ویکی کاوشال، همبازی زارا باچک، می گوید سارا علی خان بیشترین شخصیت هتکی را در صحنه فیلمبرداری دارد.

سارا علی خان شخصیت منحصر به فردی دارد که همیشه ما را مجذوب خود کرده، ما را درگیر نگه داشته و باعث شده است که بیشتر از او بخواهیم. جای تعجب نیست که چرا همه بازیگران و کارگردانان او را دوست دارند و به او علاقه دارند. وقتی از ویکی کاوشال، همبازی زارا باچک، زارا باچ، پرسیده شد که “از نظر شما بیشترین هتک روی صحنه کیست؟”، او عکس سارا علی خان را پست کرد و نوشت: “برنده مشخص”. سارا داستان را بازنشر کرد و “کوی شاق؟” را نوشت.

به تازگی تریلر زارا هتکه سارا علی خان زارا باچک منتشر شده است که کیمیایی او با ویکی کاوشال مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است. جدیدترین آهنگ حذف شده از فیلم “Phir Aur Kya Chahiye” مورد علاقه و تحسین شنوندگان قرار گرفته و سازندگان بی صبرانه منتظر دیدن سارا علی خان به همراه ویکی هستند.

در جدیدترین، سارا علی خان در حالی که نهایت ظرافت و ظرافت را از خود به نمایش می گذارد، روی فرش قرمز جذاب و معتبر جشنواره فیلم کن 2023 رفت.

در عرصه کار، سارا علی خان مشغول تبلیغات کمدی عاشقانه آینده خود است. زارا هاتکه زارا باخ که با همکاری ویکی کاوشال. جدای از آن، او در فیلم ها نقش دارد ای وطن مره وطن، پروژه ای بدون عنوان به کارگردانی Jagan Shakti و Homi Adjania قتل مبارک

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام