نه هری و مگان، بلکه رز هانبری کسی است که مردم منتظر او هستند

مگان مارکل در مراسم تاج گذاری شرکت نمی کند و هری نقشی برای ایفای آن ندارد. دلیل دیگری برای استرس در درام سلطنتی وجود دارد زیرا رز هانبری، معشوقه ادعایی شاهزاده ویلیام، همزمان با کیت میدلتون در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز خواهد بود.

تاج گذاری تنها چند ساعت دیگر باقی مانده است و این بدان معناست که اینترنت بر روی همه چیزهای سلطنتی متمرکز شده است. و این بار هری و مگان نیستند، دنیا دیوانه وار در حال گوگل است، بلکه در واقع رز هانبری است. اگر این نام به صدا در نمی آید، پس نباید تا زانو در شایعات سلطنتی باشید، زیرا بدیهی است که او معشوقه شاهزاده ویلیام و پرنسس کیت، بهترین دوست سابق است.

به نظر می رسد خیانت در ژن های خانواده سلطنتی بریتانیا نهفته است. رز هانبری که گفته می شود معشوقه شاهزاده ویلیام است، در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم شرکت خواهد کرد، ظاهری که می تواند باعث ایجاد تنش در بین زوج سلطنتی شود. همسر هفتمین مارکز کلموندلی و یکی از دوستان نزدیک شاهزاده و پرنسس ولز، پسر رز (نام خانوادگی هانبری) یکی از صفحات افتخار پادشاه در مراسم تاجگذاری خواهد بود.

بازی قدرت هری و مگان قبل از تاجگذاری پادشاه چارلز سوم

هزینه تاج گذاری چارلز: بریتانیایی ها در مورد هزینه کردن پول برای تاج گذاری پر زرق و برق تردید دارند

به گزارش geotv، رز دوست بسیار صمیمی برای ویلیام و کیت به حساب می آمد، اما ادعاهای اثبات نشده مبنی بر اینکه ارتباط او با پسر ارشد پادشاه چارلز سوم بیش از دوستانه بود، اینترنت را در سال 2019 به آتش کشید. همچنین ادعا شد که ویلیام به پسرش خیانت کرده است. همسر کیت در دوران بارداری سومش به همین دلیل. در واقع، از آن زمان، او به عنوان “رقیب روستایی” شاهزاده و شاهزاده خانم ولز نامیده می شود. و طبق گزارش ها، کاخ و کیت از ویلیام خواستند که او را از حلقه دوستانش حذف کند.

مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم روز شنبه 6 می در کلیسای وست مینستر برگزار می شود. تاج گذاری یکی از مهم ترین رویدادهای قرن خواهد بود زیرا نشان دهنده آغاز عصر جدیدی پس از بیش از 70 سال حکومت ملکه الیزابت دوم است. ارائه دهندگان رسانه در سرتاسر جهان تمامی جزئیات مراسم را در حین آشکار شدن دنبال خواهند کرد، به خصوص که ممکن است لحظات بحث انگیزی برای ثبت وجود داشته باشد.

چندین سال پیش، داستانی در روزنامه های بریتانیایی منتشر شد که ادعا می کرد کیت میدلتون با همسایه نورفولک خود، رز هانبری، مارکیونس کلموندلی، درگیر شده است.
قطعه ای در سان که از آن زمان حذف شد، تا آنجا پیش رفت که رز کیت را “رقیب روستایی” نامید، اما ریچارد کی از دیلی میل گزارش می دهد که این داستان نادرست است و هر دو زن “پیش قانونی را در نظر گرفته اند، اما به دلیل اینکه هیچ یک از گزارش‌ها نتوانسته‌اند مدرکی در مورد آنچه به اصطلاح مناقشه بر سر آن است ارائه دهند، آنها ترجیح داده‌اند آن را نادیده بگیرند.»

مارچیونس کلموندلی از آن زمان تاکنون بیش از یک بار به طور علنی با کمبریج ها دیده شده است، از جمله مراسم شکرگزاری برای شاهزاده فیلیپ و مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام