هری 10 ردیف پشت خانواده سلطنتی می نشیند و دور و برش نمی چرخد

تاج گذاری چارلز سوم: چرا هری 10 ردیف عقب تر از سایر خانواده های سلطنتی می نشیند و

هری در تاجگذاری چارلز ده ردیف پشت سر ویلیام خواهد نشست

شاهزاده هری برای تاجگذاری شاه چارلز ده ردیف پشت سر برادرش خواهد نشست. شاهزاده ویلیام. دستیار سابق سلطنتی فاش کرد که علیرغم ظاهر بداخلاقی، موقعیت پرنس هری در دفاع دور می تواند مفید باشد اگر او بخواهد سریعاً خارج شود. آقای بورل به دن ووتن به جی‌بی‌نیوز گفت: «او نمی‌خواهد زمان زیادی را در کنار آنها بگذراند.

به گفته کارشناس سلطنتی، “می ترسم به این زودی ها امکان آشتی وجود نداشته باشد – فکر می کنم از ویندزورها استقبال بسیار سردی شود.” به این زودی هیچ شانسی برای آشتی وجود ندارد، من می ترسم – فکر می کنم او با استقبال بسیار سردی از ویندزور مواجه شود.

آقای بورل نظر خود را اضافه کرد که دوک ساسکس “قرار نیست دور و بر خود بچرخد” و برخی گمانه زنی می کنند که او می تواند ظرف 24 ساعت به بریتانیا رفته و از آن خارج شود. گفت: می آید پایش را در در بگذارد و می آید چون پدرش می خواهد او آنجا باشد.

با وجود این، آقای بورل که از نزدیکان پرنسس دایانا بود، گفت که پادشاه «خوشحال خواهد شد» که هر دو پسرش در مراسم تاجگذاری او حضور داشته باشند. دوشس ساسکس گفته است که این پیشنهاد که او مراسم تاج گذاری را به دلیل نامه ای که به پادشاه چارلز به دلیل نژادپرستی و تعصبات ناخودآگاه در داخل خانواده سلطنتی ارسال کرده است را از دست داده است “صراحتاً مضحک” است.

روز جمعه، گزارش شد که مگان مارکل پس از مصاحبه بمب‌گذاری‌شده‌اش با اپرا، به پادشاه چارلز نامه‌ای نوشت و او از فردی که متهم به گمانه‌زنی درباره رنگ پوست پسر متولد نشده‌اش آرچی بود نام برد.

مشخص است که این نامه در پاسخ به نامه ای از پادشاه ارسال شده است – تنها عضو ارشد خانواده که پس از مصاحبه مگان و هری توسط اپرا وینفری در مارس 2021 با دوشس تماس برقرار کرد.

یک منبع به دیلی تلگراف دوشس در مراسم تاجگذاری در 6 می شرکت نخواهد کرد زیرا پاسخ رضایت بخشی از پادشاه دریافت کرد. اما امید اسکوبی، یکی از اعضای ساسکس، بیانیه‌ای از تیم ساسکس منتشر کرده است که در پاسخ به گزارش‌ها گفته است که این “کاذب” و “صراحتاً مضحک” است.

هری از دعوت تاجگذاری چارلز ناامید شد

شاهزاده هری قرار است در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز شرکت کند زیرا پس از یک ماه گمانه زنی دوک ساسکس حضور او را تایید کرد. شاهزاده هری بدون همسرش مگان مارکل در این مراسم حضور خواهد داشت، اما گزارشی ادعا می‌کند که شاهزاده هری فقط یک ایمیل از دفتر پدرش دریافت کرده است اما او هرگز از خود پادشاه چارلز چیزی نشنیده است.

“در این مرحله، این بسیار شخصی شده است. شاید آنچه آنها می خواستند محقق نشد، اما در پایان روز، او برای حمایت از پدرش به آنجا می رود. در این گزارش ادعا شده است که درخواست شاهزاده هری برای “نشستن” با پادشاه چارلز پس از انتشار کتاب خاطرات جنجالی او، Spare، هرگز محقق نشد.

آنها از چارلز چیزی نشنیدند. هری می‌خواست مستقیماً از پدرش بشنود – همیشه از طریق کسی است. در مصاحبه ای قبل از کتابش، یدکیشاهزاده هری گفت: “از الان تا آن زمان اتفاقات زیادی می تواند بیفتد. اما در همیشه باز است. توپ در زمین آنهاست. چیزهای زیادی برای بحث وجود دارد، و من واقعاً امیدوارم که آنها مایل باشند که بنشینند و در مورد آن صحبت کنند.”

سالی بدل اسمیت، زندگی‌نامه‌نویس سلطنتی می‌گوید: «علی‌رغم زخم‌ها، این پسرش است و نمی‌توانم تصور کنم که او نمی‌خواهد او آنجا باشد، صرف‌نظر از چیزهای آزاردهنده‌ای که گفته شده است.»

مگان می خواست با خانواده سلطنتی ارتباط برقرار کند

از سوی دیگر، مگان می خواست بیشتر به خاطر انگیزه های خودخواهانه خودش را وصله کند.

بر اساس آینه گزارش‌ها حاکی از آن است که مگان مارکل در تلاش است تا رابطه‌ای که با پدرشوهرش، پادشاه چارلز سوم به هم ریخته است، بهبود بخشد تا به فرزندان خود و خانواده سلطنتی پیوند خاصی بدهد. حدس می زنم یک حسی غالب شده است و او متوجه شده است که در جنگ نفسانی اش، فرزندانش را از حقوق سلطنتی، لذت و شادی که سزاوار آن هستند محروم می کند.

مگان اکنون تصمیم گرفته است تا رابطه‌اش را با پدرشوهرش، پادشاه چارلز سوم، ترمیم کند تا به فرزندانش و خانواده سلطنتی پیوند خاصی بدهد. در مورد تاجگذاری چارلز بالاخره هفته گذشته با افشای اینکه شاهزاده هری به صورت انفرادی به این مناسبت پرواز می کند پایان یافت – اما این بدان معنا نیست که مگان می خواهد به مبارزه ادامه دهد. در ایالت باقی خواهد ماند تا از دو فرزند او و هری مراقبت کند، با تاج گذاری در چهارمین سالگرد تولد پسر آرچی.

به گزارش پیج سیکس، یک منبع نزدیک به مگان فاش کرده است که او «می‌خواهد فرزندانش پدربزرگشان، پادشاه چارلز را بشناسند». خودی فاش کرد که این مورد به خصوص مورد است زیرا آنها پدربزرگ خود را از طرف مادرشان، پدرش توماس مارکل که مدت ها از او دور شده بود، نمی شناسند.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام