«هاردیک احتمالاً گم شده است» – Entertainment News, Firstpost

سونیل شتی، بازیگر و تهیه کننده، در پادکست اخیر با رانویر اللهبادیا، در مورد فیلم های بسیار بحث برانگیز و قطبی KL Rahul و Hardik Pandya صحبت کرد. قهوه با کاران اپیزود و گفت: “هاردیک احتمالا فریب خورده است.” او اضافه کرد: «اما وقتی یک لنگر آن را در گلوی شما فرو می‌برد، چه کار می‌کنید؟ بنابراین این فرمت نمایش است، شما بچه ها را هیجان زده می کنید و آنها چیزهایی می گویند و سپس بالیوود ممنوع می شود.

این بازیگر همچنین گفت: «بنابراین فکر می‌کنم همه ما، شما به عنوان مجری، من به عنوان مهمان، همه باید مسئولیت پذیر باشیم، زیرا شما از من سؤالی می‌پرسید که احساس می‌کنم نمی‌توانم به آن پاسخ بدهم به این معنی نیست (من باید احساس کنم) ) اینکه من از هرکسی پایین ترم، وقتی این اتفاق می افتد، آن وقت است که همه چیز خراب می شود و هرگز نباید اشتباه شود. شما باید جرات داشته باشید که چیزها را آنطور که هستند و آنطور که باید بیان کنید.»

شتی در مورد KL Rahul به عنوان یک شخص گفت: “او بسیار متعهد است. یکی از نرم ترین انسان هایی که با آن برخورد خواهید کرد، احتمالاً آن را ندیده اید. KL را فراموش کنید، من در مورد KL صحبت نمی کنم، من در مورد هر ورزشکار، هر ورزشکاری صحبت می کنم، فضای آنها را به آنها بدهید زیرا همه آنها رشد می کنند – موقعیت ها، آنچه شما در آن زمان از سر می گذرانید، همه اینها بسیار مهم است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام