدمت سابق پرنسس دایانا به طرز عجیبی ادعا کرده است که شاهزاده هری “بالاخره با حقیقت” در مورد همسرش بیدار شده و به زودی برای همیشه به بریتانیا بازخواهد گشت.

در گفتگو با جی‌بی‌نیوز، پل بورل – که تا زمان مرگ دایانا در سال 1997 بیش از 10 سال برای دایانا کار می‌کرد – ادعا کرده است که دوک ساسکس تنها به خاطر دو فرزندش، آرچی، 4 ساله، با همسرش مگان می‌ماند. و لیلیبت، 1.

بر اساس گزارشی که در nzherald.com منتشر شده است، بورل می‌گوید: «آیا من تنها کسی در بریتانیا هستم که به این فکر می‌کنم، آیا بالاخره هری با حقیقت بیدار شده است؟ آیا او بالاخره حقیقت کاری را که همسرش انجام می دهد و اینکه توسط زیبایی او شست و شوی مغزی شده و مسحور شده است، دیده است؟ چون همه ما این را می دانیم اما به نظر می رسد که او آن را نمی بیند.

او اضافه کرد که می‌خواهد هری شاد باشد و خانواده‌اش رشد کند، اما اذعان داشت که در ذهنش یک «تردید خنده‌دار» وجود دارد و معتقد است شاهزاده برای همیشه به بریتانیا باز خواهد گشت و پدرش با آغوش باز از او استقبال خواهد کرد. شاه چارلز و برادرش شاهزاده ویلیام، علیرغم گزارش هایی مبنی بر جدایی از رابطه آنها.

من شک ندارم که وقتی این اتفاق بیفتد، زیرا همه ما می دانیم که این اتفاق خواهد افتاد، وقتی این اتفاق بیفتد، او به بریتانیا بازخواهد گشت و فکر می کنم پدرش، پادشاه، و برادرش، شاهزاده ولز، هر دو با آغوش باز از او به کشور استقبال خواهند کرد.

جدایی هری و مگان، کارشناسان چه می‌گویند؟

وقتی نگاهی به تغییرات زندگی هری و مگان از ابتدای رابطه آنها بیندازیم، مگان به یک چهره جهانی و یکی از شناخته شده ترین افراد در جهان تبدیل شده است. در حالی که این ممکن است برای زوج های دیگر مشکلاتی ایجاد کرده باشد، هری و مگان به نظر قوی تر از همیشه هستند. این واقعیت که آنها توانسته‌اند بر چالش‌های خاصی غلبه کنند و احساسات واقعی را از خود نشان دهند، ثابت می‌کند که آنها به وضوح می‌خواهند چنین باشند. من قطعا معتقدم که آنها برای مدت طولانی در آن هستند. من فکر می کنم آنها در طول زمان دوام خواهند داشت.» دارن استانتون گفت.

این کارشناس گفت، هری و مگان مجبور به غلبه بر موانع متعددی شدند و مگان “خیلی شبیه پرنسس دایانا بود، زیرا او در صحنه جدید بود و باید خانواده سلطنتی را می شناخت.”

(با ورودی های اضافه شده از آژانس ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام