پرایم ویدیو تریلر رسمی برای نتیجه حماسی Tom Clancy’s Jack Ryan-Entertainment News، Firstpost منتشر کرد.

امروز، Prime Video، محبوب‌ترین مرکز سرگرمی هند، Prime Video تریلر رسمی فصل چهارم و آخر سریال Tom Clancy’s Jack Ryan را منتشر کرد. ماموریت نهایی از 30 ژوئن در پرایم ویدیو آغاز می شود و هر جمعه دو قسمت برای اولین بار پخش می شود و به پایان سریال حماسی در 14 ژوئیه می رسد. فصل شش قسمتی به طور انحصاری در پرایم ویدیو در بیش از 240 کشور و منطقه در سراسر جهان پخش خواهد شد. بینندگان می‌توانند سه فصل اول جک رایان را هم‌اکنون در Prime Video پخش کنند.

فصل چهارم و پایانی تام کلنسی، جک رایان، شخصیت اصلی را در خطرناک‌ترین ماموریت خود می‌بیند: رویارویی با دشمن خارجی و داخلی. جک رایان به عنوان معاون جدید مدیر سیا، وظیفه کشف فساد داخلی را بر عهده دارد و با انجام این کار، یک سری عملیات سیاه مشکوک را کشف می کند که می تواند آسیب پذیری کشور را آشکار کند. در حالی که جک و تیم تحقیق می‌کنند که فساد چقدر عمیق است، او به واقعیت بسیار بدتری پی می‌برد – همگرایی یک کارتل مواد مخدر با یک سازمان تروریستی – که در نهایت یک توطئه بسیار نزدیک‌تر به خانه را فاش می‌کند و باور قهرمان ما را به سیستمی که همیشه داشته است آزمایش می‌کند. برای محافظت جنگید

در این سریال جان کرازینسکی در نقش جک رایان، وندل پیرس در نقش جیمز گریر، مایکل کلی در نقش مایک نوامبر، و بتی گابریل در نقش الیزابت رایت، مدیر موقت سیا و ابی کورنیش در نقش کتی مولر بازی می‌کنند. مایکل پنا در نقش دومینگو چاوز و لوئیس اوزاوا در نقش چائو فاه به بازیگران این فصل می‌پیوندند.

تام کلنسی جک رایان توسط استودیوهای آمازون، استودیو تلویزیونی پارامونت و تلویزیون اسکای دنس تهیه شده است و آلیسون سیگر، اندرو فرم، جان کرازینسکی، برد فولر، مایکل بی و جان کلی تهیه کننده اجرایی آن هستند. علاوه بر این، دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و مت تونل، تام کلنسی و تلویزیون اسکای دنس، تهیه کنندگان اجرایی فصل چهارم به همراه وان ویلموت، میس نوفلد و کارلتون کیوس هستند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام