“نه هندی که در آن بزرگ شدم” – Entertainment News، Firstpost

دختر دسی صنعت سرگرمی و نماد جهانی پریانکا چوپرا با به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات گذشته خود در برابر جهانیان، جنبه قوی و محکم خود را نشان داده است.

در حالی که او اخیراً درباره چگونگی بازداشتش در بالیوود صحبت کرد، در سال 2015، به فراخوان های تحریم علیه فیلمش اعتراض کرد. باجیرائو مستانی و شاهرخ خان و کاجول بازیگر دیواله، که در گیشه با هم درگیر شد

در حالی که دیواله با اشاره به عدم مدارا مذهبی مورد هدف قرار گرفت، باجیرائو مستانی به دلیل توهین به مذهب هندو و تحریف تاریخ توسط لباس های مذهبی مورد انتقاد قرار گرفت.

در واکنش به این سناریو، او در توییتی نوشت: «دیگر نمی‌توانم در این مورد سکوت نکنم. خیلی غم انگیز است که ببینیم چگونه فیلم‌ها و بازیگران سیاسی می‌شوند.» او ادامه داد: «دیگر نمی‌توانم در این مورد سکوت نکنم. خیلی غم‌انگیز است که ببینم چگونه فیلم‌ها و بازیگران به مهره‌های سیاسی تبدیل می‌شوند! ممنوعیت‌هایی که بر اساس تبلیغات بی‌اساس انجام می‌شود.. نگه‌داری فیلم‌ها درست قبل از اکران باج می‌شوند تا با زانو زدن یک تهیه‌کننده، تبلیغاتی برای برخی دستور کارها ایجاد شود. این چطور عادلانه است؟ مردم فکر می کنند فیلم فقط سرگرمی و بازی برای ساختن است؟! آنها با عرق خون و اشک برای سرگرمی ساخته شده اند!! خواهش می کنم در کنار فیلمسازانی باشید که پول و زحمت زندگی خود را برای خنداندن و لبخند زدن مردم صرف می کنند. اجازه ندهید آنها را با باج نگه داشتن فیلم‌هایشان درست قبل از اکران باجگیری و تهدید کنند.»

او افزود: “اگر مشکلی وجود دارد، قبلاً صحبت کنید!! هر کس حق دارد نظر داشته باشد. زمان درست قبل از انتشار بسیار مشکوک به نظر می رسد!! می دانم که ممکن است برای گفتن همه اینها دچار مشکل شوم، اما دیگر نمی توانم شاهد خاموشی بر اساس عقاید بدنام شخصیت باشم. هندی که من بزرگ شدم، این چیزی نیست که به من آموخت.

در عرصه حرفه ای، PeeCee در حال بازگشت به بالیوود است جی لو زاراکه توسط فرهان اختر کارگردانی می شود و آلیا بات و کاترینا کیف نیز در نقش های برجسته ای حضور دارند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام