پرایم ویدیو اولین سریال مستند جنایی واقعی محلی خود را به نام Dancing On The Grave-Entertainment News، Firstpost اعلام کرد.

پرایم ویدیو، محبوب ترین مقصد سرگرمی هند، اولین نمایش جهانی اولین سریال مستند جنایی واقعی محلی خود، Dancing On The Grave را اعلام کرد. این سریال بدون فیلمنامه تحقیقی به قتل هولناک شاکره خلیلی که در اوایل دهه 90 در بنگلور رخ داده است، می پردازد. محصول India Today Originals Production، نویسندگی و کارگردانی پاتریک گراهام، و نویسندگی مشترک Kanishka Singh Deo، Dancing On The Grave به طور انحصاری در هند و در 240 کشور و منطقه در سرتاسر جهان در تاریخ 21 آوریل اکران خواهد شد. Dancing on The Grave جدیدترین نمایش است. علاوه بر عضویت Prime اعضای پرایم در هند از پس‌انداز، راحتی و سرگرمی لذت می‌برند، همه در یک عضویت تنها با 1499 روپیه در سال.

رقص روی گور که از طریق فیلم‌های آرشیوی، بریده‌های خبری، مصاحبه‌ها و نمایشنامه‌ها به هم پیوند خورده است، به ناپدید شدن ناگهانی و قتل وحشتناک شاکره خلیلی (نام دختری نمازی)، وارث مشهور و ثروتمند خانواده‌ای محترم می‌پردازد. این مجموعه مستند 4 قسمتی به بررسی قتل مرموز از طریق مصاحبه های انحصاری با پرسنل کلیدی رویدادها و همچنین برخی از افرادی که در حاشیه بودند، می پردازد. این فیلم همچنین خود مجرم را نشان می دهد و فراتر از حقایق شناخته شده در مورد این رویداد است و عمیقاً در قتلی که تقریباً 30 سال پیش ملت را تکان داد می کند.

“گاهی اوقات، حقایق عجیب تر از داستان هستند. و مستندها دریچه ای به بافت اجتماعی، اخلاق و طرز فکر مردم ارائه می دهند. آنها می توانند محرک و تفکر برانگیز باشند. در Prime Video، ما به طور مداوم در حال تلاش برای ارائه محتوای متمایز و متقاعد کننده هستیم که به مشتریان متنوع ما پاسخ می دهد. آپارنا پوروهیت، رئیس India Originals، Prime گفت: ما شاهد علاقه فزاینده ای به فیلم های مستند، به ویژه در ژانر جنایی بوده ایم و هیجان زده ایم که Dancing on the Grave – اولین سریال هندی و جنایی اورجینال واقعی ما را برای مخاطبان در سراسر جهان ارائه کنیم. ویدیو. «ساخت این سریال مستند سفری فوق‌العاده غنی بوده است که مستلزم تحقیقات دقیق و پرزحمت است. ما خوشحالیم که با India Today Originals Production، که در ارائه داستان‌ها و ویژگی‌های خبری به مخاطبان متخصص هستند، همکاری می‌کنیم. دیدگاه آنها برای Dancing on the Grave با ما طنین انداز شد و ما احساس کردیم که این داستانی است که باید گفته شود.

Chandni Ahlawat Dabas، مدیر کسب و کار اصلی و پروژه های ویژه، India Today گفت: «بایگانی India Today گنجینه ای از داده ها، اسناد، حقایق و ارقام است. وقتی تیم به مطالب موجود در مورد این پرونده رسید، تیم ما متقاعد شد که این داستانی است که باید گفته شود. این منجر به تحقیقات همه جانبه ای شد که باعث شد تیم به معنای واقعی کلمه درهای مکان های دوردست را در سراسر کشور بکوبد. بیش از 22000 صفحه در مورد این پرونده به تفصیل خوانده شد، مصاحبه با بیش از 57 نفر انجام شد که به بیش از 300 ساعت اضافه شد، و سفر در طول و عرض کشور انجام شد تا حقایق ناشناخته در مورد پرونده جمع آوری شود. حجم زیادی کار و تلاش برای گردآوری این سریال مستند انجام شده است و من خوشحالم که با پرایم ویدیو همکاری می کنیم تا این داستان را برای مخاطبان در سراسر جهان ارائه کنیم.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام