پدربزرگ آلیا بات درگذشت، بازیگر زن فیلمی از جشن تولدش را با یادداشتی صمیمانه به اشتراک گذاشت – اخبار سرگرمی، اول پست

پدربزرگ آلیا بات و پدر سونی رازدان نارندرانات رازدان در سن 95 سالگی درگذشت و این خبر توسط آنها در پست های تکان دهنده خود در شبکه های اجتماعی تایید شد.

آلیا ویدیویی را برای ادای احترام به زندگی خود به اشتراک گذاشت. این ویدئو او را در حال جشن تولد با این بازیگر و رانبیر کاپور نشان می دهد. دخترش سونی رازدان نیز یک یادداشت احساسی به اشتراک گذاشت. آلیا نوشت: «پدربزرگ من. قهرمان من. تا سال 93 گلف بازی می کرد
تا سال 93 کار کرد
بهترین املت را درست کرد
بهترین داستان ها را گفت
ویولن می نواخت
با نوه بزرگش بازی کرد
عاشق کریکتش بود
طراحی او را دوست داشت
خانواده اش را دوست داشت

قلب من پر از غم و اندوه است، اما همچنین پر از شادی.. زیرا تمام کاری که پدربزرگم انجام داد این بود که به ما شادی بخشید و به خاطر آن احساس خوشبختی و سپاسگزاری کردم که با تمام نوری که او باید می داد بزرگ شدم!

سونی نوشت: “بابا، پدربزرگ، نیندی – فرشته ما اینجا روی زمین. ما بسیار سپاسگزاریم که شما را مال خود خواندیم. بسیار سپاسگزارم که در درخشش درخشان شما زندگی کرده‌ام. خیلی خوشبختم که روح مهربان، دوست داشتنی، مهربان و همیشه پر جنب و جوش شما تحت تأثیر قرار گرفتم. تکه ای از ما را با خود بردی اما هرگز از روحت جدا نمی شویم. این در همه ما ساکن است و همیشه معنای واقعی زنده بودن را به ما یادآوری می کند. هر کجا که هستید – اکنون به دلیل خنده زیبای شما جای شادتری است. ما تو را دوست داریم پسر احمق، زیبا و بامزه ما – تا زمانی که دوباره ملاقات کنیم.

فیلمساز کاران جوهر نیز در آغوشی بزرگ برای از دست دادن علیا فرستاد.

بات اکنون در کارگردانی بعدی جوهر دیده می شود Rocky Aur Rani Kii Prem Kahaani، منتشر شده در 28 ژوئیه.

لازم به ذکر است که طبق اعلام کاران جوهر در نوامبر سال گذشته، این فیلم پیش از این قرار بود در 28 آوریل 2023 اکران شود. با این حال، اکنون به نظر می رسد سازندگان تصمیم خود را تغییر داده اند، ظاهراً برای جلوگیری از درگیری با Ponniyin Selvan: II از Mani Ratnam.

ابراهیم علی خان، پسر سیف علی خان، بازیگر سینمای بالیوود و آمریتا سینگ در حال آماده شدن برای اولین حضور خود در بالیوود است و در فیلمی که قرار است در آینده بازی کند، دیده می شود. اگر گزارش‌ها را باور کنیم، ابراهیم که یکی از محبوب‌ترین بچه‌های ستاره در صنعت است، توسط کسی جز ستاره فیلم‌ساز کاران جوهر در پروژه تولید آینده‌اش راه‌اندازی نخواهد شد. لازم به ذکر است که این جوان پیش از این به عنوان دستیار کارگردان با فیلم کاران جوهر وارد صنعت سینما شده است. Rocky Aur Rani Kii Prem Kahaani. حالا به نظر می رسد که او آماده است راه پدر و مادرش را دنبال کند و وارد عرصه بازیگری شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام