نواز الدین صدیقی می گوید هیچ کس در روستاها افسرده نمی شود، گلشن دیویه پاسخ می دهد: “من او را جدی نمی گیرم” – اخبار سرگرمی، اول پست

نوازالدین صدیقی می گوید هیچ کس در روستاها افسرده نمی شود، گلشن دیویه پاسخ می دهد:

نوازالدین صدیقی و گلشن دوایه

سلامت روان موضوع مهم و حساسی است و افراد مشهور زیادی مانند دیپیکا پادوکن، آنوشکا شارما و تایگر شروف در مورد آن صحبت کرده اند. در مصاحبه ای با Mashable India، وقتی از نوازالدین صدیقی در مورد همین سوال پرسیده شد، او گفت: “من از جایی آمده ام که اگر به پدرم بگویم که احساس افسردگی می کنم، یک سیلی محکم به من می زند.”

وی افزود: «هیچکس در روستاها افسردگی نمی گیرد، همه در آنجا خوشحال هستند. اما من بعد از آمدن به شهر در مورد اضطراب، افسردگی، دوقطبی یاد گرفتم. این یک مفهوم شهری است، مردم در شهرها احساسات خود را تجلیل می کنند.»

اظهارات صدیقی در مورد افسردگی با واکنش های تندی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. و گلشن دوایاه نیز نظر خود را در مورد همین موضوع بیان کرد. او در توییتی نوشت: «سندرم دریتاراشترا و گانداری. من بی نهایت به این مرد به خاطر هنرش احترام می گذارم، اما او را در این موضوع جدی نمی گیرم. حتی اگر فقط به اعتیاد به الکل یا اعتیاد نگاه کنید، آنها در جوامع روستایی وجود دارند و این بیماری روانی است. هیچ معتادی دچار اعتیاد نمی شود زیرا آن را دوست دارد. اعتیاد یک علامت است، مشکل واقعی ترومایی است که آنها نمی توانند درمان کنند.

همچنین در تعامل اخیر با شهناز گیل در برنامه اش Desi Vibesاین بازیگر گفت که در صحبت کردن به زبان انگلیسی مشکل دارد و صدیقی در پاسخ به این سوال گفت: بله، دارم، اما وقتی به خارج از کشور می روم می توانم سه تا چهار ساعت به زبان انگلیسی با خانم ها صحبت کنم. ببینید، این افراد قضاوت نمی کنند.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام