پلیس کلگری خط تلفنی را برای کارگران تجارت جنسی راه اندازی کرد تا از تجاوزات و سوء استفاده ها گزارش دهند

پلیس کلگری روش جدیدی برای کارگران جنسی برای گزارش خشونت و سایر نگرانی های ایمنی دارد.

خط تاریخ بد نامیده می‌شود و به کسانی که در تجارت جنسی هستند اجازه می‌دهد مشتریان مضر، خشن یا بدسرپرست را گزارش کنند.

شماره تلفن و آدرس ایمیل اختصاصی برای افراد در دسترس است تا اطلاعات را به روشی کمتر رسمی به پلیس گزارش دهند. این اطلاعات توسط افسران پلیس کلگری در منطقه 4، که محل یکی از آخرین گردش های فحشا در کلگری را پوشش می دهد، نظارت می شود.

گروهبان بازیگری گفت: از نظر تاریخی، ما می دانیم که جنایات علیه کارگران جنسی به دلایل مختلف کمتر به پلیس گزارش می شود. شلبی استوارت از واحد تحقیقات منطقه 4.

“هدف ما از این ابتکار این است که موانعی را که ممکن است در گذشته مانع از گزارش دادن به پلیس توسط کارگران جنسی شده باشد را کاهش دهیم و گزینه های جایگزینی را برای آنها ارائه دهیم تا اطلاعات را به ما گزارش دهند.”

پلیس می گوید این اطلاعات برای هدف قرار دادن کارگران جنسی استفاده نخواهد شد و در عوض برای تحقیق در مورد عاملان استفاده خواهد شد.

مکانیسم گزارش‌دهی جدید با HER Victory ایجاد شد، سازمانی که به افرادی که درگیر فحشا، گرفتار شدن در تجارت جنسی، استثمار یا در معرض خطر قاچاق هستند، خدمات می‌دهد.

ژاکی مایر، بنیانگذار HER Victory، گفت: «این به کسانی که در تجارت جنسی گرفتار شده‌اند قادر می‌سازد تا حوادث را به طور محرمانه گزارش کنند، فضاهای کاری امن ایجاد کنند و شکاف بین قربانیان و پلیس را کاهش دهند.

“خشونت جنسی اغلب کمتر گزارش می شود. این یک راه امن و موثر برای افراد برای افشای اطلاعات و دریافت حمایت ایجاد می کند.”

این برنامه پس از آن منتشر شد که پلیس مردی را به ربودن و تجاوز جنسی به زنان در تجارت جنسی کلگری دستگیر و متهم کرد.

ریچارد رابرت مانتا، 59 ساله، پس از محاصره یک ملک در شرق کلگری توسط افسران در ماه آوریل و آوردن سگ های جسد متهم شد، اما پلیس در آن زمان گفت که هیچ جسدی پیدا نشد.

بازرسان گفتند که چند زن ادعا می کنند که توسط مردی به آنها نزدیک شده، سپس مواد مخدر را مصرف کرده و به مکان دیگری برده اند، جایی که مورد تجاوز فیزیکی و جنسی قرار گرفته اند.

استوارت گفت: «با این اطلاعات می‌توانیم منابع خود را در صورت لزوم برای ایمن نگه‌داشتن کارگران جنسی، اطمینان حاصل کنیم که کارگران جنسی به حمایت‌های پیچیده دسترسی دارند و در صورت لزوم، جرایمی که کارگران جنسی را قربانی می‌کنند، بررسی کنیم.»