نیکیل کامات در گفتگو با Tanmay Bhatt، Umang Bedi و Varun Mayya در ChatGPT در آخرین پادکست – اخبار سرگرمی خود، Firstpost

نیکیل کامات، درخشان‌ترین سرمایه‌گذار هند، با اپیزود چهارم از مجموعه پادکست‌های خود که در آن موسس شرکت‌های مختلف میزبان پانلی برای بحث در مورد موضوع داغ کنونی – ChatGPT است، حضور دارد. نیکیل پس از انصراف از تحصیل در کلاس 10، به جوانترین میلیاردر هند تبدیل شد و در حال حاضر از پلتفرم های دیجیتال پرمصرف استفاده می کند تا موضوعات مرتبط را برای افراد غیرمتخصص، به همراه گروهی متشکل از دست اندرکاران و متخصصان مختلف در این زمینه و در اطراف آن، تجزیه و تحلیل کند. او گرد هم می آورد، تا یک بحث مبتنی بر عقیده.

در پادکست روشنگر، نیکیل کامات میزبان مهمانانی مانند وارون مایا، مدیر اجرایی Scenes & Tech Expert، کمدین Tanmay Bhatt، Umang Bedi، یکی از بنیانگذاران Josh and DailyHunt و Aprameya RadhaKrishna، بنیانگذار TaxiForSure و Koo بود تا در مورد ChatG صحبت کنند. در آخرین قسمت در حالی که وارون بسیاری از فناوری های پشت پلتفرم هوش مصنوعی را توضیح داد، نیکیل راز شادی و رضایت را نیز فاش کرد و مجموعه ای از موضوعات را در وسط پوشش داد، مانند ظهور اخبار جعلی به دلیل چنین پلتفرم هایی و اختراع هوش مصنوعی. سهام شرکت ها برای سرمایه گذاری و موارد دیگر.

نیکیل وقتی صحبت می‌کند که آیا افزایش فناوری هوش مصنوعی احتمالاً منجر به افسردگی بیشتر در بین انسان‌ها می‌شود، می‌گوید: «من راز شادی و رضایت را کشف کرده‌ام، انتظارات کم. هر فیلسوف، هر مکتب فکری که از همیشه خوانده‌اید، بودیسم را می‌پذیرید، کنفوسیوس را می‌پذیرید، هر چیزی را می‌پذیرید.» و در حالی که دیگران موافق بودند و در مورد میل برابر با رنج موافق بودند، نیکیل افزود: «پس من واقعاً داشتم این را می‌خواندم. کتاب عالی باشه، همین دیشب به ما آموخته اند که فکر کنیم بی تفاوت بودن چیز بدی است، بنابراین در کتاب آن شخص در مورد اسکندر و دیوژن صحبت می کرد. پس دیوژن زیر نور خورشید دراز کشیده است، بسیار خوب، او مانند یک مرد تصادفی است که فقط زیر خورشید دراز کشیده است. اسکندر این همه قدرتمند است، فرمانروای جهان، که اگر بخواهد می تواند برای شما هر کاری انجام دهد. اسکندر به سمت دیوژن می رود، خورشیدی را که بر او فرود می آید می پوشاند و او می پرسد که من برای تو چه کار می توانم انجام دهم، بنابراین دیوژن پاسخ می دهد: «از خورشید دور شو»، هرچند اسکندر همان چیزی است که او هست. و اسکندر به دلیل بی‌تفاوتی دیوگنس آنقدر تحت تأثیر آن عمل قرار می‌گیرد که می‌رود و در مورد آن صحبت می‌کند و دیوژن تبدیل به جالب‌ترین چیز در ذهنش می‌شود- و من فکر می‌کنم دنیا به آن سمت می‌رود.» نیکیل در پایان سخنان خود می‌گوید: «احساس می‌کنم بی‌تفاوت بودن و داشتن توقعات بسیار کم، کلید شادی و رضایت است».

می‌توانید جوان‌ترین میلیاردر هندی را بگیرید، و از مهمانانش در یک بحث جالب و بسیار روشنگر درست از خود متخصصان موفق میزبانی کنید.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام