چرا “تینی” شرادا کاپور بهترین اجرای حرفه ای او است – اخبار سرگرمی، اول پست

شرادا کاپور در ‘Tu Jhoothi ​​Main Makkaar‘ از همه انتظارات ما فراتر رفت و بدون زحمت شخصیت جاه طلب و در عین حال حیله گر خود را به تصویر کشید، چیزی که ما قبل از فیلم هرگز از این بازیگر ندیده بودیم. به همان اندازه که شخصیت او لایه لایه نشان داده شد، شرادا بهترین بازی دوران حرفه ای خود را با این فیلم ارائه کرد که امروز یک ماه در سینماها به پایان می رسد.

جوتی با نام مستعار تینی با بازی شرادا کاپور نامتعارف ترین شخصیتی است که این بازیگر تا به حال بازی کرده است. و از نگاه‌ها گرفته تا ژست‌ها و حضور در صفحه نمایش و ارائه دیالوگ، همه چیز درباره شرادا کاپور در این فیلم تاثیرگذار بود.

شرادا کاپور نه تنها بازی داغ را در این فیلم ارتقاء داده است، بلکه به دلیل نقش آفرینی اش در نقش جووتی نیز اثری از خود به جای گذاشته است. در حالی که Tu Jhoothi ​​Main Makkaar چندین عنصر برای موفقیت فیلم داشت، این Shraddha Kapoor بود که نمایش را ربود و به برجسته ترین فیلم تبدیل شد. ما به سختی توانستیم از حضور مغناطیسی شرادا کاپور در فیلم چشم بگیریم. شرادا کاپور با این فیلم از حضور پررنگ در صفحه نمایش در ترانه‌هایی مانند «Tere Pyaar Mein» تا «Show Me The Thumka» و «Maine Pi Rakhi Hai» گرفته تا درخشان‌تر شدن با آواتار بیکینی‌ای که تا به حال ندیده‌اید، وارد دوره جدیدی از داغ شدن این فیلم شده است.

اکنون پس از خدمت به عنوان Tinni با نام مستعار در Tu Jhooti Main Makkaar شرادا کاپور و با جمع‌آوری نقدهای تحسین‌آمیز برای بازی پرفروش‌اش، قرار است در این فیلم دیده شود. خیابان 2، که یکی از فیلم های مورد انتظار او است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام