نقد و بررسی ارگ پریانکا چوپرا جوناس

نقد سیتادل (قسمت‌های 1 و 2): با سرعت بالا و به تصویر کشیدن پرجزئیات از نگاه زنانه پریانکا چوپرا

بررسی ارگ پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا جوناس بازیگر ارگ درباره یک آژانس جاسوسی جهانی مستقل است که وظیفه حفظ ایمنی و امنیت همه مردم را دارد توسط عوامل Manticore، یک سندیکای قدرتمند که جهان را از سایه ها دستکاری می کند، نابود شدند.

با بازی ریچارد مدن و پریانکا چوپرا جوناس، ارگ مانند هجوم آدرنالین است که مدتهاست آن را تجربه نکرده اید. و دیدن پریانکا چوپرا در صحنه‌های اکشن که به راحتی انجام می‌دهد، مانند لذتی است برای چشم‌ها. من کاملاً متحیر هستم که او چند ماه برای این کار وقت گذاشته است. و برای دیدن صحنه های اکشن او دهان شما همیشه باز خواهد بود. این یک تریلر جاسوسی شیک است که شما را درگیر خود نگه می دارد و باعث می شود درخواست بیشتری داشته باشید. بوم از ارگ عظیم است و هر قسمت از کره زمین می تواند بخشی از آن باشد.

ارگ یک آژانس جاسوسی جهانی مستقل است که وظیفه دارد امنیت و امنیت همه مردم را حفظ کند، تا زمانی که توسط عوامل سندیکای Manticore نابود شد. ریچارد در نقش میسون کین، یک مامور بسیار ماهر درجه یک بازی می کند که به سختی جان خود را از دست می دهد، اما نه بدون پاک شدن حافظه اش. سرعت، مهارت، عبارات؛ هم پریانکا چوپرا و هم ریچارد مدن آن را میخکوب کرده اند. دختر دسی نقش نادیا سینگ را به مرحله بعدی رسانده است.

برادران روسو و پریانکا چوپرا کل جهان سیتادل را به ارمغان می آورد و چگونه؟

توضیح داده شده: چگونه پریانکا چوپرا سیتادل را رهبری کرد با 2500 کرور بودجه به دومین نمایش گران تمام دوران تبدیل شد.

بررسی سیتادل قسمت‌های 1 2 با سرعت بالا و به تصویر کشیدن پرجزئیات از نگاه زنانه پریانکا چوپراس

پریانکا، نقش نادیا را بازی می کند، همچنین یک جاسوس نخبه، که هشت سال پس از سقوط با میسون – شریک سابقش – می پیوندد. ارگ، ماموریتی را آغاز می کند تا مانتیکور را متوقف کند، همه اینها در حالی است که با رابطه ای که بر اساس رازها، دروغ ها و عشقی خطرناک و در عین حال نابود نشدنی ساخته شده است، مبارزه می کند.
توچی در نقش برنارد اورلیک، ارگنابغه فناوری، که سیستم‌ها و فناوری‌های جدیدی را برای تضمین برتری سازمان در سراسر جهان و سرنگونی سازمان‌های تروریستی و دولت‌های ایالتی پلید توسعه داده است. بعدها در زندگی خود، اورلیک به کین نزدیک شد و با جاسوس کوچکتر پیوند پدر/پسری ایجاد کرد.

از نظر بصری جذاب و دو سرنخ بسیار جذاب نمایش، این نکته مثبت اصلی است ارگ. اما همه چیز گفته و انجام شده، ارگ اگرچه چشم نواز است، اما تازگی چندانی در آن وجود ندارد. تماس می گرفتم ارگ یک تریلر جاسوسی معمولی بالاتر از حد متوسط. ممکن است بهترین تریلر جاسوسی با نقش اول زن نباشد. اما برای من چیزی که اهمیت دارد، موفقیت حرفه ای پریانکا چوپرا و چگونگی رشد او با هر پروژه ای است که در هالیوود انجام می دهد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام