نقد و بررسی فیلم ویکی کاوشال و سارا علی خان زارا هاتکه زارا باچک

نقد و بررسی فیلم زارا هاتکه زارا باچک: ویکی کاوشال در یک فیلم نه چندان عالی به خوبی بازی می کند

نقد و بررسی فیلم Zara Hatke Zara Bachke

زبان: هندی

قالب: سارا علی خان، ویکی کاوشال، شریب هاشمی، کانوپریا پاندیت و گروه

کارگردان: لاکسمن اوتکار

جدیدترین فیلم ویکی کاوشال و سارا علی خان زارا هاتکه زارا باچکه جانتظارات همه را برآورده نمی کند ایده فیلم خوب بود. بازی همه بازیگران، نه فقط سارا و ویکی، خنده دار بود، اما فیلمنامه فشرده نبود. فراتر از حد بود و هیچ تازگی در داستان وجود نداشت.

زارا هاتکه زارا باچکه بسیار شبیه به یکی از فیلم های قبلی ویکی کاوشال، عشق در هر فوت مربع بود. این فیلم بحران مسکن در شهرها را به تصویر می‌کشد. تفاوت این است زارا هاتکه زارا باچکه در ایندور و نه بمبئی تنظیم شده است. احتمالاً به همین دلیل است که نتوانسته به دل مخاطب بنشیند. داشتن یک خانه در بمبئی برای بسیاری یک رویا است، اما نه چندان در شهری مانند ایندور که هزینه زندگی در آن نسبت به بمبئی بسیار کمتر است.

داستان از زارا هاتکه زارا باچکه در مورد است کاپیل و سومیا که به امید خرید خانه ای برای خود در شهر ایندور به جدایی قانونی رفتند. آنها به عنوان زوجی نشان داده می شوند که با خانواده مشترک خود در ایندور زندگی می کنند و می خواهند جدا زندگی کنند زیرا معتقدند در خانه اجدادی آنها حریم خصوصی وجود ندارد. خانه مورد علاقه آنها بسیار فراتر از بودجه آنها است.

نقد و بررسی فیلم Zara Hatke زارا باچک Vicky Kaushal در یک فیلم نه چندان عالی به خوبی عمل می کند
نقد و بررسی فیلم ویکی کاوشال و سارا علی خان زارا هاتکه زارا باچک

زوج حساسی که نمی توانند دست خود را از یکدیگر دور نگه دارند، وقتی در دام یک تاوت می افتند، خود را در آشفتگی می یابند. این بیشتر یک کمدی اسلپ استیک است و توجه زیادی به فیلمنامه فیلم نشده است. احتمالاً یک خانواده هند شمالی می تواند با جوک ها و فرهنگ های نشان داده شده در آنها ارتباط برقرار کند زارا هاتکه زارا باچکه، اما برای همه نیست به جز خنده های لحظه ای، فیلم ارزش دیدن دوم را ندارد. معمولی دسی سانکاری زن و شوهری که در نیمه دوم فیلم همه چیز را برای خوشبختی خانواده خود می دهند، آن را بیشتر می کشند.

تنها چیز خوب در مورد زارا هاتکه زارا باچکه اجرای ویکی کاوشال است. او کار خوبی انجام داده است. عملکرد و ظاهر او چیزی است که قابل ربط است. و بهترین بخش در مورد او این است که در رفتار و قیافه او برخلاف سایر قهرمانان بالیوود، ماچوییسم وجود دارد. او به فیلم جان می دهد، اما تا حدودی احساس کردم که فیلمنامه او را شکست داد. و در مورد سارا علی خان، بازیگر بیچاره خیلی تلاش کرد، اما به طرز بدی شکست خورد. دفعه بعد سارا موفق باشی!

امتیاز: 2 از 5

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام