نقد و بررسی فیلم عملیات ثروت هیو گرانت: Ruse de Guerre

نقد و بررسی فیلم عملیات ثروت هیو گرانت: Ruse de Guerre |  فیلم گای ریچی اشتباه شد

نقد و بررسی فیلم عملیات ثروت هیو گرانت: Ruse de Guerre

گای ریچی، من اعتراف می کنم که طرز فکر دیگری دارد و احتمالاً گاهی اوقات نمی توانیم به اندازه طول موج او ملاقات کنیم. اما حداقل باید با مخاطب ارتباط برقرار کند و به نوعی احساس کردم او نیز مسیر خود را گم کرده است. من آن را یک تریلر جاسوسی نمی نامم زیرا هیجان چندانی ندارد. عملیات فورچون: Ruse de Guerr یک کمدی سیاه است که می توان آن را یک کمدی تاریک نامید.

نشستن از طریق عملیات فورچون: Ruse de Guerr واقعاً دردناک بود و فکر می کنم وقتی به فکر ساخت این فیلم افتاد به نوعی درد هم داشت زیرا فیلمساز تیزبینی مانند گای ریچی در غیر این صورت این فیلم را نمی ساخت. بارها احساس می‌کردم که او احتمالاً فرض می‌کند که تماشاگران متوجه خواهند شد که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

حالا فیلم درباره چیه؟ اورسون فورچون (استاتهام) که از فوبیای متعدد رنج می برد، یک عامل مورد تقاضا برای دولت بریتانیا به نمایندگی از ناتان (کری الوز) است. کار اورسون ردیابی یک کیف دزدیده شده است که حاوی یک شی مرموز است که قرار است در بازار سیاه فروخته شود. هیچ کس نمی داند دقیقاً چه چیزی در کیف است، اما نگرانی در آن زمان چیست. آنها فکر می کنند که چیزی خطرناک دارد که اگر به دست افراد اشتباه برود، انتهای زمین را تهدید می کند.

بازیگر

دادستان می گوید دنی مسترسون، هنرپیشه، به زنان مواد مخدر تجاوز کرده است

بازیگر

اولین واکنش ها به فلش، با بازی ازرا میلر

معلوم نیست در کیف چه چیزی وجود دارد، اما همه افراد نگران معتقدند که این کیف آنقدر خطرناک است که اگر به دست افراد نادرستی برسد، خطراتی را برای زمین به همراه خواهد داشت. تیم اورسون شامل جی جی دیویس (باگزی مالون) است که به نظر می‌رسد یک متخصص GPS و تیرانداز تیزبین است، و سارا فیدل (اوبری پلازا)، یک متخصص کامپیوتر که می‌تواند هر چیزی را هک کند. به منظور نفوذ به یک مهمانی بسیار نخبه که توسط میلیاردر جورج سیموندز (هیو گرانت) در قایق بادبانی او برگزار می شود، از ستاره سینما دنی فرانچسکو (جاش هارتنت) کمک می گیرند. اساساً در آن زمان است که این تعامل جاسوسی تا این حد لنگی کمی جذاب‌تر می‌شود. هارتنت که پس از یک وقفه طولانی به پرده بزرگ بازگشته است، منظره ای برای چشمان دردناک است. حضور او به این فرار مرده جان می بخشد و آن را تقریباً قابل تحمل می کند.

گای ریچی به خاطر سبک نوشتاری تند و طرحی هیجان‌انگیز شناخته می‌شود، اما در اینجا به نظر نمی‌رسد که اینطور باشد. راستش را بخواهید، هیچ چیز در فیلم وجود ندارد، حتی ظاهر فیلم که باعث شود شما را به صفحه بچسبانید. باز هم صادقانه بگویم، تماشای فیلم دو روز طول کشید. خوشبختانه فیلم روی پلتفرم دیجیتالی است و لازم نیست برای تماشای فیلم به سینما بروید. بنابراین، در نهایت پول را هدر ندهید. اما اگر برای وقت خود ارزش قائل هستید، لطفا قبل از تماشای آن دو بار فکر کنید. من دوست ندارم تلاش کسی را به پایان برسانم، بنابراین به آن نمره 2 می دهم. متأسفانه، بازیگرانی مانند هیو گرانت، جیسون استاتهام و اوبری پلازا نتوانستند فیلم را نجات دهند.

امتیاز: 2 از 5 ستاره

نمایش در: Lionsgate Play

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرم