نگرانی ها در مورد بی خانمانی افزایش می یابد زیرا پلیس کلگری در اردوگاه ها اسلحه و تجهیزات دزدیده شده را کشف می کند

طی دو هفته گذشته در دو نوبت جداگانه، پلیس تعدادی سلاح و اموال مسروقه را در دو اردوگاه جداگانه در جنوب شرقی شهر کشف کرد.

پلیس روز دوشنبه اعلام کرد که اسلحه‌های دستی، اسلحه‌های گرم، چاقو، تبر و ATV به ارزش بیش از 100000 دلار از کمپ‌های بی‌خانمان‌ها واقع در خیابان 58 و جاده بربنک SE – و دیگری در امتداد رودخانه باو در سمت شرقی بلوک 5800 Deerfoot Trail SE کشف شد.

اسکات بوید، سرپرست CPS، گفت: «توجه به این مهم است که اردوگاه با رفتار مجرمانه برابری نمی‌کند، بنابراین وقتی با تیم‌ها وارد می‌شویم، ممکن است فقط افراد بی‌خانمان باشند و ما آن موقعیت‌ها را بر اساس شایستگی‌های خود بررسی خواهیم کرد.»

“آنچه که ما امروز در اینجا واقعاً درباره آن صحبت می کنیم، جنایتکاری است که برخی تصمیم می گیرند شروع کنند و تلاش می کنند و در آن پیشرفت می کنند.”

اسلحه، چاقو و سایر سلاح ها روی یک میز به تصویر کشیده شده است.
چندین سلاح در اردوگاه ها کشف شد. (پلیس کلگری)

پلیس گفت افسران یک ظرف نوشیدنی آویزان شده در درختان با سوراخ هایی با اندازه گلوله های تفنگ پیدا کردند. پلیس به سی‌بی‌سی نیوز گفت که نکات تبدیلی نیز در این منطقه یافت شده است و آنها معتقدند که افراد در کمپ به دنبال تبدیل تفنگ‌های نرم بادی به تفنگ‌های قانونی بودند.

پلیس گفت که به نظر می رسد یکی از اردوگاه ها عملیات سیم کشی برای فروش مجدد سیم مسی سرقت شده باشد.

بخش 9 کان گفت که کشف این سلاح ها، با این حال، بازتابی از مشکلات بزرگ تری است که شهر در مورد بی خانمانی، مسکن و سلامت روان و مشکلات اعتیاد با آن دست و پنجه نرم می کند. جیان کارلو کارا

وی گفت: ما از یک طرف بحث بزهکاری داریم، اما بحران سلامت روان و اعتیاد هم داریم و فقر و تامین مسکن مشکل داریم و آنها در حال تبدیل شدن به یک مشکل شرورانه هستند.

“اصلاحات بلندمدت برای رسیدگی به مسکن و سلامت روان و اعتیاد است. من فکر می کنم که اصلاحات کوتاه مدت شامل استفاده مشروع تر از برخی از این مناطق بررسی نشده است.”

کارا افزود: «من فکر می‌کنم پلیس باید کار خود را انجام دهد، اما ما باید در مقابل تعقیب قضایی افراد ناامید، به اصلاحات واقعی برسیم.

پلیس یک نفر را در رابطه با اموال مسروقه متهم و بازداشت کرده و تحقیقات ادامه دارد.