نه فقط مگان، بسیاری از امورات مرد خانم هاری!

مرد خانم پرنس هری و کارهای زیادش قبل از ورود مگان

مرد خانم پرنس هری و کارهای زیادش قبل از ورود مگان

هری از رفتارهای معمولی گرفته تا روابط جدی، محبوبیت زیادی بین زنان داشته است. و بالاخره تصمیم به ازدواج گرفت کت و شلوار بازیگر، مگان مارکل.

در مستندهای جنجالی خود در نتفلیکس هری و مگانهری توضیح داده بود که به دلیل توجه چشمگیر رسانه های سلطنتی بریتانیا که بیشتر شبیه به بازوی روابط عمومی خانواده سلطنتی بریتانیا بود، ادامه رابطه هم برای او و هم برای دوست دخترش برای او سخت بوده است. با حرکت به وضعیت فعلی، تاجگذاری پادشاه چارلز سوم به پایان رسیده است، اما خماری هنوز ادامه دارد. و مهمتر از همه به نظر می رسد هری و مگان خبری از آن نیست. سامانتا خواهر ناتنی مگان مارکل مدعی است که دوشس و پرنس هری به سمت طلاق می روند و از آنها می خواهد که به یک تور عذرخواهی بروند. در اینجا نگاهی به لیست منتشر شده در تاتلر و شهر و کشور مجله در مورد بسیاری از امور شاهزاده هری.

ناتالی پینکام: 2003

مقالات مرتبط

تکان دهنده!

تکان دهنده! هری، زندگی نامه نویس مگان، امید اسکوبی: به دلیل هک دستگیر شده، “سخن گو” بودن ساسکس ها را انکار می کند.

تکان دهنده!

هری و مگان در مقابل خانواده سلطنتی: چرا شکاف پس از تاجگذاری پادشاه چارلز سوم عمیق می شود

پینکام، یک ورزش تلویزیونی ارائه شده که در مورد مسابقات F1 گزارش می دهد، ظاهراً اولین بار شاهزاده هری را در جام جهانی راگبی 1999 ملاقات کرد. بر طبق گفته‌ها، آنها به طور خلاصه در سال 2003 قرار ملاقات کردند ما هفتگی. و در حالی که پینکام اکنون متاهل است و دو فرزند دارد، ظاهراً او و شاهزاده در طول سال ها دوستی خود را حفظ کرده اند. در اینجا تصویر او در حال مصاحبه با او در روز خیریه شرکای BGC در لندن در سال 2001 است.

Cassie Sumner: 2003

سامنر که قبلاً با بازیگر راسل برند قرار داشت، در سال 2003 با شاهزاده در کلوپ شبانه Chinawhite لندن ملاقات کرد و گزارشی خطرناک از شب را با روزنامه ای به اشتراک گذاشت که شروع می کرد: “او در حالی که در بار با دوستانم ایستاده بودم تماس چشمی برقرار کرد و از من دعوت کرد که به آن بپیوندم. میز خصوصی او طولی نکشید که او شروع به در آغوش گرفتن من کرد.» ظاهراً این فقط یک مورد یک بار بوده است. او گفت: «نمی‌توانم ببینم که با شاهزاده چارلز و کامیلا برای صرف چای به خانه دعوت شده‌ام.

چلسی دیوی: 2004-2011

چلسی دیوی متولد زیمبابوه اولین دوست دختر جدی شاهزاده هری بود. این دو از سال 2004 تا 2011 یک رابطه جدی – البته دوباره / دوباره – داشتند، که طی آن دیوی با ملکه ملاقات کرد و هری را تا عروسی برادرش با کیت میدلتون همراهی کرد. با این حال ظاهرا توجه بیش از حد برای دیوی بود. “خیلی کامل بود: دیوانه و ترسناک و ناراحت کننده. وقتی بد بود خیلی سخت می دیدم. من نمی توانستم کنار بیایم، “او به او گفت بار. دیوی اکنون یک وکیل است و خط تولید جواهرات خود را اداره می کند. او و هری به صورت دوستانه از هم جدا شدند. او به نشریه بریتانیایی گفت: “من فکر می کنم ما همیشه دوستان خوبی خواهیم بود.”

آسترید هاربورد: 2009

هاربورد، یکی از دوستان کیت میدلتون، در سال 2009 و در مرحله “باز هم” رابطه او با دیوی، برای مدت کوتاهی با هری در ارتباط بود. مطابق با اخبار جهان، این زوج یک شب را در یک باشگاه گذراندند و سپس در ساعت 3 صبح به خانه کلارنس بازگشتند

کارولین فلک: 2009

هری و فلک، مجری تلویزیونی انگلیسی که قبلاً مجری برنامه بود فاکتور ایکسگفته می‌شود که در سال 2009 توسط دوست مشترکشان ناتالی پینکام معرفی شدند. گفته می‌شود که فلک به شاهزاده لقب “جم” داده است (به دوستانش گفته است: “زیرا موهای مربا دارد و واقعاً شیرین است.” او در زندگی نامه خود نوشت، اما فشار توجه مداوم برای مجری تلویزیون بیش از حد بود طوفان در جام Cاو گفت: «وقتی داستان منتشر شد، همین بود. «ما مجبور شدیم دیگر را نبینیم. من دیگر کارولین فلک، مجری تلویزیون نبودم، من کارولین فلک بودم، کمی خشن شاهزاده هری.

مولی کینگ: 2010

طبق گزارش ها، این خواننده، ترانه سرا و مدل انگلیسی در سال 2010 در جام جهانی Asprey در باشگاه Hurtwood Polo Surrey با شاهزاده ملاقات کرد و او به او گفت. نزدیک تر مجله، “بله، من هری را ملاقات کردم و برای نوشیدنی بیرون رفتیم.” بنا بر گزارش ها، هری از کینگ جدا شد “به این دلیل که او در مورد رابطه آنها خیلی باز بود.”

کامیلا رومستراند: 2010

طبق گزارش‌ها، ستاره راک نروژی به دوستانش گفت که نه تنها در سال 2010 شب را در خانه کلارنس گذراند، بلکه شاهزاده هری صبح‌ها صبحانه خود را در رختخواب سرو کرد. هری این اکانت را تایید نکرده است و به نظر نمی رسد که این رابطه بیشتر از آن دوام داشته باشد.

فلورانس برودنل-بروس: 2011

بر اساس گزارش ها از این آفتاب، هری در سال 2011 با فلورانس برودنل-بروس، بازیگر زن و مدل فوروارد اسلش، قرار گرفت. بنا بر گزارش ها، این دو زمان را در خانه او در لندن در ناتین هیل گذراندند و رابطه خود را بسیار ضعیف نگه داشتند. او مدرک تاریخ هنر – مانند شاهزاده خانم ولز – دارد و برای لباس های زیر زنانه لیز هرلی بیچ، آدیداس و ریگبی اند پلر مدلینگ کرده است. هنگامی که از کاخ در مورد دوست دختر جدید پرنس هری که در آن زمان شایعه شده بود پرسیده شد، یک سخنگوی گفت: “ما در مورد زندگی شخصی شاهزاده اظهار نظر نمی کنیم.” فلورانس در آن ذکر نشده است یدکی.

Cressida Bonas: 2012-2014

یکی از شرکای جدی‌تر شاهزاده، کرسیدا بوناس، از سال 2012 تا 2014 پس از معرفی توسط پسرعموهایش، پرنسس یوگنی و پرنسس بئاتریس، با شاهزاده هری قرار گرفت. او دختر دختر سابق It Lady Mary-Gaye Curzon و خواهر ناتنی ایزابلا Anstruther-Gough-Calthorpe است که اکنون با سام برانسون ازدواج کرده است. صحبت آشکار در مورد رابطه خود با کرسیدا در یدکیهری گفت که هم شاهزاده و هم پرنسس ولز «به طور واضح و مکرر به این موضوع اشاره کرده اند که چقدر کرسیدا را دوست دارند». بعداً در مورد گریه آشکار مادرش در مقابل مادرش صحبت می‌کند و می‌گوید: «این اولین بار است که از زمان دفن مادرم می‌توانم برای مادرم گریه کنم». کرسیدا اکنون با هری ونتورث استنلی ازدواج کرده است و این زوج دارای یک پسر هستند.

الی گولدینگ: 2015

اگرچه گفته می شد گولدینگ و پرنس هری فقط با هم دوست هستند، شایعاتی مبنی بر قرار همدیگر این دو در سال 2015 منتشر شد. بر اساس گزارش ها، ظاهراً این دو زمان زیادی را “در کنار هم زیر پتو نشسته اند” و بعداً در حال بوسیدن دیده شدند. با این حال، در سال 2016، او توسط یک دوست مشترک به مگان مارکل معرفی شد. الی نیز در آن ذکر نشده است یدکی، اگرچه او همچنان بخشی از حلقه سلطنتی است.

(با ورودی های اضافه شده از آژانس ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام