نمایش وب سکسی خون آشام با یک بوسه مهر و موم شده است

نقد و بررسی Tooth Pari Netflix: نمایش وب خون آشام سکسی با یک بوسه

بررسی Tooth Pari Netflix

زبان: هندی با مقداری بنگالی

چه کسی می خواهد دندان از دست رفته مرا درست کند؟ قطعاً نه دندانپزشکی که از هموفوبی رنج می برد. عجیب ترین رام فانتزی دندان پری یکی از نوع خود است تماشای آن برای کسانی که با رژیم غذایی از داستان های فانتزی خون آشام ها بزرگ شده اند، ضروری است. اورا آشبا (خواهند آمد). اما آنها چه کسانی هستند؟ خون آشام های کلکته. همه ما از کودکی در مورد پری دندان شنیده ایم. اگر به یاد داشته باشید که والدین ما به ما اشاره کرده اند، پری دندان یک شخصیت فانتزی است. داستان به این صورت پیش می‌رود که وقتی بچه‌ها یکی از دندان‌های شیری خود را از دست می‌دهند، باید آن را زیر بالش یا روی میز کنار تختشان بگذارند و پری دندان در حالی که آنها می‌خوابند ملاقات می‌کند و دندان از دست رفته را با یک پنی جایگزین می‌کند.

Tooth Pari: وقتی عشق گاز می گیرد با بازیگران درخشانش، نه ستارگان، بلکه صنعتگران ما را به این دنیای فانتزی منتقل می کنند. تک تک قسمت‌های نمایش جذاب و سرگرم‌کننده هستند، از جمله صحنه‌های عاشقانه. این سریال تاکید زیادی بر کلکته و فرهنگ آن، مردم آن، عشق آنها به غذا و موسیقی دارد. گفتگو بین بنگالی و هندی متناوب است.

بررسی نتفلیکس Tooth Pari نمایش وب سکسی خون آشام با یک بوسه خونین مهر و موم شده است
بوسه دندانی مهر و موم شده با نیش خونی

نتفلیکس، دندان پری، داستان عشقی غیرمعمولی را نشان می دهد که یک دندانپزشک خجالتی عاشق یک خون آشام می شود که می آید تا دندان او را درست کند. همانطور که این دو عمیقا عاشق می شوند و سعی می کنند رابطه عاشقانه خود را بفهمند و چگونه می خواهند به رابطه خود ادامه دهند، نبردی بین دنیای انسان و خون آشام در زیر وجود دارد که به آرامی آشکار می شود. داستان عشق غیر معمول توسط پراتیم دی گوپتا ساخته و کارگردانی شده است.

این سری وب نشان می دهد که چگونه خانواده دندانپزشک روی آنقدر عاشق دوست دختر خیره کننده پسر خود، رومی (تانیا مانیکتالا) هستند که از قبل آماده سازی عروسی خود را آغاز کرده اند. آنها نمی دانند که او متعلق به دنیای انسان ها نیست، بلکه به دنیای خون آشام هایی تعلق دارد که با رژیم غذایی از خون تازه انسان زندگی می کنند و به سیر حساسیت دارند.

بررسی نتفلیکس Tooth Pari نمایش وب سکسی خون آشام با یک بوسه خونین مهر و موم شده است

یک افسر پلیس (سیکندر خر) نیش گم شده مولانا را کشف می کند و متوجه می شود که داستان های خون آشام که توسط پدرش روایت می شود فقط داستان نیستند، بلکه می توانند واقعیت داشته باشند. رواتی (لونا لوکا) نقش یک رهبر جادوگر دنیای بشر را بازی می کند. او رئیس گروهی از گربه‌ماندوها است که به جادوگری علاقه‌مند هستند و خواهان پایان خون‌آشام‌ها هستند. در این سریال که توسط Endemol Shine India تهیه شده است، Tillotama Shome، Saswata Chatterjee و Adil Husain نیز ایفای نقش می کنند.

بازی‌های باب، ساسواتا چاترجی، تیلوتاما شوم و عادل حسین را از دست ندهید، همه بدون زحمت در شخصیت‌های آن دوران جای می‌گیرند. تیلوتاما، طوائف خون آشام را با لطف، کلاس و شیطنت بازی می کند. باز هم، من فکر می کنم یک مخاطب بسیار خاص که با رژیم غذایی بزرگ شده اند rupkothar golpo (افسانه) در واقع می تواند نمایش را سرگرم کننده بداند. اما چقدر دلم می‌خواهد پایان نمایش کمی بیشتر باشد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام