نظر | کنی به آلبرتانی ها یک فرصت بیشتر داد تا ثابت کند COVID را جدی می گیرند

گراهام تامسون روزنامه نگاری برنده جایزه است که بیش از 30 سال در سیاست آلبرتا پوشش خبری داده است. این ستون یک نظر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد بخش تفسیر ما ، لطفا مطالعه کنید س FAالات متداول ما.


من فکر می کنم COVID-19 در تلاش است تا به نخست وزیر جیسون کنی چیزی بگوید.

برای دومین بار در کمتر از یک ماه ، کنی مجبور شد بعد از قرار گرفتن در معرض کسی که از نظر ویروس مثبت است ، قرنطینه شود.

کنی این خبر را روز پنجشنبه به خبرنگاران داد ، نه به صورت شخصی بلکه به عنوان صدایی متفرق از طریق تلفن در یک کنفرانس خبری دولت برای اعلام محدودیت های جدید برای مبارزه با COVID.

آزمون کنی منفی برگشت ، اما اوه ، طنز است.

در اینجا کنی دوباره خواهان آلبرتانس شد تا مسئولیت شخصی خود را برای جلوگیری از شیوع بیماری به عهده بگیرد ، اما او مجبور شد که از طریق تلفن تماس تلفنی را از خانه انجام دهد زیرا او دوباره در معرض بیماری در حال گسترش است زیرا مردم مسئولیت شخصی را بر عهده نمی گیرند.

در اکتبر ، کنی پس از برگزاری یک رویداد عمومی با وزیر امور شهرداری ، تریسی آلارد ، که بعداً آزمایش COVID مثبت را نشان داد ، در معرض دید قرار گرفت.

در آن زمان ، آزمایش كنی از نظر ویروس منفی بود اما به مدت 14 روز خود منزوی شد كه تا 29 اكتبر ادامه داشت.

وی پس از بیرون آمدن ، گشت و گذار در جوامع را در شمال آلبرتا آغاز کرد و با افرادی در داخل خانه ملاقات کرد که بسیاری از آنها ماسک نداشتند. این باعث انتقاد ناظران شد که گفتند او همه گیری را به اندازه کافی جدی نمی گیرد. مشخص نیست که این آخرین نمایش با آن تور ارتباط دارد.

بدون قفل

کنی تا 27 نوامبر در ردوکس خصوصی قفل شخصی خود قرار دارد – اما او روز پنجشنبه روشن کرد که اگرچه محدودیت های جدیدی را اعمال می کند ، با وجود افزایش تعداد موارد COVID-19 نمی خواهد قفل برای استان ایجاد کند. آلبرتا

طی دو هفته آینده ، در بیشتر مراکز شهری از جمله ادمونتون و کلگری ، دولت ساعات کار برای رستوران ها ، بارها و بارها را محدود کرده است. همچنین کلاسهای تناسب اندام گروهی داخل سالن و فعالیتهای ورزشی گروهی به مدت 14 روز ممنوع است. حداکثر تعداد افرادی که در یک عروسی یا مراسم خاکسپاری مجاز هستند 50 نفر است.

تماشا کنید | نخست وزیر ، دکتر عالی آلبرتا گفت محدودیت های جدید COVID-19 برای جلوگیری از گسترش COVID-19 مورد نیاز است

نخست وزیر آلبرتا ، جیسون کنی ، که در حال حاضر در حال جداسازی خود است ، اقدامات موقت جدیدی را برای مبارزه با COVID-19 اعلام کرد. نخست وزیر گفت که افزایش موارد COVID-19 باعث “اقدامات محدود ، متمرکز و هدفمند” شده است. 4:07

اما بسیاری از محدودیت های دیگر داوطلبانه است. این استان می خواهد شما دیگر مجالس اجتماعی را در خانه متوقف کنید و از سازمان های ایمان مدار خواسته می شود که حضور در خدمات را به ظرفیت یک سوم محدود کنید.

کنی اظهار داشت: “COVID در حال پیروزی است.”

اما در این مبارزه ، به نظر می رسد آلبرتا هنوز یک دست در پشت خود بسته است.

محدودیت های جدید کمتر از اصرار قفل موقت “قطع کننده مدار” است پزشکان و اتحادیه های بهداشت و درمان در آلبرتا که روز پنجشنبه نامه ای به کنی نوشتند به وی توصیه می شود كه از سایر استانها برای تعطیل كردن ناهار خوری های شخصی ، بارها ، قمارخانه ها ، تئاترها و خدمات مذهبی پیروی كند. اما کنی معتقد است که لمس سبک تر او کافی است.

كني گفت: “اگر آلبرتي ها هم اكنون به اين دستورالعمل ها و ساير دستورالعمل هاي بهداشت عمومي پاسخ دهند ، در آينده نياز به اقدامات محدودكننده تري نخواهيم داشت.”

اما مشکل این است که تعداد زیادی از آلبرتی ها به دستورالعمل های بهداشت عمومی پاسخ نداده اند. شاید آنها از خستگی همه گیر رنج می برند. شاید آنها آخرین شماره پرونده COVID را نشنیده باشند.

یا شاید به این دلیل که کنی سیگنال های مختلفی را ارسال کرده است ، مانند اینکه هفته گذشته گفته بود COVID تنها یازدهمین علت شایع مرگ در آلبرتا است.

و سپس این واقعیت وجود دارد که کنی میله های دروازه را برای اقدام به حرکت در می آورد.

همانطور که ریچل نوتلی رهبر حزب دموکراتیک ملی روز پنجشنبه اشاره کرد ، کنی اجازه داده است که نقاط ماشه ای بدون برخورد با آنها عبور کند.

ناتلی گفت: “UCP 50 درصد از عوامل تحریک شده قبلی خود عبور کرده است و اکنون فقط محدودترین اقدامات را انجام می دهیم.” “این هفته ، در چندین مورد جداگانه ، صدها پزشک خط مقدم برای درخواست اقدامات از این دولت آمده اند. ما نمی توانیم زنگ خطر را از خط مقدم نادیده بگیریم”

کنی نمی خواهد با اصرار بیش از 400 پزشک که این هفته نامه ای به او نوشتند ، اقدامی را انجام دهد. در واقع ، او فقط هفته گذشته سخنان تندی را برای استانهایی که اقدامات سختگیرانه تری انجام داده اند ، بیان کرد.

کنی گفت: “ما شاهد بوده ایم که سایر حوزه های قضایی قفل های گسترده ای را اجرا می کنند ، حقوق مردم را بی جهت نقض می کنند و معیشت را از بین می برند.” “هیچ کس نمی خواهد این اتفاق در آلبرتا رخ دهد.”

برای کنی همه چیز این است که مردم را در مسیر درست با تهدید به یک قفل تکان دهید تا همیشه یک کنفرانس خبری دور از واقعیت باشد.

در سواری بی پایان از جهنم که بیماری همه گیر COVID-19 است ، کنی پدر یا مادری است که در صندلی جلو قرار دارد و به بچه های بدجنس صندلی عقب می گوید که دوباره مستقر شوند و یا می خواهد کاری انجام دهد. و پسر ، این بار او واقعاً منظورش را دارد!

با افزایش موارد COVID در آلبرتا و کنی که دوباره در قرنطینه حبس شده است ، ویروس سعی دارد چیزی را به او بگوید.

این در مورد زمانی است که او گوش داد.