هنگامی که هریتیک روشن پس از بسته بندی آهنگ Dhoom Again بیش از 26 ساعت بدون وقفه، سطل غذای ناسالم سفارش داد – اخبار سرگرمی، فرست پست

مسلماً یکی از مشهورترین رقص‌های سینمای هند، هریتیک روشن دوباره Dhoom از جانب Dhoom 2 معیاری برای رقص در صنعت فیلم تعیین کرده است. با این حال، بسیاری از برنامه‌های شلوغ فیلمبرداری این آهنگ را نمی‌دانند. هریتیک روشن با کشف رازهای شلیک آهنگ، تجربه خود را در مورد این آهنگ به اشتراک گذاشت ضوم ماچاله.

هریتیک روشن با یادآوری روند نهایی کردن مراحل، می‌گوید: «آهنگ دوباره Dhoom از جانب Dhoom 2 محصول همسویی همه چیزهایی است که کاملاً متناسب هستند، درست از آهنگ، تا مراحل و رقص. یادم می آید آدی (آدیتیا چوپرا) زمان زیادی را با همه صرف کرد تا آن مراحل را مدیریت کند، از بین همه گزینه ها، این یک استعداد است و اعتبار باید به آدیتیا چوپرا برای نشستن و انتخاب بهترین گزینه ها برسد، پس از آن من را فراخواندند. ، آن گزینه ها را نشان داد و آن مراحل را روی بدنم آزمایش کرد. سپس قدمی که برای من بهترین احساس را داشت، با آن پیش رفتیم. آهنگ، مراحل و همه چیز در اطراف آن تقریبا عالی است. سعی نمی‌کنم با این موضوع از خودم تعریف کنم، اما این احساس وجود دارد که هرچه در این آهنگ بگذاریم، همه چیز خیلی خوب انجام شد. من به آن آهنگ بسیار افتخار می‌کنم، این آهنگ مستلزم کار سخت زیادی بود.»

توضیح داده شده: اینکه چگونه آرادیا باچان دادگاه را علیه محتوای نادرست خود حرکت می دهد، باید ستایش شود.

سه‌شنبه: آیا می‌دانستید هزینه‌های دیوانه‌کننده ظاهر مسحورکننده فرش سبز آیشواریا رای باچان IIFA چیست؟

هریتیک روشن با ارائه حکایتی جالب از فیلمبرداری این آهنگ، برنامه سنگین تیراندازی آهنگ و نحوه جشن گرفتن خود را پس از آن فاش کرد: «دوباره Dhoom Again را بدون توقف، از صبح ساعت 9 صبح تا صبح روز بعد که حدود 10 ساعت جمع کردیم، شلیک کردیم. ساعت 11 صبح چون اگر درست یادم باشد آش (آیشواریا رای باچان) باید پرواز می کرد و ما زمان محدودی داشتیم. از ساعت 9 صبح شروع به رقصیدن کردم و صبح روز بعد وسایلم را جمع کردم، بنابراین تمام روز، تمام شب و صبح روز بعد عکاسی کردیم. از آنجایی که مجبور بودم در آهنگ پاره شده به نظر بیایم، آب را کم می کردم، غذا نمی خوردم، بنابراین به محض اینکه فیلمبرداری آهنگ را تمام کردیم، سطل های شکلات سفارش دادم، به معنای واقعی کلمه درخواست کردم که آن را در یک سطل حمل کنند. آنها برای من دو سطل غذای ناسالم و شکلات گرفتند. من نمی گویم این کار خوبی است، اما بعد از یک روز سخت کاری مانند آن، هر چیزی قابل قبول است.

جایگاه خود را در میان بهترین آهنگ های رقص تا کنون در هند به دست آورده است، دوباره Dhoom مظهر مهارت های رقص هریتیک روشن است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام