پرستاران آلبرتا درخواست دولت برای تأخیر در چانه زنی برای معامله جدید را رد می کنند

اتحادیه پرستاران آلبرتا می گوید آژانس تحویل سلامت استان درخواست تسویه حساب مشابه آنچه با پرستاران در ساسکاچوان انجام شده و ثبات را در طی بیماری همه گیر COVID-19 فراهم کرده رد کرده است.

پرستاران متحد آلبرتا در خبری اعلام كردند كه از خدمات بهداشتی آلبرتا خواسته است تا به منظور دستیابی به صلح در كار ، ایجاد ثبات در نیروی كار آلبرتا و تمركز بر پاسخگویی به بیماری همه گیر ، به سرعت در مورد قرارداد مذاكره كنند.

اما اتحادیه می گوید مذاکره کنندگان AHS می خواستند معامله را به تأخیر بیندازند ، این خواسته را رد کرد زیرا آژانس از متوقف کردن موقعیت های پرستاری از طریق فرسایش در طی COVID-19 خودداری کرد و قول نمی دهد که با شروع مذاکرات مجدداً به عقب بازگردد.

وزیر دارایی تراویس تووز روز دوشنبه در نشریه خبری گفت كه اتحادیه بدنبال افزایش هفت درصدی حقوق است و هر دو طرف به دلیل افزایش تقاضاهای COVID-19 در مورد تاخیر در چانه زنی تا 31 مارس در حال مذاكره بودند.

انجمن سازمان های بهداشتی ساسکاچوان اوایل روز دوشنبه گفت که با پرستاران خود به توافق رسیده است ، اگر چه جزئیات تا تصویب معاملات توسط هر دو طرف منتشر نشده است.

Toews می گوید که پرستاران آلبرتا تقریباً 8.1 درصد بیشتر از همسالان غربی کانادایی خود جبران می شوند.

وزیر در آزادی دولت گفت: “من از دستیابی به معامله ناامید شده ام – تاخیر در چانه زنی ثبات لازم را برای سیستم مراقبت های بهداشتی فراهم می آورد زیرا ما همچنان بر همه گیری و ایمن نگه داشتن آلبرت ها تمرکز می کنیم.”

رئیس سازمان ملل متحد هدر اسمیت در خبرنامه اتحادیه گفت که تیم مذاکره کننده نمی تواند موافقت کند که مذاکرات را تا 31 مارس موقتاً متوقف کند و تاریخ معاملات بعدی برنامه ریزی شده 14 و 15 دسامبر است.

وی گفت: “واضح است كه AHS و این دولت بیش از اطمینان از داشتن نیروی كار پایدار برای پاسخگویی به نیازهای آلبرتانی ها ، بیشتر در تلاشند تا برنامه خود را برای بازگشت و كاهش نیروی كار حتی در طی یك بیماری همه گیر دنبال كنند.”