ناندیتا داس اظهارات خود را در مورد جشنواره فیلم بودن کن و نه “لباس” بودن آن توضیح می دهد.

ناندیتا داس فیلمساز و بازیگری است که همیشه به نام بیل بیل معتقد است. او اخیراً با به اشتراک گذاشتن تصاویر بازگشتی از جشنواره فیلم کن، که از سال 2005 تا 2018 ادامه داشت، گفت که چگونه این جشنواره درباره فیلم است و نه فقط لباس. او نوشت: «متاسفانه کن امسال را از دست دادم. گاهی انگار فراموش می کنند که جشنواره فیلم است نه لباس! با توجه به اینکه نمی‌توانم فیلم‌های شگفت‌انگیزی که تماشا کرده‌ام یا صحبت‌هایی که داشته‌ام را به شما نشان دهم یا شما را در زمان نمایش مانتو در آنجا به گذشته برگردانم. در اینجا چند تصویر در طول سال ها در کن وجود دارد. و فقط آنهایی که در ساری هستند، در مورد «سلبریتی‌هایی که در کن ساری می‌پوشیدند» صحبت می‌شود.»

او اضافه کرد: “خب، مطمئناً این لباس مورد علاقه من است. ساده، شیک و هندی. کمترین سر و صدا – ورود و خروج آسان از آن! هر یک از تصاویر داستان جالبی در پشت خود دارند اما برای به اشتراک گذاشتن بسیار طولانی است. بنابراین با خیال راحت داستان خود را از روی عکس هایی که می بینید بسازید. و حدس بزنید که آنها از سال 2005، 20013، 2016-2018 هستند!

این فیلمساز و بازیگر پست طولانی دیگری در مورد کن به اشتراک گذاشت و گفت که چگونه افکار خودجوش او به اشتباه به عنوان حفاری تعبیر شده است. باز هم فراموش نکنید که تعدادی از تصاویر او را از کن اضافه کنید. او نوشت: “به نظر می رسد پست من در مورد کن باعث ایجاد یک بحث ناخواسته شده است! خنده دار است که چگونه به اشتراک گذاری خود به خودی از افکار و تصاویر برگشتی به عنوان “کاوش” درک شد! اشاره کردن با انگشت یک تمرین بیهوده است. چیزها اغلب بیشتر از آن چیزی هستند که ما فکر می کنیم. در چنین رویدادهایی، مردان فشار بسیار کمتری در مورد ظاهرشان دارند. آنها می توانند لباس های خود را تکرار کنند، و هیچ کس نمی داند یا اهمیتی نمی دهد. در حالی که زنان بار بیشتری از زیبا به نظر رسیدن، سکسی، سلطنتی، شیک، خیره کننده، منحصر به فرد و غیره دارند. سرزنش آنها نادیده گرفتن نقش هر یک از ما در تداوم این فشار نامتناسب است. سلبریتی ها، جشنواره، رسانه ها و ما بینندگان و خوانندگان… همه ما شریک جرم هستیم.»

او افزود: «لطفاً پست‌های من را برای آنچه هستند بخوانید و نه آنچه فکر می‌کنید بین خطوط است! به همان اندازه که دوست ندارم به خاطر انتخاب هایم مورد قضاوت قرار بگیرم، از قضاوت کردن خوشم نمی آید. تفاوت های ظریف اغلب در ارتباطات کوتاه از بین می رود. به عنوان مثال، نباید می نوشتم که جشنواره درباره فیلم است، زیرا درباره گفتگو و همکاری بین فیلمسازان، داستان نویسان، تهیه کنندگان، تکنسین ها و دوستداران فیلم است. بین خطوط بود!»

مصاحبه اختصاصی Nandita Das در Zwigato

جمع شدن تیم، کاپیتان کشتی بودن چقدر سخت یا آسان بود؟

کاپیتان کشتی بودن همیشه آسان و دشوار است و دو راه برای انجام آن وجود ندارد. آسان به این معنا که خوب است که از ابتدای ایده تا مرحله نهایی آن، همه تصمیمات کوچک را می گیرید. شما تمایل دارید فکر کنید که همه چیز در کنترل شماست. اما در واقع، اینطور نیست. عوامل زیادی وجود دارند که خارج از کنترل شما هستند. همچنین چالش‌برانگیز است که هر تصمیمی که می‌گیرید برای کنار هم قرار دادن بازیگران و عوامل فیلمبرداری و ما فیلم‌برداری را در طول کووید شروع کردیم، بنابراین همیشه این ترس وجود داشت که کسی در طول زمان فیلم‌برداری به کووید مبتلا نشود، پس احتمالاً مجبور می‌شویم فیلمبرداری را متوقف کنیم. در هر عکسبرداری چالش هایی وجود دارد. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که شلیک آنها یک سواری نرم بوده است. این فقط طبیعت وحش است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام