نقد و بررسی سری وب راندیپ هودا Inspector Avinash

بازیگران: راندیپ هودا، اورواشی راوتلا، آبهیمانیو سینگ، گوویند نامدف، کیران کومار، فردی دارووالا

کارگردان: نیررج پاتاک

زبان: هندی

مقالات مرتبط

کن

کن 2023: از سارا علی خان تا مرونال تاکور تا گونیت مونگا، چگونه بالیوود امسال جشنواره را اداره می کند

کن

گولسن خواننده پاپ ترکیه به دلیل شوخی در مدارس مذهبی به 10 ماه حبس تعلیقی محکوم شد

محیط اوتار پرادش، جایی که ما آن را قلب هند یا یکی از سرزمین‌های مرکزی می‌شناسیم، همیشه به فیلمسازان فرصت می‌دهد تا داستان‌هایی بسازند که مملو از زنگ‌زدگی، غم‌انگیز و طنز سیاه است. دژاوو از دابانگ علیرغم اجرای جدی و جذاب و هاله ای از رندیپ هودا در نمایش جدیدش، بزرگ به نظر می رسد بازرس آویناش. او نقش یک پلیس را بازی می کند و قبلا در نقش پلیس بازی کرده است جنت 2، ضربه، ریسک، و روزی روزگاری در بمبئی، و به افتخار هودا است که موفق می شود همان نقش را از یکدیگر جدا کند.

کارگردانی این نمایش بر عهده نیراج پاتاک است، فیلمسازی که با حروف اضافی و هجی کنجکاوی و سرگرم کننده نام فیلم هایش وسواس دارد. درسته یاااا اشتباه یا بایاجی سوپرهیت. و این سریال هیجان اولی و کمدی شهری کوچک دومی را با نتایج کمی گیرا ترکیب می کند. پاتاک داستان، فیلمنامه، دیالوگ ها و تهیه کنندگی نمایش را نیز بر عهده داشته است. شخصیت همنام هودا یک می شود masaledaar ورود، بیرون آمدن از داخل رودخانه پس از از بین بردن یک گانگستر. همه اینها یک نوسان بین کلیشه ها و کاریزما است. هودا همیشه بازیگر قابل اعتماد و محکمی بوده است که اغلب در دام داستان های غم انگیز گیر افتاده است. در اینجا نیز، ما یک درگیری پدر و پسر، افراط و تفریط برای اثرگذاری، و یک دلتنگی داریم، سانسکاری همسر (اورواشی راوتلا).

فیلمسازان اغلب با ذکر مثال‌هایی در زندگی واقعی از قدمت آثارشان دفاع می‌کنند. اما آیا این به آنها مجوز می دهد تا از فقدان تازگی خود فرار کنند؟ آویناش مردی با هر دو سوگ و سانسکار، به زودی دیوار چهارم را می شکند و از بینندگان می پرسد که قهرمان است یا شرور. نمایش به بخش تقسیم شده است. مورد اول درباره تهدید ترور وزیر ارشد اوتار پرادش با بازی کیران کومار است. یکی از لذت‌های تماشای نمایش‌هایی که در ابتدا هیچ علاقه‌ای به آن ندارید، دیدن بازیگرانی است که تقریباً در اواسط راه ناپدید شدند. در اینجا، Kiran Kumar و Govind Namdev را می‌بینیم و برای لحظه‌ای احساس می‌کنیم که به دهه 90 بازگشته‌ایم.

Inspector Avinash Review Episodes 13 Randeep Hooda بین کلیشه ها و کاریزما نوسان می کند
رندیپ هودا

آنچه امروز گیج کننده است این است که سازندگان چگونه سریال را تقسیم کردند. اپلیکیشن Jio Cinema در حال حاضر تنها سه قسمت را پخش می کند و بقیه قسمت ها با گذشت روزها پخش خواهند شد. ریتم نمایش و همچنین حال و هوا را می شکند. آیا این یک تاکتیک جدید بازاریابی است؟

بازرس آوینش در حال حاضر در اپلیکیشن جیو سینما در حال پخش است

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام