پادشاه دیسکو اصلی میتون چاکرابورتی در اولین نمایش بزرگ “Disco Dancer The Musical” – اخبار سرگرمی، Firstpost حضور یافت

دیسکو کینگ اصلی هند که با انتشار “رقصنده دیسکو” از بی سابهاش در سال 1982 و رکوردشکنی در سراسر آسیا، اتحاد جماهیر شوروی، اروپای شرقی، خاورمیانه، ترکیه و آفریقا به یک شهرت بین المللی تبدیل شد، برای شرکت در اولین نمایش بزرگ ” Disco Dancer-The Musical.’ این موزیکال پس از یک نمایش موفق در وست اند لندن، اولین نمایش خود را در گنبد NSCI بمبئی در 14 آوریل انجام داد و میتون دا در ردیف اول قرار گرفت تا ببیند چگونه یکی از نمادین ترین فیلم ها روی صحنه اقتباس شده است.

هنگامی که صحنه بزرگتر از زندگی با انرژی، شور و نشاط و رقص برق‌آمیز با آهنگ‌های فراموش‌نشدنی باپی لاهیری که توسط سلیم سلیمان بازسازی شده بود، زنده شد، میتون دا با تمام وجود از تماشای تماشایی لذت می‌برد. این لحظه‌ای بود که برای کارگردان، راجیو گوسوامی و بازیگران و گروهی که قلب و روح خود را در این محصول غوطه‌ورکننده و طلسم‌انگیز سرمایه‌گذاری کرده‌اند، به اثبات رسید.

پس از نمایش، میتون چاکرابورتی که غرق شده بود، گفت: «امروز در خاطراتم غرق شده‌ام درباره اینکه ساخت «رقصنده دیسکو» چقدر سخت بود و چگونه بسیاری از مردم این ایده را حتی قبل از کامل شدن آن مسخره کردند. بی سابهاش حس موسیقایی فوق العاده ای داشت و بر خلاف همه شانس ها به من ایمان داشت. این فیلم در همان هفته اول به عنوان یک شکست اعلام شد، اما سپس در هفته دوم شروع به کار کرد و بیش از دو سال ادامه داشت! اما یک فیلم کالت مانند این فقط یک بار در زندگی می آید. و اکنون زنده کردن آن خاطرات با این موزیکال باور نکردنی است. نمی توانم توضیح دهم که در حال حاضر چه احساسی دارم.» .

میتون دا همچنین به یاد می آورد که چگونه طرفداران در روسیه و کشورهای آفریقایی از او به عنوان جیمی یاد می کردند و آهنگ های فیلم را می خواندند. او گفت: «موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی و سینمای ما بود، اما پس از آن چیزی تغییر کرد. در مورد «رقصنده دیسکو»، هر آهنگی به لطف باپی دا موفق شد. او پر شور بود. یک شعبده باز واقعی که عادت داشت نحوه رقص من را تماشا کند و سپس موسیقی متناسب با رقص من که ترکیبی از حرکات هندی و غربی بود ایجاد کرد.

همچنین نیتین موکش، نیل نیتین موکش، دختر باپی لاهیری، رما لاهیری به همراه پسرش رگو لاهیری، سونیدی چاوهان، آنو مالیک، سانی لئونه، مینی ماتور، ارشد وارسی، نیکیتا دوتا، آکریتی و سوکریتی کاکار، ناماشی چاکرابور در این نمایش حضور داشتند. شتی، سانایا ایرانی، اورفی جاوید، اوری آواترامانی و دلناز ایرانی.

این ارائه Saregama و Suniel Shetty تا 23 آوریل 2023 در بمبئی روی صحنه خواهد رفت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام