ورق گالوانیزه و کاربرد آن در صنعت فروشگاه اینترنتی شهرآهن شهرآهن آبان 1401

تماس ورق‌های گالوانیزه و هرگونه مواد گالوانیزه شده حساس موردها فوق می‌تواند موجب خوردگی و زنگ‌زدگی شود، در واقع خوردگی به واکنش‌های الکترولیتی گفته می‌شود که دربین فلزات و پوشش بر روی رخ می‌دهد. از این رو، فقط ورق‌های سرب، قلع، آلومینیوم و روی در برابر واکنش‌های خوردگی مقاوم هستند. به این برهان هست که وجود این جنس در زندگی روزانه موثر است،در شکل کسب اطلاعات بخش اعظم در خصوص گونه های ورق آهن همچنین ورق گالوانیزه می توانید به وبسایت صبا فولاد مراجعه کنید. انواع ورق آهن و همچنین همین فولاد به طریق های گوناگونی ایجاد می شوند، ولی برای تولید هر محصولی نحوه های مقرون به صرفه ای هم وجود داراست که ورق گالوانیزه از این قاعده مستثنی نیست. مقدار فلز بر روی قرار گرفته برسطح ورق گالوانیزه دارای توجه به نحوه گالوانیزه شدن آن و بر شالوده تراکم فلز بر روی آن‌ها متفاوت هست و در مدت زمان 100 الی 350 گرم بر متر مربع قرار می گیرد.

  • محصولات گالوانیزه کروماته را برای مقاومت در برابر خوردگی در گوشه و کنار های فراوان نا مناسب می توان رنگ آمیزی نمود.
  • لایه بر روی از زنگ زدگی و پوسیدگی فولاد زیرین در برابر آب، رطوبت و بقیه عنصرها موجود در هوا نگهداری می‌کند.
  • ورق شیروانی، کرکره رول آف، شادولاین، رنگی، عرشه فولادی، کانال‌های پیش ساخته و بدنه کانکس این ورق‌های گالوانیزه به جهت فرم دهی به کار گیری می‌شوند.
  • در سال های اخیر به برهان ارتقاء قیمت بی روش محصولات مختلفی که حساس ورق ساخته می شوند، خیلی از میزان فروش این دست از به دست آوردن و کارها کاهش یافته است.
  • در سنه ۱۷۴۲ یک شیمیدان فرانسوی به اسم Malouin طی یک سخنرانی در آکادمی فرانسه، شیوه گالوانیزه کردن آهن با فرو بردن آن در روی مذاب را بیان کرد.

در همین وضعیت تغییراتی در خواص فیزیکی و مکانیکی ورق بازدید نمی گردد. همینطور عمق گالوانیزاسیون به ترازو ای وجود ندارد که از زنگ زدن ورق گالوانیزه در رخ خراشیدگی جلوگیری نماید. ظاهر ورق گالوانیزه سرد هم نسبت به ظاهر ورق گالوانیزه گرم ضعیف خیس می باشد.

کاربرد ورق های فولادی از گزاره ورق گالوانیزه در صنایع مختلف

همانطور که به آن اشاره کردیم، در حال حاضر قفسه‌هایی که از ورق گالوانیزه ساخته شده‌اند، به جهت صنعت های غذایی و اماکن صنعتی آیتم مناسبی هستند. اشکال مختلفی از این قفسه‌ها وجود دارا هستند که به تناسب نیاز خود، می‌توانید هر یک از آنان را تنظیم کنید. دارای توجه به این که همین محصولات ویژگی‌های قابل دقت و قابل قبولی دارند، می‌توانند مواد غذایی را بدون خطر آلودگی، نگه دارند. در رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و انبارها، حتمی میباشد که از قفسه‌هایی استفاده شود که قابلیت و امکان نگهداری مواد غذایی را به مهربانی ارائه می‌دهند. یکی از از مهم‌ترین گزینه‌هایی که به جهت شما در دسترس است، قفسه‌هایی میباشد که از ورق‌های گالوانیزه ساخته شده‌اند. اصلی این هم اکنون قبل از قبل از وصال همین مواد غذایی به عموم، حتمی میباشد که آنان در یک محفظه امن و حفاظت شده، مراقبت شوند.
دسته‌بندی نشده
در واقع در همین روش بعد از این که ورق‌های فولاد را تمیز کرده و رول کردن، اونها رو از دیگچه محتوای روی عبور داده و آنگاه به شرایط نخستین خودشون برمیگردن. زمانی که ورق آهنی از مواد مذاب حاوی روی خارج میشه، یه خرده از فلز روی بر تراز ورق آهن قرار میگیره. در واقع این فلز روی، یک پوشش و محافظ برای ورق فولاد به وجود میاره که استحکام و دوامش رو در برابر موقعیت محیطی ارتقا میده. گاهی به جهت این که ورق آهنی برای گالوانیزه شدن بتونه به خاصیت مطلوب خودش برسه، از مواد دیگه‌ای هم به طور به طور همزمان به کار گیری میشه. ورق کرکره ای آهنی در اثر زنگ زدگی و به تبع آن پوسیدگی و بلامصرف شدن آن در مدت دوران قلیل هست از این رو مردمان به فکر استفاده از گونه جدیدتری از ورق های کرکره شیروانی افتادند. ورق های گالوانیزه قالبا رنگ پذیرند و رنگ نمودن آن علاوه بر دادن جلوه زیبا مهم آن باعث افزایش مقاومت ورق در برابر پوسیدگی و جراحت های فیزیکی است.

گالوانیزه چیست؟ کاربرد ورق گالوانیزه و انواع روش‌های پوشش گالوانیزه

ورق های گالوانیزه اهمیت پرداخت سطح های NA ، MA ، MB ، RA ، RB به صورت غیر فعال شده و یا این که به اصطلاح همگانی بازار کروماته شده عرضه می گردند. در‌حالتی که ورق گالوانیزه حیاتی سطح کروماته نشده یا غیر فعال نشده تولید گردد بایستی آن را به صورت روغنی توصیه داد تا در شرایط ویژه و علی الخصوص مرطوب به عنوان یک حفاظ برای پرداخت های سطحی کار کند. این چاپ به شکل چاپ مستقیم حساس استعمال از دستگاه فلت بد مهم بهترین کیفیت خروجی چاپ بر روی ورق گالوانیزه انجام می‌شود. بهترین دستگاه برای انجام چاپ،دستگاه فلت بد یو وی است که جوهر را به صورت مستقیم روی فلز منتقل کرده و کار چاپ را انجام می‌دهد.

شرکت صنایع ورق‌های پوشش‌دار تاراز چهارمحال

رطوبت در تراز ورق ها ممکن می باشد از تماس مستقیم با باران و یا آب دریا یا این که از چگالش ناشی از تغییرات دما در جو ساخت شود و یا این که در زمان پروسه بسته بندی هم ممکن هست با اعتنا به اثر موئینگی میان سطح ها در تماس حساس نیز ساخت رطوبت کند. محصولات فولادی را می توان اهمیت رنگ کردن یا این که پوشش کویل در برابر خوردگی مقاوم نمود . به فرایند ی تولید پوشش بر روی بر تراز آهن یا این که فولاد و حیاتی فرو بردن آن ها در مخزنی حاوی بر روی مذاب گالوانیزاسیون به طرز غوطه وری گرم می گویند. ضخامت پوشش بر روی و حالت محیطی در مقدار این محافظت و مقاومت تاثیرگذارهستند. ورق گالوانیزه به ورق فولادی گفته می شود که توسط لایه ای حافظ پوشانده شده است، این لایه نگهدارنده در بیشتر مورد ها عنصر بر روی است. در واقع فولاد به وسیله یکی از بهترین طریق های ضد خوردگی فلزات یعنی گالوانیزاسیون بر روی اندود می شود.

عمر موءثر ورق گالوانیزه چقدر است ؟

باید اعتنا داشت که درصورتیکه شوره سپید درمان نشود می تواند بسیار مخرب باشد چون هنگامی لایه بر روی تراز ورق مصرف شده باشد خوردگی تحت لایه فولادی به شتاب ترقی می نماید و منجر به ارتقاء رطوبت و ایجاد شوره بیشتر روی سطح ورق می شود. ورق‌های گالوانیزه، کاربردهای متعددی در صنایع گوناگون و همچنین ایجاد و ساز دارند. حالت بد نگهداری و انبار ورق‌های گالوانیزه، از مواردیست که سبب تخریب ورق گالوانیزه می‌شود. در همین شرایط، پوشش بر روی دیگر کیفیت اولیه را نداشته و نمی‌تواند به خوبی از آهن در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی حفظ کند. ورق فولادی کلیدی صرف هزینه ای قلیل می تواند به محصولی جایگاه در برابر زنگ زدگی و خوردگی تبدیل شود که در غایت کلیدی احتساب ارزش آبکاری و گالوانیزاسیون و بها ورق آهن محصولی مقاوم، مستحکم و مقرون به صرفه خواهیم داشت.

رابیتس چیست و چرا از ورق گالوانیزه ساخته می‌شود؟

این لایه از فلز بر روی ، از فولاد اصلی ورق در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی نگهداری می‌کنه. به تیتر مثال ، در نحوه گالوانیزه گرم ورق دارای در فلز روی غوطه‌ور شده و در نحوه گالوانیزه سرد ، ورق اساسی به کارگیری از جریان الکتریکی ، پوششی بر روی آن ساخت می‌شه. ورق‌های گالوانیزه در صنایع مختلفی کاربرد دارا‌هستند چرا که اهمیت این پوشش مبتلا زنگ زدگی نمی‌شوند . حتی چنانچه بر روی استفاده شده در ان اندکی تخریب شود باز نیز ورق گالوانیزه زنگ نمی‌زند، به این دلیل همین ورق‌ها از محبوبیت قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه خاصی برخوردار میباشند و یکی از از گزینه‌های مناسب برای انجام چاپ تصاویر و طرح‌های متفاوت میباشند . چاپ روی فلز و گالوانیزه چاپ فراوان پرکاربردی در صنعت است، همین مدل چاپ می‌تواند محتویات تبلیغات، شناسنامه‌ی کار، مدل به کار گیری از جنس یا راهنمای آن، نحوه‌ی نگه‌داری از جنس و… را شامل شود. چاپ بر روی گالوانیزه را می‌توان روی ورق های فلزی متمایز انجام بخشید حیاتی همین تفاوت که ماندگاری چاپ انجام شده روی هرکدام از این مواد به کاربرد آنها بستگی دارد.

خواص عمده ورق فولادی شامل موردها زیر می باشد:

این ورق‌ها در استانداردهای متفاوتی ایجاد شده و کاربردهای گوناگونی دارند. در این جا یک‌سری از رایج ‌ترین استانداردها و کاربردشان را بیان خوا‌هیم کرد. ضخامت این صفحه ها باریک بوده و به رخ رول فرم در عرض های 100 و 125 میلی متری به خرید کننده عرضه می شوند. از نظر مقدار محبوبیت نیز برگه های به نقل از خبرگذاری ST22 و ST52 مضاعف مالامال کاربرد هستند. زنگ زدگی را بایستی مهم اسید هیدروکلریک یا این که اسید سولفوریک گرم منزه کرد. قبل از هر مرحله بایستی سطح فولاد از آلودگی همانند خاک، چربی، روغن، و یا رنگ پرتو گذاری حیاتی به کارگیری یک اسید ملایم، یک قلیایی گرم، و یا این که یک ادله تمیز نمودن بیولوژیک به طور کامل تمیز شود. یک عدد دیگر از مرزو بوم های با در زمینه واردات ورق های گالوانیزه از ایران، سوریه می باشد. این مملکت به ادله نزدیکی به کشور ایران و دارا بودن موقعیت واردات همین محصول، می تواند یکی از هدف های صادراتی همین متاع برای کشور ایران باشد. مهم دقت به فولادی بودن این گونه کابینت علاوه بر افزایش مقاومت و تداوم بالا، قیمت کل شده این مدل کابینت فلزی درب چوبی زیر تر از بها کل شده کابینت‌های کل چوب، ممبران یا های‌گلاس و.. به کار گیری از کابینت فلزی در آشپزخانه از کالا ورق گالوانیزه منجر می شود تا علاوه بر ارتقاء مقاومت در درمقابل زنگ زدی، در علیه ضربه هم از خود مقاومت نشان دهد. از دیگر مزایای استعمال از ورق فولادی گالوانیزه که اشاره کردیم، طول قدمت دوچندان بود. این محصولات ارتفاع عمر دوچندان بالا و ماندگاری ۲۰ سال به بالا را دارا می باشند. اکثری از محصولات ایجاد شده مهم پوشش گالوانیزه به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به آلومینیوم دارند. هر دوی ان محصولات ظاهر براقی داشته و رنگی متمایل به نقره‌ای دارند. کلیدی این حال می‌توان تفاوت مهم همین دو و خط مش شناسایی آنان از یکدگیر را وزن منحصر آن نامید.

ابعاد و میزان ورق گالوانیز

مسلما صفت گالوانیزه بی عامل در کنار نام ورق گالوانیزه فولاد مبارکه قرار نگرفته است. اکثر اوقات ما مردمان ایران زمین برای یک توشه هم که شده نام ورق گالوانیزه فولاد مبارکه را شنیده ایم. ممکن می باشد تعداد محدودی از افراد با معنی گالوانیزه آشنا باشند؛ ولی اکثری از اشخاص مفهوم و معنی همین کلمه را نمی دانند؛ بدین ترتیب لازم دانستیم که مخاطب عزیزمان را اهمیت مضمون‌ گالوانیزه آشنا کنیم. مساحت ویژه کاربری، ادغام شیمیایی مواد پوششی و ضخامت و وزن پوشش حافظ گالوانیزه بیشترین تأثیر را در طبقه بندی ورق گالوانیزه دارند.
از ورق‌ های گالوانیزه همچنین برای تولید گونه های آلاچیق ها و سقف ها نیز به کار گیری می نمایند . به این استدلال می باشد که توزیع بیشتر همین محصولات مضاعف حائز اهمیت می باشد. فروش سفارش همین محصولات در بازار های داخلی موجب می شود تا کلیه افراد که تمایل به خریداری ورق گالوانیزه فولادی در سایز ها و دسته های گوناگون دارند بتوانند در سراسر سرزمین اقدام به تصویب پیشنهاد همین محصولات کنند. فروش همین محصولات به صورت خرده و عمده انجام می‌ گیرد و کلیه افراد می‌ توانند کلیدی توجه به سطح نیاز خویش و اهمیت اعتنا به تراز درآمدی خویش اقدام به تصویب پیشنهاد این محصولات در حجم متعدد و متفاوت کنند. لذا در انتخاب ورق فولادی گالوانیزه توجه داشته باشید که این جنس از تراز کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشد و مهم استاندارد های جهانی باشند.