هنرمندی که با سرقت نقاشی با ارزش از همکاری هنری ادمونتون ویران شد

یک هنرمند ادمونتونی در اثر سرقت یکی از عزیزترین کارهای هنری اش بسیار ویران شد که در نهایت در بیمارستان دچار مشکلات قلبی شد.

مایکل ویکتوریا مور روز دوشنبه در بیمارستان آلبرتا بستری شد زیرا یاد گرفت یکی از نقاشی هایش در میان چندین سرقت شده از ArtsHub 118 است ، یک همکاری مسکن ارزان قیمت برای هنرمندان واقع در بالای مرکز هنرهای نینا هاگرتی.

نه قطعه هنری یا یکشنبه شب یا اوایل صبح دوشنبه از تاسیسات منطقه خیابان آلبرتا به سرقت رفت. وی گفت که مور روز دوشنبه وقتی شخصی در محل کار با او تماس گرفت ، این موضوع را شنید.

پنجاه و پنج ساله ، پنجشنبه قبل از مرخص شدن از بیمارستان گفت: “قلب من شکست ، قلب من به معنای واقعی کلمه شکست.”

مور سالها روی این نقاشی کار کرده بود که در آن آرکانژل مایکل به تصویر کشیده شده و از نظر احساسی فوق العاده است. وی گفت هنگامی که از سرقت مطلع شد ، کنترل غیرقابل کنترل را آغاز کرد.

وی گفت: “من یک حادثه قلبی داشتم ، آنها آن را سکته قلبی شکسته می نامند.” “قلبم از شدت درد ورم کرد به طوری که خودم را دچار حمله قلبی کردم.”

وی گفت كه پزشكان م Instituteسسه قلب مازانكوسكی آلبرتا به او گفته اند كه بهبود كامل خواهد یافت اما درد از دست دادن كار عمیق است.

وی گفت: “من چیزی یاد گرفتم ، احساسات بسیار قدرتمندی دارم.” “اما من نمی خواهم هرگز چنین چیزی را تجربه کنم.

“من صدمه دیده ام.”

مور می گوید که پس از دانستن سرقت یکی از نقاشی هایش ، مجبور شد در بیمارستان به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شود. (ارائه شده توسط مایکل ویکتوریا مور)

وی گفت ، تابلوی رنگ روغن روی بوم “بسیار بزرگ و زیبا” که در یک راهرو در ArtsHub 118 به نمایش گذاشته شده بود ، چهار فوت در شش فوت اندازه گرفت و عنوان آن “احترام” بود.

مور ارزش پولی نقاشی را نمی داند و گفت بعید است که او هرگز از آن جدا شده باشد.

او شک دارد که سارقان در مورد ارزش آن تصوری دارند.

وی گفت: “احساس می کنم فقط یک عده گول بودند ، نمی دانم ، شاید من اشتباه می کنم.” “من نمی دانم که آنها واقعاً ارزش را می دانند.”

مور و خانواده اش در تلاشند تا خبر را بازگردانند به امید بازگشت نقاشی.

وی گفت: “ما فقط فکر می کردیم که اگر این نقاشی را می دیدی هرگز فراموش نمی کردی و می توانی به من بگویی کجاست و ما روزی آن را برمی گردانیم.”

مور معتقد است هرکسی نقاشی را ببیند آن را فراموش نخواهد کرد. او امیدوار است که منجر به بازگشت آن شود. (ارائه شده توسط مایکل ویکتوریا مور)

هیچ دوربین امنیتی در ساختمان وجود ندارد اما مور گفت که آنها در حال بررسی با مشاغل اطراف هستند تا ببینند آیا ممکن است تصاویر سارقان را داشته باشند یا خیر.

پلیس ادمونتون گفت این سرقت گزارش شده و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.