پریانکا چوپرا تصاویری از جشن عید پاک خود با دختر مالتی ماری منتشر می کند

تصاویر و ویدیوهای شایان ستایش مالتی ماری، دختر پریانکا چوپرا و نیک جوناس اغلب در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی پخش می شود. این بازیگر اخیراً تعدادی از تصاویر زیبای دیگری از ماچکین منتشر کرده است. پریانکا اجمالی از جشن عید پاک خود را با دخترش مالتی ماری به اشتراک گذاشت. در عکس ها، مالتی با تی شرتی که روی آن نوشته شده است «اولین عید پاک مالتی ماری» دیده می شود و در حال بازی با تخم مرغ های عید پاک دیده می شود. پریانکا در کپشن خود نوشت: «یکشنبه عید پاک» با تعدادی شکلک قلب، تعویذ نظر و دست‌های بسته.

تصویر اول مالتی است که تخم مرغ های عید پاک را در دست گرفته و پریانکا پشت سر او ایستاده است. در تصویر دوم، پریانکا و مالتی تاپ های چاپ شده همسانی به تن دارند. پریانکا در حالی که مالتی را در دست داشت در آینه سلفی گرفت. تصویر بعدی مالتی را نشان می دهد که در حال تلاش برای خوردن یک تخم مرغ شکلاتی و بازی با آن است. آخرین تصویر مالتی را در حال بازی روی مبل نشان می دهد، در حالی که دو سگ آنها، جینو و پاندا، بیرون روی چمن بازی می کنند.

به این تصاویر شایان ستایش به اشتراک گذاشته شده توسط مگا استار در اینجا نگاه کنید:

این عکس‌ها واکنش‌های گسترده‌ای را از سوی کاربران در بخش نظرات به همراه داشت. برخی از افراد اشاره کردند که نمی توانند صورت کامل نوزاد را ببینند. یک حساب کاربری نوشت: “ما واقعاً می خواهیم چهره کامل کودک را ببینیم.” بسیاری از کاربران برای پریانکا و کوچولویش “عید پاک” را تبریک گفتند. مردم کوچولو را “شایستگی” می نامیدند.

پریانکا، همسرش نیک و دخترشان مالتی اخیراً برای افتتاح مرکز فرهنگی نیتا موکش آمبانی در بمبئی به هند سفر کرده بودند. عکس‌ها و ویدیوهای پریانکا و نیک از این مراسم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در یک ویدیو، این زوج دست در دست هم دیده می‌شوند. آنها به صورت انفرادی برای عکس گرفتن و همچنین با بازوهای حلقه شده به دور یکدیگر ژست گرفتند.

پریانکا چوپرا بعدی در این مجموعه وب دیده می شود ارگ، که در 28 آوریل سال جاری در Amazon Prime Video منتشر می شود. پریانکا در کنار ریچارد مدن دیده می شود. ارگ یک نمایش مهیج جاسوسی است که توسط Josh Appelbaum و Bryan Oh ساخته شده است. این بازیگر نقش مامور نادیا سینه و ریچارد نقش مامور میسون کین را بازی خواهد کرد. پریانکا آخرین بار در این فیلم دیده شد، رستاخیزهای ماتریکس در نقش ساتی

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام